חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רומא נפתחת לתיירים אחרי הקורונה

חדשות קורונה איטליה? רומא נפתחת לתיירים מכל העולם (גם למטיילים מישראל) וצריכים לעמוד בטפסים ודרישות מסוימות כדי לטייל באיטליה וברומא…כל מה שצריך לדעת על רומא לאחר הקורונה מאת עירית קטונר (ישראלית תושבת רומא ומדריכת סיורים בעיר)!

לפני שתתחילו לקרוא… אחסוך לכם
רק מקריאת התצהיר שיש למלא בכניסה לאיטליה ניתן להבין שתיירים ואנשים נטולי אישורים מתאימים מחוץ למפורט הם מחוץ לתחום מבחינת הכניסה לגבולות איטליה
תירגמתי עבור מאושרי הכניסה את טופס ההצהרה לעברית כדי להקל עליכם אתה המלאכה הטופס והתרגום יאוחסנו בקטגוריית הקבצים בקבוצה לכל המעוניין
איטליה נפתחה מחדש לתיירים מהאיחוד האירופי ומאזור שנגן בלבד! לפחות עד ה- 15 באוקטובר 2020.
1. עם דרכון ישראלי אי אפשר לנסוע לאירופה"לטייל"!
2. כל מי שמגיע מישראל לאיטליה עם אישור מיוחד – חייב להיכנס לבידוד של 14 יום ללא קשר לסוג הדרכון אותו הוא נושא!
3. אשרת סטודנט ונסיבות ספציפיות אחרות יכולים לאפשר כניסה לאיטליה לבעלי דרכונים ישראלי.
למי מותר כרגע להיכנס לאיטליה?
· אזרחים איטלקים.
· אזרחי האיחוד האירופי.
· אזרחי מדינת שנגן.
· אזרחי המדינות הבאות: בריטניה (כולל הממלכה המאוחדת של בריטניה), אנדורה, נסיכות מונקו, רפובליקת סן מרינו , מדינת הוותיקן וקרובי משפחתם (קרוב משפחה ישיר, בן זוג, אזרח או בן זוג משותף), ובלבד שהם שהו רשמית באיטליה לפני 9 ביולי 2020
· פקידים ועובדי משרדי האיחוד האירופי וכל ארגון בינלאומי אחר, אנשי משלחות וקונסוליות דיפלומטיות, אנשי צבא בתפקיד.
רק במקרה של בוסניה הרצגובינה, קוסובו, צפון מקדוניה, מונטנגרו, סרביה: תותר הכניסה לאנשי צוות האוויר ולנוסעים במעבר באמצעי תחבורה יבשתיים מסיבות עבודה, (במעבר – לא יותר מ 36 שעות) או לשהייה קצרה (לא יותר מ -120 שעות).
המדינות שאימצו באופן מלא את הסכם שנגן הן:
אוסטריה, בלגיה, דנמרק, פינלנד, צרפת, גרמניה, יוון, איטליה, לוקסמבורג, הולנד, פורטוגל, ספרד, שוודיה, סלובניה, אסטוניה, לטביה, ליטא, פולין, הרפובליקה הצ'כית, סלובקיה, הונגריה, מלטה, שוויץ, ליכטנשטיין, קפריסין, בולגריה ורומניה, בנוסף לאיסלנד ונורבגיה (שאינן שייכות לאיחוד האירופי).
מאז ה- 9 ביולי, כל הנוסעים לאיטליה מכל מקום זר נדרשים למלא טופס הצהרה עצמי , אותו יש למלאו עוד בטרם העלייה למטוס ולהציגו בביקורת הגבולות. זהו טופס הצהרה בריאותי אך גם טופס הצהרת הצדקת הביקור באיטליה.
בטופס מיוחד זה, אתם נדרשים להצהיר לאחר מילוי פרטים אישיים, בראש בראש ובראשונה שהנכם מודעים לאחריות הפלילית בגין מצג שווא וזיוף מצבכם הרפואי או שימוש במסמכים רשמיים מזויפים, מלבד העונשים המפורטים בסעיף בסעיף 2 לסעיף חוק צו 33/2020.
