חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלון כשר ברומא

מלונות כשרים ברומא? חופשה כשרה זה אפשרי!

מחפשים מלון כשר ברומא? מלון באיזור הגטו היהודי? יש לנו מספר מלונות כשרים ברומא להמליץ עליהם. ארוחת בוקר, צהריים וערב כשרה זה דבר הכרחי במלון כשר לדתיים..צוות מלון דובר עברית זה דבר שבשגרה ברומא..אז איך להתחיל חופשה כשרה ברומא? קודם כל מבחירת מלון כשר!

בית חבד ברומא הוא באזור של פיאצה בולוניה . בכללי זה מקום קצת מרוחק מהמרכז ומכל המקומות המרכזיים והתיירותיים(ברור שאפשר לקחת תחבורה ציבורית) אז אם אתם רוצים בית חבד בשבת כדאי לישון באזור הזה רק בשבת ובשאר השבוע לקחת מקום מרכזי יותר . רוב המסעדות הכשרות נמצאות באיזור הגטו היהודי ולכן בסביבתם תוכלו למצא שם את המלונות הכשרים.

מחפשים מסעדות כשרות? נא לחצו כאן לקבלת המסעדות המומלצות!

יש את בית הכנסת הגדול ברובע שיש בו תפילות (חוויה מעניינת בפני עצמה- רק קחו בחשבון שיש תישאול ובידוק בכניסה) מיד אחרי התפילה יש קידוש. אנחנו קנינו מראש ארוחות שבת במסעדת בגטו שנמאת ממש ליד בית הכנסת והארוחות מתואמות עם התפילה. כל ארוחה עלתה 35 יורו וכללה מנת פתיחה, מנה ראשונה, מנה עיקרית קינוח, יין לקידוש, לחם+לחמניות ומים. קוראים לה 'בגטו' (הבשרית, החלבית סגורה בשבת עד כמה שידוע לי), נמאת על הרחוב המרכזי של המסעדות בגטו היהודי, צריך ללכת לשם לפני שבת (עדיף כמה שיותר מוקדם כדי שיהיה לכם מקום) ולבקש להזמין ארוחות לשבת. משלמים מראש ורושמים אתכם. הם מתואמים עם התפילות של בית הכנסת, אז אם אתם מתכננים להיות בתפילות פשוט ללכת ישר לשם להגיד את השם שלכם ויכניסו אתכם.
באופן כללי רק שתדעו שיש כמה מסעדות כשרות (הן לא ברמה הכי גבוהה אל תפתחו ציפיות כי היתרון היחידי שהן כשרות), ובנוסף יש שם פיצה כשרה מושלמת (זה סניף כשר של רשת פיצות בשם 'אליס', הבעיה שאחרי זה כל פיצה אחרת היא חיקוי עלוב לשלמות שהולכת שם..) וקצת אחרי הפיצריה יש גל גלידריה טובה כשרה. הכל ברחוב של הגטו.

רוצים לחפש מלון באיזור הגטו היהודי שקרוב לבית הכנסת הגדול ולמסעדות הכשרות בשדרה של הרובע היהודי? 
מוזמנים לבדוק מחירים באיזור בהתאם לתאריך החופשה:



Booking.com

להלן מלונות כשרים מומלצים ברומא למטיילים הדתיים

NEMAN
היחידים הכשרים עם תעודה והשגחה!
מלון בוטיק חדשני ומוקפד, אירוח מפנק של נופר, ארוחת בוקר ישראלית…נהננו מאוד.מלון כשר במיקום מצויין,חדש יפה,נקי,מפנק. בית מלון כשר, עזר מאוד! סגנון של דירות בתוך דירה אחת גדולה. נופר מדהימה! דאגה, עזרה ועשתה הכל כדי שנהנה! רמה מאוד גבוהה ומיקום מצוין! חדרים נקים מעוצבים נוחים ויפים נוף נפלא לרחוב.. נותן מענה למי שמחפש לפתוח את הבוקר בסבבה ועניין הכשרות חשוב לו. אין פקיד קבלה והמלון הוא דירה בבניין עתיק בגטו שוב לציין שהמלון יפה ונעים ולא נופל משום מלון טוב בנחלת בנימין בתל אביב!
כניסה לדף המלון באתר בוקינג לחצו כאן

HT6 Hotel Roma
המלון ממש באמצע הגטו והוא פשוט מדהים!
מלון זה נמצא באיזור הגטו היהודי ומציע מגוון חדרים מעוצבים בצורה מודרנית עם רצפת פרקט. המלון ממוקם רק 50 מטר מבית הכנסת הגדול של רומא. הוא קרוב מאוד לפיאצה ונציה. עשר דקות מויה דל קורסו. 7 דקות מקמפו דה פירורי. מלון HT6 רומא (HT6 Hotel Roma) שוכן בבניין היסטורי באזור הגטו היהודי (Roman Ghetto), ומציע חדרים מסוגננים עם רצפות פרקט ואינטרנט אלחוטי חינם בכל האזורים. המלון נמצא במרחק של 50 מ' מבית הכנסת הגדול של רומא (The Great Synagogue). מלון עם חדרים מהממים. ממליצה על החדרים בקומת הקרקע. יש שם מנהל קבלה בשם מסימו מקסים מקסים. ידאג לכם לפינה ויעדכן מה תוכלו לאכול ומה לא. בקיצור מומלץ בחום.
החדרים כוללים טלוויזיית LED חכמה עם ערוצי לוויין, עיצוב בסגנון ארט נובו, מיזוג אוויר, מיני בר וקומקום חשמלי. חלק מהחדרים כוללים אמבט ספא בחדר ומקלחת כרומותרפיה עם פונקציית קיטור. ילדים ימצאו חטיף לקבלת פנים וצעצוע בעת ההגעה.
חשוב לציין כי בארוחת הבוקר יהיה מזנון עשיר בעוגות, גבינות, ביצים אך גם בייקון ונקניקיות..משמע המלון לא כשר במאה אחוזים אך כאשר מבקשים הם יוציאו במיוחד עבורכם מוצרים כשרים.
כניסה לדף המלון באתר בוקינג לחצו כאן

Kosher B&B The Home in Rome
מקום האירוח הוא כשר לחלוטין. ממוקם במרחק של 100 מ' מפיאצה בולוניה, במרחק של כ-700 מ' מוילה טורלוניה, פיאצה ברבריני רק במרחק של 2.7 ק"מ ו-2.4 ק"מ מסנטה מריה מג'ורה.

ארוחת בוקר כשרה ברומא

אחלה חדרים, ארוחת בוקר כיפית (וכשרה) ותקבלו הכוונה לכל המקומות בהם תרצו לבקר. הבית מלון ממוקם ממש מטר מהמטרו, ובאזור שלו יש מס' מקומות כשרים.
כל החדרים כוללים שולחן עבודה, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, חדר רחצה פרטי עם אמבטיה ומייבש שיער, מיזוג אוויר וארון בגדים.
תוכלו ליהנות מארוחת בוקר איטלקית כשרה.
מקום אירוח זה קיבל דירוג גבוה ממבקרים וממליצים.
רוב עובדי המלון מדברים עברית – ירדנה המנהלת פשוט מדהימה עם לב ענק, עוזרת ונותנת מענה לכל בעיה ולכל שאלה, ותמיד בפשטות, בחום, בנחת ועם חיוך גדול.
כניסה לדף המלון באתר בוקינג לחצו כאן

Bed Breakfast And Cappuccino
מלון זה ממוקם באזור של אוניברסיטת לה סאפיינצה..כ-30 מטר בלבד מתחנת רכבת התחתית בולוניה. רוב עובדי המלון מדברים עברית! ירדנה פשוט מדהימה עם לב ענק, עוזרת ונותנת מענה לכל בעיה ולכל שאלה, ותמיד בפשטות, בחום, בנחת ועם חיוך גדול.
אחלה חדרים, ארוחת בוקר כיפית (וכשרה) והכוונה לכל המקומות בהם תרצו לבקר. הבית מלון ממוקם ממש מטר מהמטרו, ובאזור שלו יש מס' מקומות כשרים.
חדרי האירוח מהודרים ומעוצבים בגוונים חמים. החדרים כוללים ריצוף אריחים, מיזוג אוויר, חיבור לאינטרנט אלחוטי חינם, אמצעים להכנת תה וקפה, שולחן כתיבה וטלוויזיה עם מסך שטוח.
ארוחה כשרה ויין כשר יוגשו לחדרכם בערבי שבת ובארוחות צהריים בשבתות. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר כשרה. בסביבת המלון תוכלו למצוא שווקים כשרים ומסעדות כשרות.
תחנת הרכבת התחתית והרכבת הרגילה טיבורטינה (Tiburtina) נמצאת במרחק של 10 דקות הליכה משם.
דירוג גבוה בבוקינג – אל תפספסו!
כניסה לדף המלון באתר בוקינג לחצו כאן

Lea Luxury Rooms
מלון חדרים יוקרתיים באיזור הגטו היהודי, רק 100 מטר מבית הכנסת הגדול של רומא. תוכלו ליהנות מהנחות לספא היוקרתי בבניין הסמוך.
כל חדר אירוח כולל טלוויזיה בעלת מסך שטוח וקומקום. כל חדרי האירוח כוללים חדר רחצה פרטי. התוספות כוללות מוצרי טיפוח ללא תשלום ומייבש שיער. אינטרנט אלחוטי חינם זמין בכל רחבי מקום האירוח.
תוכלו לבחור מתוך מגוון אפשרויות לארוחת הבוקר מדי יום, לרבות ארוחה איטלקית, ארוחה כשרה או ארוחה עם מוצרים ללא גלוטן.
קמפו די פיורי (Campo de' Fiori) ופאלאצו ונציה (Palazzo Venezia) נמצאים שניהם במרחק של 500 מ' ממקום האירוח.
צוות המלון מדבר עברית שוטפת!
כניסה לדף המלון באתר בוקינג לחצו כאן

Hotel Carmel
מלון כרמל ממוקם במיקום מרכזי מאוד.. באזור מגורים בלב טראסטוורה, אחת השכונות העתיקות והמרתקות ביותר של רומא, הידועה בזכות המסעדות, הפאבים והדופק הפועם של חיי הלילה שלה. גם קרוב לגטו היהודי ולמגוון מסעדות כשרות וגם לאיזור תוסס וצעיר.
בכל החדרים יש מיזוג אוויר וטלוויזיה. בחדר הרחצה הפרטי יש מוצרי טיפוח ללא תשלום. מלון כרמל, פשוט, נוח וזול ומרוחק כרבע שעה מהרובע היהודי. אתם תלכו כל כך הרבה ברגל, שזמן ההליכה הזה יהיה זניח. חשוב להזמין במלון הזה חדר עם חדר רחצה פרטי ופנימי. בעל המלון שם לנו במטבח פלטה ומיחם של שבת, כך שיכולנו לאכול את האוכל שהבאנו מהארץ ולשתות חופשי.
ארוחת בוקר מתוקה מוגשת מדי יום. תוכלו לקבל ארוחת בוקר כשרה על פי בקשה. בשבת תוכלו לקבל פלטה ומיחם לחימום מים.
כניסה לדף המלון באתר בוקינג לחצו כאן

בונוס
* Argentina Residenza Style Hotel
– לא מלון כשר במהותו. אך המלון הזה הינו מלון בוטיק ונמצא במיקום מצויין עבור שומרי כשרות. 3 דק מהרובע היהודי שבו יש המון מסעדות כשרות ונותני שרות כשרים וקרוב לעוד נקודות שוות כמו בית הכנסת היהודי, איזור טרוורסה ועוד. הצוות מקסים ושמח לעזור.
כניסה לדף המלון באתר בוקינג לחצו כאן

5/5 - (16 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן

סגור