חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסעדות כשרות ברומא

מסעדות כשרות ברומא? אוכל כשר ברומא? מאפיות כשרות בגטו היהודי? סופרמרקט עם מצרכים כשרים? הכל פה!

לפניכם רשימת המקומות הכשרים ברומא החל ממסעדות, מאפיות, קינוחים, גלידות, סופרמרקטים ועוד..

לפני שאתם מזמינים משהו רק תוודאו אכן שהמקום כשר בהתאמה לדרישות הכשרות שלכם (חלב נוכרי, מהדרין וכו').

מסעדות כשרות – ישיבה

בגטו בשרית
מסעדה כשרה בגטו בשרית. אפשרי גם ללא גלוטן.
Via del Portico d'Ottavia 57,:כתובת
18:00-23:00 ואז 12:00-15:00 :פתיחה שעות

Ba Ghetto Milky – חלבית בגטו

מסעדה חלבית כשרה. יש עליה חוות דעת טובות.
Via del Portico D’Ottavia, 2/a :כתובת
12:00-23:00 :פתיחה שעות

BellaCarne Kosher Restaurant
מסעדה ישראלית כשרה ברמה גבוהה. ישנן גם מנות גלאט. ליד בית הכנסת הגדול. יש בשר, פלאפל, ציפס, חומוס, סטייקים ועוד…
Via del Portico d'Ottavia, 51 :כתובת
24:00 ועד 12:00 :פתיחה שעות
יוטבתה – Yotvata מסעדה כשרה למהדרין ממוקמת באזור הגטו. סהכ אוכל טוב וטעים.
Piazza Cenci 70:כתובת
18:30-23:00 ואז 12:00-15:00:פתיחה שעות

Daruma Sushi Kosher – Portico D'ottavia – כשר סושי
סושי כשר וטעים
Via del Portico d'Ottavia 14 :כתובת
17:30-22:00 ואז 12:00-15:00:פתיחה שעות

Casalino – אוכל טעיםםם ומיוחד מאוד בנוסף לשירות הלבבי והמעולה. למי שמחפש חוויה קולינרית כשרה ברמה גבוהה זה בהחלט המקום. מסעדה מושלמת- אותנטית, איכותית, עם שירות מדהים ולבבי של בעלי המקום שמדברים קצת עברית. בכניסה שאלו אותנו אם אנחנו רוצים תפריט בעברית או באיטלקית. המנות בתפריט בעברית שונות ומתאימות יותר לחיך הישראלי (כמו פסטה עם שמנת). הלכנו על המקור האיטלקי וסמואל המקסים הסביר לנו בסבלנות על כל מנה וגם המליץ על המנות המסורתיות של יהודי רומא. אל תפספסו את "הארטישוק היהודי"- מנת פתיחה חובה בגטו היהודי שפה עושים אותה מושלם. הפסטות היו נפלאות, עבודת יד עשויות לעילא ולעילא והרטבים מתאימים ומדויקים בטעמים עשירים ומיוחדים. הקינוחים היו פשוט תענוג לחיך, ממליצה לא לפספס את פאי הדובדבנים והריקוטה שהיה לא פחות ממושלם. לגבי החיוב על לחם ועריכת שולחן- ככה זה בכל רומא, זה במקום הטיפ שבישראל נותנים. בהחלט נחזור שוב לרומא ולו רק בשביל לטעום שוב את הקינוחים הטעימים. פסטות מדהימות ניוקי מצויין! קינוח טירמיסו מושלם! גבינת ברי מותכת עם דבש, קפה קר, עוגת גבינה וקפוצ׳ינו.
גבינת הברי הייתה טעימה מאוד, נדיבה, מאוזנת עם הדבש ולא מוגזמת. עוגת הגבינה הייתה מושלמת והגיעה עם קרם בורלה וריבת אוכמניות. הקפה היה נהדר. ממליצה בחום. שימו לב, יש תפריט שונה (יקר!) לישראלים ותפריט זול עם מנות קצת שונות לאיטלקים.
אם תבקשו את התפריט באיטלקית תחסכו כסף…שימוש עם גוגל טרנסלייט. לוקחים גם דמי עריכת שולחן (1.5 יורו לאדם) וגם מבקשים טיפ, דבר שלא נהוג באיטליה.
כתובת: Via del Portico d'Ottavia, 1e, 00186 Roma

