חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפים לפני שחוזרים לארץ מחופשה זוגית רומא

רגע לפני שחוזרת לארץ אשתף בכמה טיפים לאחר חופשה זוגית רומנטית ברומא: 
הייתי ברומא יחד עם בן זוגי במשך 6 ימים מלאים.
1. נסיעות לשדה ומהשדה הזמנו דרך רומיאו, באתר שלהם. מאוד פשוט, נוח ואמין. משלמים בסוף הנסיעה.
2. ישנו במלון Modigliani שנמצא במיקום מעולה. קרוב להכל ומספיק מרוחק מהרעש של הכבישים המרכזיים וכל התיירים. המלון עצמו קטן וביתי, פקידי קבלה 24/7 וארוחת בוקר נחמדה. הכי נהננו מהגינה המתוקה בלב המלון שנראת בדיוק כמו בתמונות. החדרים עצמם קטנים אבל המקלחת גדולה.
3. היינו 6 ימים מלאים ברומא מבלי לצאת ממנה ומבלי להשתמש בתחבורה ציבורית כלל. הכי נהננו פשוט ללכת ברגל בין הסימטאות, לראות מקומות חדשים, הכל כל כך קרוב ונעים. בתכל'ס אפשר לראות את כל האתרים ביום אחד, אבל רומא קסומה, האווירה מיוחדת והנוף אף פעם לא נגמר. הטיפ הכי טוב שלי זה פשוט תלכו ברגל. גם אם זה מרגיש לכם רחוק (4 ק"מ מהמרכז לטרסטוורה לדוגמא) יש המון מה לראות בדרך וכמובן עצירת גלידה תמלא את המצברים.
קולוסיאום בלילה ברומא
קולוסיאום בלילה ברומא

4. פארק וילה בורגוזה- מקסים ומומלץ. קרוב למרכז לכן אל תוותרו על סיור בו. אנחנו גם היינו בגן החיות השוכן בו ונהננו מאוד.

5. לא נכנסנו לאף אתר. העדפנו לראות את המראות המרשימים מבחוץ ולא לחכות בתורים שבכניסה (קוליסאום, וותיקן, הפורום, פנתיאון וכו')  בחרנו להאזין לסיורים המוקלטים באפליקציית guidol מאשר להצטרף לסיורים המוצעים באנגלית או להזמין מראש סיור בעברית. פשוט העדפנו לא להתחייב לשום דבר מראש ולזרום עם היום ועם המקומות שהדרך הציעה לנו.
למוזיאון היהודי כן נכנסנו, הסיור בו בעברית ולמי שיש כרטיס סטודנט עולה 5 יורו במקום 11, אז תביאו איתכם.
אגב, רוב האתרים יפים גם ביום וגם בלילה. (המדרגות, המזרקה, הקוליסאום) זו פשוט חוויה שונה0
6. מסעדות- באופן אישי העדפנו לאכול במסעדות מקומיות ופחות במסעדות מתויירות. טיפ- אל תאכלו בכיכרות, תלכו עוד כמה מטרים לסימטאות. האוכל הרבה יותר טעים וזול.
המסעדה בה הכי נהננו הייתה בטרסטוורה antica la (לא זוכרת את ההמשך) אבל זו מסעדה מעולה. מקומית ומגישים בה יין אדום בקנקנים. יצאנו ממש בזול ואכלנו המון אוכל טעים!
מסעדה נוספת מקומית שמאוד נהננו בה היא המבשלת בירה של peroni, קראתי עליה לא מעט המלצות ואכן לא התאכזבתי. היא ממקומת במרכז יחסית, בשעות הצהריים היה תור והיו שם רק מקומיים. התפריט עצמו באיטלקית אבל המלצרים עזרו לנו ונתנו להם להפתיע אותנו. כמובן שהמחירים זולים מאוד, האוכל מושלם והאווירה אותנטית. למי שמחפש חווית קולינרית תרבותית זה לגמרי המקום. חיפשתי peroni בגוגל מפס ומצאתי.
ביום האחרון הגענו לטרמיני לשוק אוכל שהרגיש קצת כמו שרונה מרקט מקומי. חוויה מגניבה אבל היינו מלאים מידי אז רק אכלנו טרמיסו.
ולא לוותר על הערמונים מהדוכנים בלילות הקרים!
7. תביאו נעלי ספורט! אנחנו לא הבאנו ואחרי יומיים עם בלנסטון קנינו (אמנם זיוף מוצלח של אדידס בשוק פורטה פורטוזה, אבל עדיין מבאס)
שמעתי מהרבה אנשים לפני שטסתי שאין מה לעשות ברומא כל כך הרבה זמן. הכל עניין של אופי ושל סוג הטיול שאתם רוצים. אנחנו רצינו קצת לנוח בחופשת סמסטר (בכל זאת סטודנטים) ולקחנו את הטיול באיזי, ראינו כל יום מקום חדש, הצלחנו גם לנוח גם לאכול טוב וגם לשרוף את האוכל בהליכות.
בנוסף, בזבזנו הרבה פחות כסף ממה שציפינו.
קבוצות הווטסאפ והפייסבוק עוזרות מאוד וזמינות.
מקווה שעזרתי.
תהנו.
אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן