חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לטעום את המאכלים ואת היינות של רומא בטיול מרהיב ומיוחד של 4 שעות הליכה מאיזור קמפו די פיורי לאיזור שוקק החיים ה-Trastevere. תטעמו את מיטב המטבחים האיטלקים במיקומים ייחודיים ומסעדות מקומיות המייצרות רק את התוצרת הגבוהה ביותר.

סיור בקבוצה קטנה של עד 12 אנשים. סיור מרתק, טעים ומיוחד עם כל מה שיש למטבח האיטלקי להציע בסיור קולינרי מגוון! בכדי לשריין מקום ולהזמין כרטיסים לחצו כאן

על פעילות זו
משך 4 שעות
אישור מיידי
מדריך אישי
אנגלית
ביטול קל – בטל עד 24 שעות מראש לקבלת החזר כספי מלא

לטעום את המאכלים ואת היינות של רומא במסעדות מקומיות ובחנויות מזון שלא הייתם מגיעים אליהם ללא הסיור הקולינרי.
תוכלו ליהנות מארוחת ערב במסעדה נעימה ברובע טרסטוורה (Trastevere)
המזון והאוכל שתקבלו נבחר בקפידה על ידי שפים מקצועיים באיטליה.

תוכלו לספוג את האווירה הדינמית של בתי הקפה והמוזיקאים ברחובות ההומים בתחילת המסורת האיטלקית של "אפריטיף". תוכלו לפגוש את המדריך שלכם במקום המושלם לסיור המתמקד באוכל ויין, ולדוג מבחר של סלאמיס ארטסנאל מאיטליה, בשילוב עם הטעם הראשון של יינות משובחים של המדינה.

לטייל במרכז העיר כמו שמדריך יגלה היסטוריה נפלאה. לאחר מכן, להזין את עצמך עם כמה גבינה מקומית בחנות היסטורית שמוכרת גבינות ממוצא איטלקי שונים. לדוגמה כוס נוספת של יין שנבחרו בקפידה ולנסות את המומחיות הרומית אותנטי של baccalà fritto (מאפה מטוגן).

ממשיכים עם טעימות של 2 מאכלים רומיים טיפוסיים אחרים: פיצה "על ידי פרוסת" ו supplì (כדורי אורז). בקר eateries המתמחים בייצור של פינוקים אלה scrumptious לחוות תחושות טעם חדש ניחוחות בלתי נשכחים.

סיור בקבוצה קטנה של עד 12 אנשים. סיור מרתק, טעים ומיוחד עם כל מה שיש למטבח האיטלקי להציע בסיור קולינרי מגוון. בכדי לשריין מקום ולהזמין כרטיסים לחצו כאן

לעכל את כל הדגימות מזון טעים שלך לטייל לארוחת ערב באחת המסעדות cziestest של מחוז טרסטוורה. המלון ידוע בזכות איכות האוכל שלו, והוא נחשב כבעל המסעדות הטובות ביותר ברומא. תיהנו מאנטיפאסט רומי מעולה ו -2 מנות ראשונות, מלווים בשני יינות איטלקיים שונים של ייצור ומוצא מוגנים.

לבסוף, לנסות כמה גלידה איטלקית עשה מקומית טעמים אופייניים של gelateria המפורסם כדי להשלים את המסע immersive שלך ​​לתוך המטבח האיטלקי.

כולל:
עלות של כל מזון ויין
הדרכה קבוצתית
סיור קבוצתי קטן (מקסימום 12 אנשים)
מה לא כלול
איסוף והחזרה למלון

דע לפני שאתה הולך
• לצערנו, סיור זה אינו נגיש לכיסאות גלגלים
• שים לב, כמות מתונה של הליכה מעורבת
אנא הינכם מתבקשים להודיע ​​על כל דרישות תזונתיים ספציפיות בעת ביצוע ההזמנה

נקודת מפגש – Ristorante La Carbonara, פיאצה קמפו דה פיורי.

סיור בקבוצה קטנה של עד 12 אנשים. סיור מרתק, טעים ומיוחד עם כל מה שיש למטבח האיטלקי להציע בסיור קולינרי מגוון. בכדי לשריין מקום ולהזמין כרטיסים לחצו כאן

5/5 - (1 vote)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן