חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרטיסי כדורגל למשחקים של רומא או לאציו באולימפיקו

שיתוף פעולה מיוחד למטיילים הישראלים באיטליה לרכישת כרטיסי כדורגל מוזלים!

הנחה למשחקי כדורגל ברומא? ללכת לראות משחק כדורגל באצטדיון האולימפיקו?

ברוכים הבאים לאצטדיון האולימפיקו ברומא

חיפוש כרטיסי כדורגל למשחקים של רומא או לאציו באולימפיקו

מה יותר כיף מאשר להגיע לחו"ל ולראות משחק כדורגל? האווירה המדהימה, האנשים השמחים, השחקנים הטובים והמוכרים שכולנו אוהבים, תצוגת הכדורגל עם הגולים והאיכות, העידוד באצטדיון ורימוני העשן, האיצטדיון הגדול והמפואר..הכל ברמה הכי אירופאית שרק אפשר..ואם ברומא עסקינן, הרי שאצטדיון האולימפיקו הוא "היכל הכדורגל של איטליה" והוא מתפקד כמגרשן הביתי של הקבוצות "רומא" ו-"לאציו".

אצטדיון האולימפיקו הוא גדול ורחב והוא משמש גם לתחרויות אולימפיות, אתלטיקה ועוד..האווירה בו מחשמלת והאוהדים האיטלקיים הפאנטיים מחממים את האווירה!
משחקי הכדורגל באצטדיון האולימפיקו ברומא מבוקשים מאוד ולכן הכרטיסים הטובים נגמרים מהר..אם ידוע לכם תאריכי החופשה ואתם רואים שיש משחק שתרצו ללכת אליו תזמינו מבעוד מועד בכדי להבטיח את מקומכם במשחק..

משחקים מיוחדים כמו רומא נגד יובנטוס, רומא נגד לאציו, רומא נגד נאפולי, רומא נגד אינטר, לאציו נגד מילאנו וכו' הם משחקי צמרת בליגה האיטלקית והכרטיסים הללו אוזלים מהר לכן אסור להתמהמה בהזמנת כרטיסים!

קבוצות הכדורגל של רומא

האצטדיון אולימפיקו ברומא הוא המגרש הביתי של שני מועדוני כדורגל בולטים באיטליה: A.S. רומא וס.אס לאציו. שתי הקבוצות משתתפות בסרייה A, הרמה העליונה של הכדורגל האיטלקי.

כפי AS רומא (Associazione Sportiva Roma) נוסדה בשנת 1927. למועדון יש היסטוריה עשירה וזכה במספר תארים בסרייה A.

S.S. Lazio (Società Sportiva Lazio) הוקמה קודם לכן, בשנת 1900. לאציו זכתה להצלחה ניכרת גם בכדורגל האיטלקי, וזכתה במספר תארים בסרייה A.

שני המועדונים הללו חולקים את סטאדיו אולימפיקו, אך יש להם יריבות עזה, המכונה דרבי דלה קפיטל (דרבי עיר הבירה). המשחקים בין שתי הקבוצות הללו הם מהאינטנסיביים בכדורגל האיטלקי.

4.9/5 - (9 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן

סגור