אתם מצהירים בזאת תחת אחריותכם כי:
1) אתם מודעים לאמצעים הננקטים לבלימת התפשטות הגיף הקוביד 19 התקפים באיטליה, במיוחד לדרישות שנקבעו בצו ראש מועצת השרים באיטליה (ובעברית פשוטה – בצו ראש ממשלת איטליה מיום 17 במאי 2020 .
2) אתם לא נמלטים מבידוד או מסגר ואינכם חיוביים לנגיף הCovid-19 ).
3) נכנסתם לאיטליה מהמדינות הזרות הבאות…… ומפרטים את שם המדינה (למשל ישראל) תוך פירוט אמצעי התחבורה בהם נכנסתם: (אם ברכב פרטי, יש לציין את סוג ורישום הרכב; אם אמצעי תחבורה ציבורי, ציין את מספר הטיסה / רכבת או שירות אוטובוס) מספר / מסלול מעבורת. (לא כולם נכנסים לאיטליה דרך האוויר).
4) ארצות ושטחים בהם שהיתם או עברתם במהלך 14 הימים האחרונים.
5) הח"מ ממלא את אחד התנאים או הדרישות הבאים (ומציין אילו):
Aהנכם כלולים בצוותי האוויר/ אמצעי התחבורה.
Bהנכם כלולים בצוותי הנסיעות.
C הנכם אזרחים ותושבי האיחוד האירופי, מדינות החברות באזור שנגן, אנדורה, נסיכות מונקו, הרפובליקה של סן מרינו, מדינת הוותיקן, בריטניה והממלכה המאוחדת של בריטניה וצפון אירלנד הנכנסים לאיטליה לצורך עבודה מוכחת ומוצדקת.
D הנכם אנשי בריאות שנכנסים לאיטליה כדי לעסוק בכישוריהם המקצועיים, גם על בסיס זמני, כאמור בסעיף 13 לחוק הצו 18 מס '17 במרץ 2020.
E הנכם עובדים חוצי גבולות הנכנסים ויוצאים מאיטליה מסיבות עבודה מוכחות ושוב חוזרים למקום מגוריהם או להיפך.
F הנכם אנשי חברות רשומות, או בעלי משרדי משנה, באיטליה, ומורשי נסיעות לחו"ל. (יאושרו רק מסיבות עבודה מוכחות, ולא יותר מ -120 שעות).
G הנכם פקידים ומשרתים בכל תיאור של האיחוד האירופי או ארגונים בינלאומיים, סוכנים דיפלומטיים, אנשי מנהלה טכניים של משימות דיפלומטיות, נציגים ועובדים קונסולריים, אנשי צבא במילוי תפקידם.
H הנכם תלמידים וסטודנטים הלומדים בתוכנית לימודים במדינה שאינה ארץ מגוריכם, אינכם תושבים בה או גרים בה, אליה אתם חוזרים על בסיס יומי או לפחות פעם בשבוע.
I הנכם נשארים באיטליה מסיבות של עבודה, בריאות או צורך ספציפי, לא יותר מ -120 שעות.
J אתם מצהירים בזאת כי אתם נמצאים בטיסות קונקשיין או במעבר דרך איטליה בדרכם חזרה למדינה בה אתם גרים ואין לכם אישור לשהות באיטליה יותר מ- 36 שעות!
K אנחנו הנוסעים ממדינות האיחוד האירופי או ממדינות שנגן או בריטניה, הממלכה המאוחדת של בריטניה וצפון אירלנד, אנדורה, נסיכות מונקו, רפובליקת סן מרינו, מדינת הוותיקן, מצהירים בזאת כי לא שהינו בשום מדינה אחרת ב 14 הימים שלפני הנסיעה לאיטליה!
L אף אחד מהאמור לעיל.
