חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רומא למטייל הישראלי

רוצים לטוס לרומא? מחפשים המלצות למטייל הישראלי? יש לנו עבורכם 17 טיפים חשובים שיעזרו לכם לתכנן את החופשה ברומא ויספקו לכם מידע רלוונטי ומסייע גם בתוך רומא עצמה כאשר תגיעו! תהנו!!

1. הסעה משדה התעופה ובחזרה- השאטל של אייל, אמין ומקצועי, עמד בול בזמנים. 15€ לאדם בלילה, 12.5 לאדם בשעות אחהצ.
2. מלון- relais trevi 95– בהחלט יש זולים יותר, אבל למי שמחפש מיקום מעולה- זה המיקום. דקה מטרוי, נקי מאוד, חמים, אנחנו שידרגנו לחדר עם מרפסת.
3. למי שמתלבט על אזור לינה- ישנתי בטרמיני בפעם הקודמת שהייתי ברומא ולטעמי אין מה להשוות, אזור טרוי הרבה יותר נעים (בייחוד בלילה) והקרבה בהחלט משדרגת.
4. מוזיאוני הוותיקן- אנחנו לא לקחנו הדרכה ולא קנינו מראש כרטיסים ובדיעבד התחרטתי, היה תורים בכניסה וחיכינו הרבה ואז שנכנסו המוזאונים ענקיים ועשירים ולטעמי הדרכה הייתה בהחלט ממקדת ומשדרגת.
5. תצפית מטירת סנטאנג'לו- לא לפספס, לא נופלת מהתצפית בסן פייטרו והעלייה אליה הרבה יותר קלה (;
6. המדרגות הספרדיות- נסו לכוון להגיע בשקיעה- לא תתחרטו.
7. קוליסיאום- אם לא הזמנתם כרטיסים באינטרנט פשוט כנסו לקנות בפורום כרטיס משולב וכך תחסכו את התור.
8. את כל האתרים ברומא רצוי וכדאי לראות גם ביום וגם בלילה- המזרקות, הכיכרות, הקוליסאום, הפנתאון והוותיקן מקבלים קסם אחר לגמרי כשהחושך יורד.
9. קמפו דה פיורי- תגיעו בבוקר, לקראת הצהריים מקפלים את הכל.
10. טרסטברה- אזור מקסים ויפייפה, המקום הכי נחמד לטייל בו בלילה עם הרבה ברים קטנים ומסעדות, יפה מאוד גם ביום. מקום מומלץ- ombre rosse cafe , יש כל ערב מוזיקה חיה ואווירה נהדרת.
11. מקום טעים ושווה לארוחת ערב, דקה מפיאצה נבונה, נהדר: cantina e cucina
12. פסטה מצויינת ואווירה איטלקית Osteria da fortunata, ממש בקצה קמפו די פיורי.
13. אוכל טוב וטרמיסו חלום: Diadema cafe
14. לא משנה איפה אתם אוכלים- תוסיפו יין איטלקי!
15. היינו ארבעה לילות וארבעה ימים מלאים, הספקנו את כל האתרי חובה + שופינג + שוטטות + הרבה גלידה. לטעמי זה מספיק. ממליצה למי שמגיע לחמישה ימים לקחת יום אחד רכבת לפירנצה המהממת לא פחות.
16. שופינג- לא בשביל זה נוסעים לרומא זה בטוח… אבל אם אתן חובבות- או שתתאכזבו או שתבואו עם הרבה כסף  אין הרבה מציאות או מבחר של בגדים בלבל בינוני. המון מותגי יוקרה ולמי שרגילה למבחר הרשתות בשאר אירופה אולי תתאכזב לגלות שלרומא חלקן כלל לא הגיעו.
17. תחבורה ציבורית- חוץ ממוניות חזרה בלילה מטרסטברה למלון (8-10€) לא השתמשנו בכלל. צודק כל מי שכתב שאת רומא עושים ברגליים

אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן