חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נצלו הזדמנות ייחודית לחקור את אחד מהאתרים העתיקים היוקרתיים ביותר ברומא במהלך ביקור מודרך מיוחד בבית הזהב המפואר של נירון. חווה את הארכיטקטורה המפוארת של ארמונו העצום של הקיסר הידוע לשמצה, שהיה סמל חי לאגו העצום שלו.

היכרות עם ארמון הזהב

צאו לסיור מרתק ומיוחד

לאחר שריפה החריבה את בירת האימפריה הרומית בשנת 64 לספירה, הקיסר הורה לאדריכלים שלו לעצב משכן עצום מעל השרידים הבוערים של העיר ההרוסה.

מה שהם הגיעו אליו היה מעורר יראת כבוד, עם דגשים שכמעט ולא אמינים, כולל חדר אוכל מסתובב פתוח לשמי הלילה זרועי הכוכבים ואגם מלאכותי ענק.

בשנת 68 לספירה, דרכיו המרושעות של הקיסר הדביקו אותו והוא נאלץ להתאבד. פנקס המסיבות העצום של נירון הוחלף על ידי ממשיכי דרכו בניסיון למחוק את זכרו של העריץ הנתעב כמעט לפני שהצבע התייבש.

גם האגם המלאכותי שלו התמלא, במקומו הוקם האמפיתיאטרון הפלבי רק כמה שנים לאחר מכן. ה-Domus Aurea המופלא, עם הרצף הנפלא שלו של חדרים מרווחים וקמרונות נישאים המעוטרים בציורי קיר מדהימים, שכב קבור ונשכח במשך מאות שנים מתחת לאדמה.

לאחר שחזור ארוך ומוקפד, החדרים ששרדו של בית הזהב של נירון נפתחים שוב למבקרים.

כשאתה עושה את הירידה המרגשת שלך אל שרידי החפירה המפחידים של בית הזהב של נירו היום, אתה תיסע אחורה בזמן אל תקופת הזוהר האקסטרווגנטית של האימפריה הרומית. למד הכל על החיים והזמנים המרתקים של נירו בחברת מדריך.

5/5 - (1 vote)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן