חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך כדאי לנווט?

היום כבר לא צריך מפות! קודם כל אפשר לנווט מאוד בקלות בעזרת אפליקציות.. מומלץ מאוד להוריד אפליקציות לניווט לדוגמא Google maps שיש לה מפות של כל רומא מבלי שצריך אינטרנט…אבל אפליקציה משמעותית וטובה היא maps.me רק ששם אין תחבורה ציבורית.




לפני הטיסה, על מנת לנווט ברומא,רצוי לעשות את הדברים הבאים לגבי ניווט :
א. להתחבר דרך הגימייל שלכם לגוגל מפות ולנעוץ את המקומות שבהם אתם רוצים להיות או לבקר..למשל מסעדות, פיאצות, אטרקציות וכו'..וליצור לעצמכם את המסלול בתוך המפה ואז בזמן השהות שלכם ברומא להתחבר דרך המייל ולנווט ישירות ליעדים שבחרתם מבעוד מועד. זה אומנם מצריך גלישה אינטרנטית אבל המון מלונות ברומא מציעים גלישה סלולרית בחינם על ידי מכשיר שמספקים לכם בזמן השהות.
ב. להוריד את האפליקציה offline maps and navigation. ואז צריך להוריד את כל מפת איטליה (כ-600 MB) על המפה אתם שמים PIN שבו יהיו את המקומות המועדפים שאתם רוצים להיות בהם ולאחר מכן מנווטים שאתם ברומא. האפליקציה מאפשרת גם מצב של נסיעה במכונית/אמצעי תחבורה או רגלי. כמובן שלא נדרשת גלישה כי מדובר באפליקציית אופליין והורדתם כבר מפות שהיה לכם אינטרנט.

ניווט בעיר– גוגל מפס (תלמדו את השימוש באפליקציה עוד בארץ , יש בה כמה טריקים וסימונים שכדאי ללמוד לפני כן כדי להקל על הניווט בעיר). אופציה נוספת היא להשתמש באפליקציה Offline Maps & Navigation- להוריד את האפליקציה והמפה הרלוונטית לכם עוד בארץ ותוכלו לנווט באמצעותה גם בלי אינטרנט.
.



תקשורת–  אם תחליטו בסוף חבילה אז כדאי דרך גולן טלקום (ניתן לשדרג מסלול קיים בארץ ל – 99 שח לחודש, בחודש הראשון הם מגבילים את השימוש ל – 2 גיגה בייט גלישה בחו"ל ו- 100 דקות שיחות מ/אל ישראל. מהחודש השני ואילך – 6 גיגה בייט גלישה בחול ושיחות מ/ אל הארץ חופשי), חבילת חו"ל שלהם יקרה ופחות משתלמת בעיני . היתרון הוא שאתם זמינים במספר שלכם.  2 הג'יגה בייט יספיקו לכם לחלוטין ל- 4 ימים מלאים של טחינה עד דק עם הגוגל מפס.. .אפשר גם לקנות סים מקומי של TIM או וודאפון. יש כמה מסלולים. אל תשתגעו עם כמות גדולה של ג'יגה בייט- אין באמת צורך .. עדיף לקנות בעיר (ויה דל קורסו/ קורסו עמנואל וכד') יש מלא חנויות שמוכרות סים. בשדה יותר יקר . שיהיה אתכם צילום דרכון בכל מקרה- כדי לרכוש את הסים צריך להציג דרכון.




אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן

סגור