במידה וסימנת את סעיך (L) אף "אחד מהאמור לעיל" המשך במילוי התצהיר:
6) כל אחד מהתנאים הבאים חלים על המצהיר:
A) הוא / היא אזרח של מדינה באיחוד האירופי / מדינה שנגן / בריטניה / אנדורה / מונקו / סן מרינו / הוותיקן.
B) הוא / היא תושב במדינת החברה באיחוד האירופי / במדינת חבר שנגן / בריטניה / אנדורה / מונקו / סן מרינו / הוותיקן.
C) הוא בן / בת זוג או בן זוג אזרח / משותף של אזרח במדינת האיחוד האירופי / מדינת חבר שנגן / בריטניה / אנדורה / מונקו / סן מרינו / הוותיקן.
D) הוא / היא קרוב משפחה ישיר של כל אחד מהאנשים המוזכרים בסעיף A , B או C לעיל והוא בן פחות מ 21 שנים,
E) הוא / היא קרוב משפחה ישיר ותלוי באחד מהאנשים האמורים בסעיף A , B או C) לעיל.
F) הוא / היא בן משק בית התלוי באחד מהאנשים הנזכרים בסעיפים A, B או C לעיל;
G) הוא / היא תושב בכל אחת מהארצות הבאות: אלג'יר, אוסטרליה, קנדה, ג'ורג'יה, יפן, מרוקו, ניו זילנד, רואנדה, רפובליקת קוריאה, תאילנד, תוניסיה, אורוגוואי.
7) הוא / היא נוסעים לצורך עבודה, לימודים, סיבות דחופות או בריאותיות או כדי לחזור הביתה (אנא ציין את הסיבות החיוניות שלך לנסיעות, בצורה ברורה ואמתית).
8) הוא / היא יתבודד / ת באופן עצמאי, תחת פיקוח רשויות הבריאות המוסמכות, למשך 14 יום, בכתובת הבאה: פיאצה… / רחוב….. עיר…..
9) עם הגעתו לאיטליה, הוא / היא ייסע מיד ובאופן ישיר לכתובת שצוינה לעיל, בזמן הקצר ביותר האפשרי, עם האמצעים הבאים להעברה פרטית או משלו:…. (חובה לציין איך אתם מתכוונים להגיע לכתובת).
10) ההתקשרות לאורך כל תקופת הבידוד העצמי תפוקח במספרי הטלפון הבאים: קווי:… נייד:… מקום…, תארי…. ושעה של הצהרה…
את טופס הצהרה העצמית שניתן להוריד כאן:
https://www.esteri.it/mae/resource/doc/2020/07/modulo_rientro_da_estero_17_luglio_eng.pdf
· נוסעים שמגיעים לסרדיניה חייבים בטופס הצהרת הבריאות′′ שמולא עם הגעתם. ניתן להשיג את הטופס כאן: sus.regione.sardegna.it/sus/covid19/regimbarco/init
· נוסעים שמגיעים לקלבריה ב′′טופס הצהרת הבריאות′′. ניתן להשיג את הטופס באתר הבית שך קלבריה rcovid19.
· נוסעים שמגיעים לפוליה חייבים ב′′טופס הצהרת בריאות′′ שמולא עם הגעתם. ניתן להשיג את הטופס ב –
www.regione.puglia.it/web/salute-sport-e-buona-vita/-/riapertura-delle-regioni-regole-per-gli-spostamenti-da-e-per-la-puglia
· נוסעים שמגיעים לסיציליה חייבים ב′′טופס הצהרת בריאות" שמולא עם הגעתם. ניתן להשיג את הטופס ב www.lasicilia.it/userUpload/moduloregione.pdf
—– אישורי מגורים שהוציא איטליה שפג תוקף בין 31 בינואר ל-31 ביולי 2020, נחשבים בתוקף עד ה-31 באוגוסט 2020
פרטים נוספים באתר הממשלתי:
https://www.esteri.it/mae/en/ministero/normativaonline/decreto-iorestoacasa-domande-frequenti/focus-cittadini-italiani-in-rientro-dall-estero-e-cittadini-stranieri-in-italia.html
אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן