חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפים לישראלים שטסים לרומא

עדן אלון עם טיפים לישראלים בקבוצה הסודית לרומא:

חזרנו! והיה יותר ממושלם, הרבה בזכות טיפים מהקבוצה המעולה הזו.
אז אני גומלת על טובתכם בטובה ומשתפת בתקווה שזה יעזור למישהו לפחות כמו שהפוסטים שלכם עזרו לי. מזהירה שמהיכרותי עם עצמי, זה עלול להיות ארוך 🤦‍♀️.
11-18.12, שבעה ימים, שלושה מתוכם בפירנצה.

המדרגות הספרדיות ברומא
המדרגות הספרדיות ברומא

טסנו עם Ryanair, בניגוד לחששותיי בעקבות דברים שקראתי בקבוצה הזו ובעוד כמה אחרות הם היו גמישים מאוד עם גודל התיק ואפילו עם המשקל של המזוודה. אנחנו קנינו כרטיס רגיל וביציאה ממעמד הרכישה האינטרנטי הוספנו לעסקה טרולי לבטן המטוס במשקל של עד עשרה קילו ועוד תיק שיעלה איתנו למטוס במשקל של עד שמונה קילו שניהם בתוספת של 12€ כל אחד. התיקים הספיקו גם לבגדים שהבאנו איתנו מהארץ וגם לעוד כמה מתנות שקנינו שם.
בימים שלישי עד שישי (קרי: 11-14.12) ישנו בvilla san lorenzo di maria, מלון משגע!! במיקום מעולה, אמנם לא ממש במרכז אבל נגיש בהחלט לכל נקודה ברומא שעלה על רוחנו להגיע אליה. בנוסף כל אורח במלון מקבל מכשיר דמוי פלאפון קסום בשם handy שמספק לו שירותי מיקום, שיחות מקומיות, וטיפים בנוגע לעיר בחינםםם!
ביום רביעי 12.12 יצאנו בהמלצת חברי הקבוצה לכתת רגלינו בסיור עם גרגור המהמם שרשם עבורנו בנצח את כל הרגעים הקסומים שייצר בעצמו. היה מצחיק מקסים ומלמד והקילומטרים נגמעו משל היו לנו כנפיים. מצרפת תמונות נבחרות ומבקשת מכל מי שרוצה להנות מהטיול שלו לא לפספס את החוויה המהממת הזו.
ביום חמישי 13.12 לקחנו את הסיור הלילי בקולוסיאום, חוויה לא רעה אבל בדיעבד היינו הולכים על סיור בבוקר, היה קר מכדי להתרכז למרות המדריכה המתוקה והנמרצת, וחשוך מכדי לראות את המקום באמת כי האיטלקים לא נאותו לפרגן למקום ביותר מארבעה פרוז'קטורים. 😉
ביום שישי 14.12 נסענו ברכבת המהירה לפירנצה ובילינו שם שלושה ימים שהרגישו כאילו נלקחו מתוך סיפור אגדה, בhotel pereso הציורי שנח לו בדיוק במרכז העניינים של העיר המהממת הזו. מיקום מ-ו-ש-ל-ם! לא השתמשנו בתחבורה ציבורית אפילו פעם אחת לאורך כל השהות שלנו שם.
ביום ראשון 16.12 חזרנו לרומא אהובתנו למלון בשם adora suites2, בשלוש מילים- שומר נפשו ירחק!!! לא מלון אלא דירה בבניין (שיכון) שהוסבה לדירת אירוח, מחולקת להרבה יותר חדרים משהיא מסוגלת לשאת, בשכונה המפוקפקת ביותר ברומא. על הסימפוניה המהממת הזו מנצחים 2 אנשי צוות בלבד בעלי תואר ראשון בתהייה בהייה שלא מבינים דברים מאד בסיסיים כמו למה זה לא בסדר שאת הצ'ק אין צריך לעשות במלון *אחר* כשכל המזוודות שלנו עלינו, או למה זה נחוץ שיהיה מישהו שיאייש את שולחן הקבלה לפחות חלק מהיום, או כמה הגיוני זה להחליף את המגבת שלקחתם לנו במגבת נקייה ולא פשוט להשאיר אותנו בלי מגבות כי בחורף לא מזיעים. מצרפת תמונה שלי עם חתיכת נייר קרועה בציפוי יוקרתי של סלוטייפ שעליה כתוב מספר התא שלי. אה סליחה, סוויטה.
ונסיים בטעם טוב (ליטרלי),
ברומא:

קולוסיאום בלילה ברומא
קולוסיאום בלילה ברומא

מסעדת that's amore ליד פונטנה דה טרווי, טעמים אלוהיים ושירות שישאיר אתכם מחוייכים עד הבוקר שאחרי.
הגלידה של venchi, מה נאמר שעוד לא נאמר. גן עדן בגביע או בכוס.
הקפה של קאסה דל קפה, אם אביב אלוש טועם עלית יכולים להגיד לו שלום יפה. שתיתי וקניתי הביתה למכביר.
מסעדת hostaria del pantheon בצמוד לפנתיאון, אדיבות מהסוג שהייתי שמחה להביא גם ממנו הביתה והמון אוכל מצויין.
בפירנצה:
מסעדת rooster, מצאנו בטריפ אדוויסר והיה טעים בטירוף. לא יודעת להניח אצבע על המיקום המדוייק כן יודעת להגיד שהחיפוש וההליכה יהיו שווים את המאמץ.
זהו בגדול, מכל העצות פה ובכלל, והאמת שקצת בעל כורחנו (לא הספקנו לתכנן כלום) אימצנו לחיקנו בעיקר את ההמלצה ללכת לאיבוד.
לא היה שום תכנון, קמנו בבוקר חזרנו בערב ומצאנו את עצמנו כל יום במקום אחר.
אז ממני- לכו לאיבוד, תאכלו עד שיתעייפו לכם הלסתות, אל תוותרו על שום הסתעפות ימינה ושמאלה שקורצת לכם יש קסם בכל פינה ברומא, ותזכרו שלא חייב לסמן וי על ההיילייטס המובנים מאליהם אפשר למצוא לעצמכם נקודות אור משלכם. תעשו חיים! עוד לא דרכתי בבית וכבר מקנאה בכם 😜

אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן