חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חנויות צעצועים מומלצות ברומא

רוצים לקנות צעצועים ומשחקים לילדים ברומא ורוצים המלצה על חנות צעצועים ברומא?

נציין כי חנויות הצעצועים ברומא לא זולות בכלל אפשר לומר כמו מחירים בישראל, וכדאי לתקצב את הילדים בסכום כסף שידעו מראש מה וכמה כסף עומד לרשותם ושיעשו החלטות האם לבזבז את כל הסכום בחנות אחת או לשריין סכום קטן לכל חנות בה יבקרו.. (כך גם לא תשמעו את המשפטים אמא/אבא תקנו לי בכל שניה..)

הדיוטי פרי ברומא יקר יותר מהארץ.

אם מדובר בטיסת לואו קוסט קחו בחשבון כבודה וגודל של מתנה , כלומר מתנה בקופסא גדולה תהיה עליה תוספת תשלום אם לא נכנסת למזוודה.

חנויות צעצועים ברומא

להלן ההמלצות שלנו לחנויות צעצועים ברומא

  • חנות צעצועים שנקראת flying tiger ליד כיכר ונציה. רשת איטלקית שנקראת flying tiger זולה ממש ועם הרבה צעצועים לא שגרתיים וגם מוצרים לבית. קחו בחשבון שזה פחות צעצעועים זה סוג של מקס סטוק יש שם כל מיני דברים לבית גם לא רק צעצועים לילדים. צעצועים וכל מיני פיצפקעס חמודים ולא יקרים. יש כמה סניפים ברומא אחד מהם בקומה התחתונה בתחנת טרמיני. יש סניף גם בויה קולה די ריינזו קצת אחרי שעוברים את הטיבר מצד ימין.
  • Citta del sole – תרשמו בגוגל מאפס ותלכו לסניף שקרוב אליכם יש כמה
  • חנות צעצועים שנקראת ג'פטו קצת לפני פיאצ'ה ברבריני.
  • Rocco giocattoli – רשת צעצועים, מחירים כמו בארץ
  • חנות דיסני – השוס של חנויות הצעצועים ברומא. החנות נמצאת על הרחוב הראשי של רומא הנקרא ויה דל קורסו. כתובת מדויקת: Via del Corso, 165, 00186
    יש חנות של דיסני בקניון פורטה די רומא. יש חנות משחקים בויה דל טריטון. יש חנויות מפוזרות של פינוקיו עם בובות מעץ… ויש את רשת טייגר שמפוזרת בעיר, יש בויה דל קורסו גם, שיש שם כל מיני "שטויות". יש חנות בויה נאציונל גם כן עם משחקים וצעצועים ותחפושות… לא זוכרים באיזה צד זה. זה מקושט כרגע עם מחבטי טניס מוארים בכניסה. החנות של דיסני יש לה שני מיקומים: במרכז העיר ובקניון אחד, יש פירוט לזה, באינטרנט) חנות מקסימה לא רק לילדים, ממליצים לקנות שם כוסות מיוחדות של דמויות.
    (עדכון אוק' 2021 – הרשת "דיסני" סגרה את כל הסניפים של דיסני ברומא… רשמית אין חנויות צעצועים יותר של דיסני ברומא עד להודעה חדשה.)
  • LittleBigTown כתובת: Via Cesare Battisti, 120 חנות ב Via Cesare Battisti , ליד פיאצה ונציה
  • החנות של פינוקיו – כל החנות עם צעצועים ודברים שקשורים לפינוקיו. חובה ללכת גם אם לא קונים שם כלום.נמצאת בדרך לפנתיאון ליד כיכר ברביני יש שם ממש נגריה שלמה. פינוקיו =פינוצ'יו באיטלקית. רחוב Via del Tritone.
  • מול מלון אנגלו אמריקנו. פינת רח' טריטון וקואטרו פונטני יש חנות צעצועים 2 קומות מומלצת (לא זוכרים את השם)
  • Big toys town בויה דל קורסו ליד פיאצה ונציה
  • Lego store חנות לגו הנקראת חנות גדולה של לגו – ממש לא זולה . אבל צריך לחפש לפעמים יש מציאות או מחירים מיוחדים על דגמים ספציפיים. כשאתם הולכים על צד שמאל של קורסו לכיוון פיאצה די פופולו זו פניה שמאלה איפה שחנות הדגל של fendi
4.5/5 - (10 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן

סגור