חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תקופת סיילים ברומא (Sale in Rome)

העיר רומא באיטליה היא עיר אופנתית – כל העולם יודע זאת. אבל יש כמה סודות שרק מקומיים יודעים..וכן, מדובר על תקופות הסיילים ברומא!  האיטלקים אוהבים את מותגי האופנה האיטלקיים והם משתגעים במהלך שתי תקופות המכירה הרשמיות באיטליה..בקיץ ובחורף!




אנו לא יודעים איפה אתם גרים, אנו מניחים שבישראל..אבל שבישראל יש סייל חנויות מורידות מחירים ונותנות מבצעים בערך 20-30 אחוזים. ברומא יש מכירות גדולות שמגיעים ל-60-70 אחוזי הנחה!

סייל ברומא
סייל ברומא

ישנן שתי תקופות מכירות רשמיות באיטליה בכל שנה – בחורף ובקיץ – כאשר לכל חנות יש מלאי של מה שיכול להגיע למכירות סייל במשך 6-8 שבועות בלבד.

מדריך על הפרוצדורה לקבלת החזר מס לאחר שופינג ברומא (איטליה) – לחצו כאן

תקופת סייל ברומא בחורף:

ישראלים רבים יישארו הרחק מאיטליה בינואר פשוט בגלל מזג האוויר שאינו תורם לתמונה של חופשה איטלקית אידיאלית. אך אם אתם אוהבים קניות, שופינג וסיילים..בינואר זה אחד הזמנים הטובים ביותר לבקר ברומא – זו עונת המכירות הענקית של החורף וגם תוכלו ליהנות מתקופת הכריסמס והשנה החדשה!

תקופת המכירות בחורף מתחילה ב-5 בינואר ונמשכת עד אמצע פברואר או עד שמלאי נגמר בחנות.

תקופת סייל ברומא בקיץ:

תקופת המכירות בקיץ באיטליה מביאה מאות אלפי אנשים מכל העולם. יש ישראלים שטסים לרומא עם חצי מזוודה ריקה וחוזרים עם מזוודה מלאה או אפילו קונים שם מזוודה נוספת..וכן, הכל מלא בבגדים ונעליים שהם זה הרגע קנו בתקופת הסייל.




מכירות הקיץ מתחילות בחודש יולי, בדרך כלל סמוך לתחילת החודש, בשבת ה-1 של חודש יולי בכל שנה. כמעט בכל חנות ברחוב וגם בקניונים כולל האווטלט יש מבצעי ענק, לפעמים עד 70 אחוז הנחה..משתלם מאוד! תקופת הסייל נמשכת עד אמצע אוגוסט או עד שהמלאי נגמר מהחנות.

לקבלת מידע איפה האאוטלטים הכי שווים, השווקים והקניונים המובילים ברומא לחצו כאן

תקופת שופינג, סיילים ומכירות באיטליה: מה שאתם צריכים לדעת

  • SALDI היא המילה שצריך לדעת. אתם תראו את המילה הזו בהרבה חנויות והמשמעות שלה היא "סייל", "הנחה", "מבצעים"..כך אתם תדעו שאתם נכנסים לחנות שמכבדת את תקופת הסיילים ותראו כמה אחוזי הנחה הם מציעים..בצורה זו תדעו אם שווה לכם להכנס או להמשיך הלאה.
  • התאריכים הספציפיים עבור כל תקופת מכירות משתנים מדי שנה, כך שיכול להיות מצב שתקופת הסייל תתחיל במילאנו ורק אחרי כמה ימים תתחיל ברומא.
  • כולם מכניסים מלאי למכירה בתקופת הסיילים – אנו מתכוונים ממש לכולם , כולל מעצבי יוקרה וכולל חנויות הבוטיק. לכן, שווה להכנס לחנות גם אם היא קצת יקרה כי אולי יהיה מבצע משתלם.
  • אם חנות לא מכרה את כל המלאי לקראת סוף תקופת הסייל המחירים של המוצרים ימשיכו לרדת וכך תוכלו לקבל את המוצרים הזולים ביותר. למשל אם בתחילת תקופת הסיילים נעליים נמכרו ב50 יורו , לקראת סוף תקופת הסיילים הנעליים יוכלו לעלות 25 יורו. אך קחו בחשבון שלא תמיד יש את כל הגדלים והמידות בסוף תקופת הסיילים.
  • מוכרים יכולים להיות מעט אגרסיבים במהלך תקופת הסיילים כי פשוט הם עמוסים ויש הרבה לחץ ולקוחות בתקופה הזו..תנסו לא לעצבן אותם. לפעמים עדיף לחפש בעצמכם את המידה או החולצה ולחפור בתוך ערימות הבגדים מאשר לפנות אליהם..
  • 23 בנובמבר – 29 בנובמבר זאת תקופת הבלאק פריידיי – Black Friday משמע המון הנחות ומבצעים משמעותיים בחנויות. עיקר המבצעים מתקיימים בחנויות ברחוב ויה דל קורסו ובקניון porta di roma – קניון גדול עם 250 חנויות ברובן יש מבצעי Black FRIDAY.
    בלאק פריידי בשנת 2019 יהיה ב29 לנובמבר
    בלאק פריידי בשנת 2020 יהיה ב27 בנובמבר
    בלאק פריידי בשנת 2021 יהיה ב26 לנובמבר
    בלאק פריידי בשנת 2022 יהיה ב25 לנובמבר
    בלאק פריידי בשנת 2023 יהיה ב24 לנובמבר




5/5 - (15 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן

סגור