חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלונות יוקרה ברומא

בא לכם להתפנק עם מלון 4-5 כוכבים ברומא? מחפשים מלון יוקרתי כי אתם חוגגים יום הולדת / יום נישואין או כל אירוע חשוב? יש לנו רשימה של 7 מלונות יוקרה מומלצים במיקומים הכי טובים ברומא, להלן הרשימה המלאה עבורכם:

Portrait Roma – נחשב למלון יוקרתי ברומא, נמצא פחות מ-300 מטר מהמדרגות הספרדיות ופחות מ-700 מטר ממזרקת טרווי המפורסמת..כן כן, זה אחד המיקומים הטובים בעיר. למעשה מדובר בדירות סטודיו מעוצבות ברמה הכי גבוהה. יש גג עם נוף על רומא וזה פשוט מושלם לקראת השקיעה. במלון הדירות הזה יש אנשי צוות שיעמדו לרשותכם בכל בקשה וכל צורך וכמובן דלפק קונסיירז', ארוחת בוקר מוגשת ישירות לדירת הסטודיו שלכם. קיבל דירוג של 9.4 מתוך 10 ומדורג בין המלונות הטובים ביותר ברומא.
לדף המלון באתר בוקינג לחצו כאן

La Design.aTA Experience Bed & Breakfast – מלון מצוין, מלון 5 כוכבים בעיר רומא, בוקינג מציינים שהוא אחד המלונות הכי נמכרים ביותר ברומא! החסרון הגדול שלו שהוא מעט מרוחק ומתאים רק למי שמשכיר רכב ברומא. הוא נמצא קצת אחרי וילה בורגזה..משמע כמעט 3 קילומטר ממרכז רומא. הוא מדורג 9.3 בבוקינג מתוך 10 שזה מעולה. אך שוב, רק עם רכב שווה לשקול אותו.
לדף המלון באתר בוקינג לחצו כאן

Hotel Eden – נמצא ממש ליד פיאצה ברביני, ממוקם באחד מהאיזורים הפופולאריים והיוקרתיים ביותר בעיר. יש גג שאפשר לעלות אליו ולהסתכל על הנוף של רומא, כל החדרים מפוארים, יש מסעדת מישלן במלון, אינטרנט WIFI חופשי, והיתרון הגדול שהכל קרוב..למשל 500 מטר הליכה רגלית מהמלון ותגיעו לרחוב הראשי ויה דל קורסו ולמדרגות הספרדיות ו-300 מטר מהמלון תגיעו לגני בורגזה..גג הליכה של 15 דקות למזרקת טרווי, בקיצור במרכז של הכל!! באמת כמו השם שלו מדובר בגן עדן ברומא..9.6 בבוקינג זה פשוט נפלא!
לדף המלון באתר בוקינג לחצו כאן

Hotel Vilòn – המלון נמצא ממש בסמיכות לנהר הטיבר, אמנם קצת בצידה של רומא אך בהליכה תגיעו לכל מרכז העיר. מלון זה ממוקם ליד ויה קונדוטי וליד פיאצה די ספאניה (5 דקות הליכה)..מלון מעולה עם חדרים גדולים, מרהיבים ומעוצבים בצורה אומנותית..קיבל 9.6 בבוקינג!
לדף המלון באתר בוקינג לחצו כאן

Residenza Venti Settembre – אם אתם מחפשים מלונות יוקרתיים ברומא זה מלון פשוט מדהים! קיבל ציון 9.9 מתוך 10 בבוקינג! אז מה טוב בו? אולי זה האמבט עיסוי, אולי זה האיזור ואולי זה העיצוב..אך מה שבטוח מדובר במלון יוקרתי ומרהיב. קרוב לוילה בורגזה (כקילומטר הליכה). 11 דקות הליכה לפיאצה ברבריני. המלון ממוקם באיזור ויה ונטו שנחשב לאיזור טוב שקרוב למרכז רומא.
לדף המלון באתר בוקינג לחצו כאן

Vatica B&B Roma – מקום אירוח זה קיבל ציון 9.9 בבוקינג ממטיילים ששהו בו. המלון נמצא באיזור הוותיקן ולא קרוב כל כך למרכז רומא. הוא מעוצב בצורה מודרנית שמשלבת את ההיסטוריה עם העתיד..נמצא פחות מקילומטר מהוותיקן. המלון קרוב למטרו (בערך 300 מטר הליכה) ואז תוכלו להגיע לכל איזורי רומא במטרו..למשל 20 דקות במטרו לטרמיני.
לדף המלון באתר בוקינג לחצו כאן

All Time Relais & Sport Hotel – מלון בשכונת Eur בקטע היוקרתי שלה. מלון ארבעה כוכבים. במלון מרכז ספא מפנק – ג'קוזי, סאונה ועוד. המלון מקושר עם מרכז ספורט יוקרתי (יש דלת מעבר מתוך המלון) משם נכנסים לחדר כושר ענקי ומשוכלל ולשתי בריכות – האחת אולימפית המשמשת לתחרויות מקורה ומוחוממת והשניה באוויר הפתוח כשנוף הוילות המפוארות משקיף אל כרי הדשא הירוקים שמסביבה. פשוט תענוג! במלון גם שתי מסעדות וחניה בשפע. ממש בכניסה למלון תחנת אוטובוס שמגיע עד מטרו B בקו הכחול המגיע עד הקולוסיאום. נכון שהמלון לא נמצא במרכז כלל וכלל אפילו אפשר להגיד שהוא רחוק מאוד ממרכז העניינים אך מלון זה מצויין למי שמחפש קצת שקט מהמולה היומיומית. מתאים גם למי ששוכר רכב ברומא ונוסע לצפון או לדרום גם למשפחות עם ילדים.
לדף המלון באתר בוקינג לחצו כאן

לקבלת רשימת מלונות מומלצים נוספים ברומא לחצו כאן

רוצים לחפש בעצמכם?
להלן מפה של רומא – האיזורים המרכזיים שכדאי לחפש בהם מלון הינם בקרבת רחוב ויה דל קורסו, מזרקת טרווי, המדרגות הספרדיות, הפנתיאון, פיאצת נבונה, פיאצת דל פופולו:



Booking.com

5/5 - (6 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן

סגור