חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיור רגלי בגני הוותיקן + סיור במוזיאון הוותיקן

סיור מאורגן בוותיקן כולל הגנים

סיור מודרך ברחבי מוזיאון הוותיקן כולל גני הותיקן המרשימים
מומלץ

מחפשים סיור מאורגן בגני הוותיקן ? יש לנו עבורכם כרטיסים לגני הוותיקן הכוללים כניסה אל גני הוותיקן בסיור וטיול מודרך – אל תפספסו!

סיור של 3 שעות במדינה הקטנה ביותר בעולם, אך המתוירת יותר מכולן. כרטיס זה יאפשר לכם לדלג על התורים הארוכים בוותיקן, לטייל בגני הוותיקן, לקבל גישה נדירה למדרגות ברמנטה מהמאה ה -16, הסגורים בדרך כלל לקהל הרחב, להתפעל מהקפלה הסיסטינית ולהתפעל מהתקרה הנודעת של מיכלאנג'לו, היכנסו אל בזיליקת פטרוס הקדוש, אחת הכנסיות הגדולות והחשובות בעולם. ראו יצירות מופת של מיכלאנג'לו, לאונרדו דה וינצ'י, קרוואג'יו ועוד במוזיאוני הוותיקן.

לחצו כאן לרכישת כרטיסים לסיור רגלי בוותיקן ובגני הוותיקן

עם כרטיס זה תוכלו ליהנות מסיור בין גני הותיקן השלווים, נווה מדבר של שלווה בלב העיר הוותיקן, מעוטר במזרקות, פסלים ומעיינות אידיליים שבהם מעט מאוד אנשים אי פעם מטיילים. ואז ניגשים למוזיאוני הוותיקן לראות את אחד מאוספי האמנות היפים ביותר בעולם.

שום טיול לרומא אינו מושלם ללא ביקור במוזיאוני הוותיקן. ביתם של חמישים וארבעה גלריות שונות כולל ארבעה מוזיאונים לפסלים. מוזיאונים אלה הם ביתם של כמה מיצירות האמנות המפורסמות ביותר בעולם, עם אמנים הכוללים לאונרדו דה וינצ'י, מיכלאנג'לו, קרוואג'יו, רפאל וג'יטו.

סיור מודרך בגנים של הוותיקן

הבלעדיות של סיור זה היא הכללת של מדרגות ברמנטה 1505, קטע מהמוזיאונים שסגור לקהל הרחב. אנשים יכולים לבקר בו רק במקרים של פתיחות מיוחדות תמורת סכומי כסף ניכרים, אך בזכות השותפות של GETYOURGUIDE עם הוותיקן הם יכולים לאפשר ללקוחותיהם ליהנות ממבנה מרתק זה כחלק מהסיור. גרם המדרגות של ברמנטה מתהדר בעמודי דורית גרניט ותבנית אדרה על הרצפה, ונועד לאפשר לאנשים ובעלי חיים לעלות ולרדת ללא הפרעה, אך מעל הכל, לאפשר לאפיפיור יוליוס השני להיכנס לחדריו הפרטיים מבלי לרדת ממנו. לאחר הביקור בגנים תגיעו אל הגלריה ה -54 של מוזיאוני הותיקן היא הקפלה הסיסטינית המפורסמת. הקפלה הסיסטינית הושלמה בסביבות שנת 1483, והיא ללא ספק הקפלה המפורסמת ביותר בעולם בגלל יצירות האמנות שנמצאות בתוכה.  היא עדיין משמשת למטרות דתיות כמו הכנסת האפיפיור – התהליך שבאמצעותו נבחר אפיפיור חדש.

אחרון חביב בסיור, בזיליקת פטרוס הקדוש – אתר עלייה לרגל פופולרי – היא גם מהגדולות בעולם ודוגמה נוצצת לאדריכלות הרנסאנס.

מה כולל הסיור?

  • סיור מודרך בעיר הוותיקן בקבוצה של לא יותר מ- 30 איש במשך 3 שעות
  • דלג על תורי הכניסה של מוזיאון הוותיקן
  • סיור במדרגות ברמנטה ובגני הוותיקן (בדרך כלל לא נפתח לקהל)
  • כל אחד יקבל "מדריך שמע" כדי לשמוע טוב יותר את המדריך שלך באוזניים

לחצו כאן לרכישת כרטיסים לסיור רגלי בוותיקן ובגני הוותיקן

נקודת מפגש: פגוש את המדריך שלך בשעה 8 בבוקר על המדרגות ליד Caffeè Vaticano, Viale Vaticano 100. זה מול הכניסה למוזיאוני הוותיקן.

מה להביא
נעליים נוחות.
לא מורשה
חולצות ללא שרוולים
דע לפני שאתה הולך
• שימו לב כי סיור זה באתרים דתיים, בו יש לכבד קוד לבוש ראוי. אסור לבוא בחולצות ללא שרוולים, חצאיות מיני, מכנסיים קצרים או כובעים. קוד הלבוש שיש לכבד במשך כל הסיור.
• יתקיים בדיקת אבטחה בסגנון שדה תעופה לפני שתיכנס לבזיליקת פטרוס הקדוש; אנא השאר בקבוקים ופריטים חדים בבית. נא לא להביא תיקים גדולים.
• חובה להפקיד שקיות גדולות, תיקים מטריות גדולות ופריטים מסורבלים אחרים בכניסה לוותיקן בתאים המיוחדים.
• אסור לקטוף פרחים או צמחים בתוך הגנים
• במקרה של סגירה בלתי צפויה של הגנים על ידי ביטחון הוותיקן, הסיור יבוצע במסלול אחר הכולל ביקור במוזיאוני הותיקן, בחדרי רפאל, הקפלה הסיסטינית (פנים) ובזיליקת פטרוס הקדוש (פנים)
• למרבה הצער סיור זה אינו נגיש לכיסא גלגלים

לחצו כאן לרכישת כרטיסים לסיור רגלי בוותיקן ובגני הוותיקן

מוזמנים לבדוק את הזמינות בתאריכים שלכם ברומא:

5/5 - (1 vote)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

עוד בנושא

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן