חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלונות באיזור טרמיני רומא לא מומלצים

מחפשים איזורים טובים לישון ברומא? לא יודעים איפה לקחת מלון ברומא? הרבה מציעים לכם את איזור טרמיני כי הוא זול? יש כמה דברים חשובים לדעת:

למה לא לקחת מלון באיזור התחנה המרכזית TERMINI?

טרמיני רחוק קצת מהמרכז מה שאומר שתצטרכו לעשות נסיעות למרכז, וגם האזור לא הכי סימפטי בלילה, עדיף לשלם עוד קצת ולהיות במרכז.

עם רדת החשיכה מתרכזים שם כל השיכורים, מקבצי הנדבות, הומלסים, שיכורים ומסוממים. כיכר הרפובליקה והתחנה המרכזית הם המקומות הגרועים ביותר ללינה. אם אתם מסתדרים עם האווירה של דרום תל אביב – לכו על זה. סך הכל מדובר במלונות טובים באיזור הזה. כל בתי המלון הזולים מתרכזים באזור התחנה המרכזית וכיכר הרפובליקה והם זולים רק מהסיבה של המיקום הגרוע..זה כמו לקחת מלון ברחובות ש התחנה המרכזית בדרום תל אביב.

לקבלת רשימת 12 המלונות המומלצים ברומא למטיילים ישראליים בלוקיישנים הכי טובים במרכז רומא לחצו כאן

חיזיון לילי ברומא
חיזיון לילי ברומא

חסרון נוסף של המלונות ליד תחנת הרכבת טרמיני, האיזור לא קרוב לאף אטרקציה. אמנם יש מטרו A בקו האדום על פיאצה רפובליקה אבל מעבר למדרגות הספרדיות ולוותיקן מטרו זה אינו רלוונטי עבורכם. גם קיצור הדרך המפורסם דרך רחובות צדדיים מבתי המלון על רחוב VIA NAZIONALE והסביבה לוקח אתכם אך ורק למדרגות הספרדיות ולפיאצה ברבריני. המדרגות הספרדיות אינן מרכז העניינים אלא סתם אטרקציה מרוחקת מיני רבות. יש לקחת בחשבון תמיד את הדרך חזרה מהאטרקציות למלון. מהמדרגות הספרדיות לפנתיאון ולכל יתר הפיאצות כמו נבונה, קאמפו די פיורי, הרובע היהודי או שכונת טרסטברה המתויירת מדובר בקילומטרים שלמים של הליכה, ולא אחד או שניים 😉 אם אתם מסתדרים עם תחבורה ציבורית אז יש על רחוב VIA NAZIONALE קווי אוטובוס כמו 65 40 או H המגיעים לפיאצה ונציה שהיא נקודת פתיחה מעולה לכל האטרקציות. אם הולכים מהמלון לכיוון ההפוך הנגדי לפיאצה רפובליקה עד סוף רחוב VIA DEL CORSO יש קיצור דרך בדמות מדרגות רבות לקולוסיאום. לאזור המתוייר ברגל יש להמשיך באותו הכיוון עד סוף רחוב VIA NAZIONALE רק במקום לרדת במדרגות לקולוסיאום, לפנות ימינה בכביש המתפתל לכיוון פיאצה ונציה ורחוב השופינג המרכזי VIA DEL CORSO. מדובר בקילומטרים של הליכה. בהצלחה 😉

לקבלת רשימת 12 המלונות המומלצים ברומא למטיילים ישראליים בלוקיישנים הכי טובים במרכז רומא לחצו כאן

האם איזור טרמיני הוא איזור בעייתי ללינה? כן!

רוב סוכני הנסיעות בישראל אינם מכירים את בתי המלון ברומא כלל וכלל ובטח לא את האזורים בהם הם ממוקמים. רובם אוהבים ל"דחוף" את בתי המלון הממוקמים בתחנה המרכזית טרמיני ובסביבת כיכר הרפובליקה רק כדי "להוזיל" ללקוחות את החבילות אחרת לא יקנו דרכם את כרטיסי הטיסה והמלון או חבילת הנופש. מבין בתי המלון הגרועים המשווקים על ידי סוכני הנסיעות נמצא במקום הראשון מלון CENTER123 שנמצא ממש מאחורי התחנה המרכזית – מקום קליטת המהגרים האפריקאים..תברחו מהאיזור הזה כמה שיותר מהר.

האם תחנת טרמיני נחשבת כמרכז העיר ? לא ממש. היא קרובה יחסית למרכז, וקל להגיע ממנה למרכז. אבל היא בערך רבע שעה נסיעה מכל מקום מרכזי שיש משהו לעשות בו (לכל הפחות).

קחו בחשבון שאחרי יום הליכה עייפים עדיף לכם מלון יותר במרכז. אבל אם התקציב שלכם מאפשר לכם מלון באזור הטרמיני. לא כזה נורא. יש לכם ממש בגב של האזור את שכונת מונטי שהיא שוקקת חיים בערב, ומה נאציונלה לקניות ה קולוסאום לא רחוק משם. אבל בשביל המדרגות הספרדיות פנתאון ותיקן וכו תצטרכו אי ללכת טיפה ברגל.

קרדיט כותבת ההמלצה: IRIT CATTONAR

5/5 - (4 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן

סגור