Renato
מסעדה בשם רנאטו בסמוך לבית הכנסת הגדול, היה מצוין ++! האוכל נהדר ואפילו דאגו למנה צמחונית שלא בתפריט. המקום ברמה גבוהה גם מבחינת נראות ואסטטיקה. בעלי המקום והעובדים אדיבים ואוהבי ישראל, על קיר המסעדה רשום כשר בגדול, מומלץ בחום ואנחנו מאוד מאוד נהננו! עלות מראש היא 35 יורו לאדם, קיבלנו יין, וזירו וכל מה שביקשנו.
יש מנות ראשונות, עיקרית, תוספות, סלטים, קינוח, מכל טוב…רואים שעושים מהלב.
כתובת: Via del Portico d'Ottavia, 5, 00186
שעות פתיחה: ביום שישי מ12 בצהריים ועד 3. ביום שבת מ-6 בערב ועד 11 בלילה.

C'è Pasta e Pasta – מסעדת פסטה כשרה
via Ettore Roli 29/31 – Rome

מסעדה טריפולטאית מושלמת באמצע רומא! מסייר , חריימה , טבחה וכל האוכל הטוב של העדה הבעלים ישראלי והבן שלו מהממים !!! גלאט כשר !
Little tripoli via padova 78
פתוח א- ה 19:00 -23:00

פאסט פוד כשר:

Bona Pizza – פיצה כשרה (כשר חלב ישראל). דוכן מדהים וטעים של מגוון פיצות והכל כשר! פיצרייה מעולה!!!!! מומלץ מאוד לנסות suppli.
פתוח 9 וחצי בבוקר עד 9 וחצי בערב. הפיצה טובה מאוד, מרכיבים איכותיים, הבצק משגע – פיצות עשירות מאוד במחיר טוב, הן הולכות לפי משקל, אז אתה אוכל ומשלם לפי כמה שאתה באמת רוצה. יחס ידידותי מאוד של הצוות! נמצאת בגטו:
כתובת:  Via del Portico d'Ottavia, 7, 00186 Roma

פונזי (‪Fonzie The Burger's House‬) – מסעדת המבורגר מעולה! פשוט להזמין, לשבת ולהתפנק על בשר איכותי..כל המבורגר עם תוספת אחרת..המקום הכי טוב לחובבי הבשר ולכל מי שרוצה לשמור כשרות ברומא.

גלידה כשרה : כתובת: Cremeria Romana Via del Portico d'Ottavia, 1/B

Ce pasta e pizza – המסעדה הכשרה החלבית הכי טובה ברומא,אוכל טעים מאוד,שירות יוצא מן הכלל,תעזבו את הגטו סעו קצת ותהנו מאוכל אותנטי איטלקי אמיתי ולא יקר. אם מגיעים מהגטו, מומלץ להגיע בהלוך בתחבורה ציבורית כי יש עליה,
ובחזור אפשר לרדת ברגל דרך שכונת טרסטוורה.
כדאי להזמין מקום מראש כדי לא להגיע במיוחד ושלא יהיה מקום.
מקום חובה לכל הבאים ברומא שרוצים לאכול פיצה ופסטה טעימההה! היה מושלם מכל הבחינות! ממליצה מאוד על הפיצה מרגריטה בופלו, על הברוסקטה עם העגבניות והמוזזרלה בוראטה, על הרביולי ריכותה ותרד, על ניוקי כמהין! והקינוחים גם היו מושלמים בעיקר הפיצה עם הנוטלה חפ בפנים היה הקינוח הכי טעים ברומא! השירות היה מצויין רק הדרך עד לשם בעייתית כדאי לבוא במונית (שכונת מונטוורדה). אוכל אותנטי וטעים, בעלי המסעדה מקסימים, נותנים שירות מעולה ובודקים כל הזמן שהסועדים במסעדה מרוצים. מסעדה כשרה ברומא. קצת קשה למצוא כי לא נמצאת ברחוב ראשי, אבל מסעדה טובה.. מעט יקרה והמנות לא מהמעולות שטעמתי.
כתובת: Via Giuseppe Massari, 4/10, 00152 Roma

Oriental Fonzie – לשומרי המסורת מבנינכם – מתחשק לכם, ככה סתם, באמצע היום ודווקא בארץ הפיצות והפסטה מנה של פלאפל או שווארמה כשרה ועסיסית? מה הבעיה? תגיעו לרחוב Via di Santa Maria del Pianto 65 שנמצא בגטו שברובע היהודי! פתחו החל מהשעה 11:00 בבוקר! שווארמה עוף / כבש. פלאפל. בוריקוס. שקשוקה. הכל מהכל. והכי חשוב שטעים זול שירות אדיב !!! ממש טעים , כשר יש תעודת כשרות והרבה צעירים ויהודים מגיעים למקום.

==

מיכל מילרד (מדריכת סיורים קולינריים) מציגה: פיצה חדשה נולדה לה כאן ברומא פיצה כשרה!!
תכירו את אדוארדו!! ילד פלא ופיציולו עם ידי זהב!! אדוארדו התחיל את דרכו אי שם בעולם המסעדנות דווקא בישראל במסעדת ארנסטו שבתל אביב . יהודי רומאי בכל רמח אבריו. אחרי שנים של עשייה החליט שהגיע הזמן לפתוח מקום משל עצמו!! מקום עם האני מאמין שלו.
אז אחרי הסניף הראשון שלו ליד הוותיקן הגיע הסניף הכשר – שנמצא בלב ליבו של הגטו היהודי ברומא וממש בימים אלה נפתח לו עוד מקום קסום עם פיצות משובחות שאתם המסיירים תזכו להכיר ולטעום.🌸
אדוארדו שעבד בעברו עם גדולי הפיציולים כגון בונצ׳י וקליגרי נחשב היום לאחד מהפיציולים המבטיחים של רומא ולא רק..
הוא מאמין בחומרי גלם משובחים, באיכות וגם במחיר.
כשפגשתי אותו לראשונה פגשתי בנאדם סופר צנוע שעובד מהבוקר עד הערב, מתרוצץ בין מקום למקום, נוסע לבדוק בעצמו את במוצרלה הכשרה שמגיעה אליו, את הקמח ואפילו את העגבניות שנקטפות ומגיעות ישר אליו מהחווה.
״ אני רוצה שבנאדם יכנס לכאן, יאהב מה שהוא רואה , היום קודם עם אוכלים על העיניים, יטעם את הפיצה שלי ויבין שיש פה איכות!!! ויש פה השקעה ויהנה מכל ביס שהוא לוקח״ ככה אדוארדו תיאר לי את החוויה שהוא רוצה להעביר,
הפיצות שלו מתאימות לכל כיס, מבחינתו בנאדם יכול להיכנס ובשני יורו לאכול ארוחת צהרים.
הפיצה הכשרה נמצאת ברחוב:
‏Via del Portico d'Ottavia, 7, 00186 Roma
בנוסף לפיצות תוכלו למצוא שלל מטוגנים מהמטבח הרומאי יהודי כגון ארטישוק מטוגן, קונצ׳יה ועוד.

מאפיות כשרות:

”מאפיית העוגות השרופות” הנקראת ‪Forno Boccione, ממש מול בית הכנסת הגדול ברובע היהודי. הקונספט שלה שהם שורפים את העוגות בצורה מיוחדת וקונים לפי משקל וגודל חתיכה מהעוגה..יש כמה טעמים לבחירה.

מימין למאפיית העוגות השרופות יש עוד מאפיה שנקראת "כושר קייק" ולא תמיד פתוחה אבל שם תמצאו את הקוראסון הכי טעים ברומא!

לשומרי הכשרות, ממליצים מאוד על מאפיית דולצ'ה Dolce – כשר בשכונת טרסטברה. מאפים טעימים וטריים, מחירים סבירים, בעל הבית דובר עברית. מפנקים בארוחת בוקר מעבר לקפה ומאפה.

סופרמרקט כשר:

Tavor – kosher delight – סופר כשר, Via Giacomo Boni, 9, 00162 Roma RM, איטליה

Ce pasta e pasta – מעדניה יהודית כשרה במונטוורדה! שירות טוב, אוכל מאד טעים ומגוון. לא הכי זול אבל שווה ביקור קחו בחשבון יש מעט מקומות ישיבה.

ולסיכום – להלן הרשימה המלאה:

– ליטל טריפולי
– יוטבתה
– זו גאטו
– בגאטו
– המבורגר פונזי
– קרמריה רומנה ג׳לאטו
– דרומה סושי
– פלור פרימה
– בלה קארנה
– פטיסרי בוסיון
– כושר קייקס
– אביגיל כושר (בעיקר באלמפי אפשר להזמין קייטרינג לקבוצות גדולות) – Avigail Kosher Catering
– זה פסטה אה פסטה
– גלידה ומאפיה דולצ׳יה

4.9/5 - (53 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן

סגור