חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול ברומא כולל משחק כדורגל

רוצים לנסוע לרומא, לטייל, לאכול וליהנות גם ממשחק כדורגל של קבוצת הכדורגל הבכירה ברומא ובאיטליה? אין כמו האווירה של האולימפיקו ברומא! אטרקציה מדהימה לחובבי כדורגל, וגם לכאלו שלו!

1. מטרת הנסיעה לרואת משחק כדורגל בין רומא לליברפול חצי גמר ליגת אלופות באולימפיקו האגדי. טסתי עם חברת וולינג מתל אביב לרומא , יציאה בזמן אפילו 10 דקות לפני הזמן, החברה מאשרתת לטוס עם מזוודה לבטן המטוס עד 20 קילו ועוד תק עליה למטוס 2. הזמנה של שאטל בהגעה לשדה או לפני , מחכה לכם נהג עם שלט בשימכם ממש ביציאה מהטרמינל ולוקח עד פתח המלון (עלות 15 יורו לנוסע).
טיול ברומא עם משחק כדורגל
טיול ברומא עם משחק כדורגל
3. עם הנחיתה יצרתי קשר עם בחור ישראלי בשם דניאל אשר לומד ברומא (סטודנט לרפואה) אשר קבע איתי לסיור רגלי בין 4 שעות בסימטאות העיר רומא, אין ספק שסיור ביום הראשון של הטיול הינו טיול שווה ביותר , דניאל פשוט בן אדם נדיר בעל ידע עצום על רומא וההסטוריה שלה, מעביר את הסיור בצורה נעימה, מסביר על המקומות ונותן המון טיפים שהופכים את הביקור ברומא לחוויה אמיתית ומרגשת במיוחד, הטלפון של דניאל הינו 0546714694 זמין בווצאפ בעברית לכל שאלה. ממליץ ביותר. 4. ביום השני של הטיול לאחר שדניאל לקח אותי והסביר לי יום לפני איפה כל דבר נמצא היה הרבה יותר פשוט לללכת ולטייל בעיר המדהימה , כן כן שווה במיוחד ללכת "לאיבוד" בסמטאות העיר ולחוות את כל האזור, הליכה מפיאצה דל פופולו, המדרגות וויה דל קורסו, ברבריני, טרווי, נאבונה ופנתיאון, כולם במרחק של כמה דקות הליכה בין אתר לאתר, בסמטאות מדהימות ובאווירה של ימי הביניים הקסומים.. אזור הקולסאום שווה לנצל גם ביום וגם בלילה , כאילו 2 מקומות שונים כמו גם הוותיקן וגבעת הפלאטין, החנות של פינוקיו לא לשכוח. 5. מי שמתעניין בכדורגל , חווית האוהד הרומאי זה חוויה שגם מי שלא אוהד את הקבוצה המקומית מקבל צמרמורות!! האוהדים של רומא פשוט אוהדים נפלאים אשר נותנים שואו אחד גדול שעה וחצי לפני המשחק וממשיכים לעודד במשך כל המשחק, במילה אחת שאפו. 6. גלידה אוי גלידה – הגלידות והטירמיסו שאכלתי היו מעולים. נקודה. הסטנדרט ברומא מאוד גבוה וקשה ליפול על מקומות גרועים, ובמיוחד בגני בורגזי הגלידה שם מאסט!!! 7. תחבורה – אני אישית קניתי כרטיס ל100 דקות בעלות של יורו וחצי אשר מתאים לכלל התחבורה ברומא , מתי שצריך פשוט הכרטיס בארנק ואתם יכולים לנסוע מתי שאתם רוצים, לדעתי עדיף מכל כרטיס אחר בעלות גבוה יותר , גם ככה התחבורה הכי טובה היא הרגליים. 8. מי שהפך לי את הטיול לרומא לבאמת חסר דאגות ולביטחון שאני אכן בידיים טובות זה בחור בשם אור אשר עובד עם פבריציו הנהג. לגבי אור פשוט מלאך שנמצא תמיד זמין ודואג שהכל בסדר עוד לפני היציאה מהארץ , סגרתי איתו נסיעה חזרה לשה התעופה מיד בסיום המשחק דבר שלא מובן מאליו , לדאות שרכב יגיע לאיצטדיון ממנו יוצאים כ80000 איש ולחכות לי עם שלט לאחר שליחת מיקום מדוייק, עלות מתחת לכל מונית/הסעה ושרות אדיב ומדוייק. הפלאפון של המלאך אור 0508320034 9. בקיצור רומא באמת יפיפיה , הייתם במזרקות , תמשיכו ללכת לאיבוד לתוך הרחובות הקטנים , הסמטאות והמיבנים העתיקים והעיקר תהנו !!!!!

אל תפספסו משחק כדורגל באצטדיון האולימפיקו ברומא..חוויה מדהימה! בטח ובטח שזה חצי גמר ליגת האלופות..הקהל משוגע, הרבה יותר מהישראלים..מעודד כל שניה, מרימים צעיפים, צועקים, דגלים בכל כיוון, הרעש של הקהל בכל גול זה משהו שלא שמעתם בחיים! איזה כיף!

אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן

סגור