חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רומא בקיץ החם

החום הכבד של הקיץ מגיע לאירופה ולאיטליה והחום בלתי נסבל? יש פתרון! יש כל מיני אפשרויות לבילוי במקומות סגורים שיעשו לכם את הטיול לנעים ומוצל יותר!

רומא חמה מאוד בקיץ. לנוסעים בזמן זה כדאי להצטייד בקרם הגנה, מניפות, כובעים, מניפות, מטריית שמש. חם מאוד.

חנויות ומסעדות ללא מיזוג כמעט יש מאווררים והתזות של מים לרענון.

רחובות רומא
רחובות רומא

מזג האוויר חם ולח מהבוקר ועד קרוב ל7 בערב השמש קופחת ואין הרבה אזורים מוצלים. האוטובוסים מפוצצים תמיד ואין מיזוג באוטובוס וככה גם במטרו. ישנם ברזי מים ברחובות והמים קרים מאוד ואפילו טעימים יותר ממים קנויים.

שתו המון, בכל כמה מטרים תתקלו בברזיית מים\מזרקת מים ועשרות אנשים שעוצרים למלא בקבוקים במים. המים בברזים ובברזיות הרחוב נקיים, קפואים טעימים ומותרים לשתייה.
יחד עם זאת כדאי להצטייד במטריות חורף ובנעליים סגורות כי לעיתים גם בקיץ החל משעות הצהריים, החום הכבד מתחלף בגשם אלכסוני, סוער בטירוף, כמו בשיא החורף בישראל. וגם הטמפרטורות צונחות אז הביאו משהו חם.

לקחת בחשבון שבקיץ ובמיוחד ביולי אוגוסט חם מאוד וקשה לטייל ברחובות ובסמטאות של רומא, אם אתם לא בנויים להרבה הליכות בשמש עם נעליים סגורות, כובע ובגדים קלים ונוחים הטיול הזה לא בשבילכם.

ובכל זאת כדי שלא תפסידו זמן שמש, אז שמשיה או מניפה ב5 יורו תועיל נגד השמש, הליכה ברחובות בצד של הצל, לקחת בקבוק מים ולמלא אותו בכל מזרקה או ברזיה ברחוב, כל כנסיה היא מקום מוצל וקריר ויש ספסלים וזה חינם וכמה דקום מספיק וממשיכים, וכמובן אפשר לעצור לקפה בבית קפה שאפשר לשבת בפנים. ואם המלון קרוב אז בהחלט מותר לעצור למקלחת קצרה והתרעננות באמצע היום.

אין בותיקן מקומות ממוזגים, מאוד חם ולח. כנ"ל לגבי רוב המקומות התיירותיים ברומא. אפשר לחזור למלון מדי פעם להתקלח להתרענן ולצאת שוב, להסתובב בשעות הבוקר המוקדמות או אחהצ ובערב. לגבי הותיקן, בכל יום מבקרים בו בממוצע 32000 איש ולכן צפוף מאוד ומאוד קשה להנות מהמוזיאון ומהמוצגים.חבל אבל זאת עובדה. וצריך המון סבלנות כי מתקדמים לאט , גם אם נמצאים בקבוצה שמדלגת על תורים איפה שאפשר.

באים עם עגלה? קודם כל קחו בחשבון שיהיה חם מאד 31 מעלות בממוצע בקיץ. שנית קשה מאד להתנייד ברומא עם עגלה מאחר והכבישים והמדרכות עשויים מלבנים בולטות ולא חלקות הרחובות צרים ולא מוצלים העגלה שלכם צריכה להיות מספיק חזקה לעמוד בטילטולים.

לכיוון הקולוסיאום והפורומים עדיף ללכת אחר הצהריים כשקצת מתקרר. 18:30 עדיין יש אור בחוץ…

החום מגיע לרומא ואתם מחפשים מקומות סגורים להתקרר בהם? להלן הרשימה המומלצת מה אפשר לעשות ברומא בזמן חמסין:

אטרקציות:

הופעות:

סיורים:

מוזיאונים

סדנאות:

שופינג:

אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן

סגור