חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אוסטיה אנטיקה (Ostia Antica)

פארק ארכיאולוגי Ostia Antica - אוסטיה אנטיקה

ישוב גדול מהמאה השניה לפני הספירה. נשאר כמעט בשלמותו.
באתר גם מוזיאון וגם בית כנסת לפני חורבן הבית השני. חובה!

צעד אחורה בזמן ושוטט ברחובות ובווילות השמורים להפליא של אוסטיה העתיקה, עיר חוף ממש מחוץ לרומא. חקור את הפארק הארכיאולוגי בקצב שלך, דמיינו את החיים כאן לפני אלפי שנים, ושלחו גלויה ייחודית לחברים או למשפחה.

לפי האגדה, אנקוס מרסיוס, מלך רומא, ייסד את אוסטיה בשנת 620 לפני הספירה כמושבה רומית על שפך הטיבר. שרידי העיירה כוסו מאוחר יותר בסחף מהנהר, והותירו מבנים, ציורי קיר ופסיפסים שהשתמרו במצב מצוין והעניקו תמונה חיה של החיים העתיקים.

טיילו בפארק הארכיאולוגי ובדקו את נקודות השיא הרבות שבו. אלה כוללים בלוקי דירות רומאיים דו-קומתיים ואת הווילות של חוף הים של פרוקויו, המכילות מתחם מרחצאות גדול ואמפיתיאטרון מרופד במסכות תיאטרליות בולטות עשויות אבן.

כחלק מהחוויה הזו, תוכלו להפוך את התמונות הדיגיטליות שלכם לגלויה כדי לשלוח לחברים ובני משפחה בכל מקום בעולם.

אוסטיה אנטיקה (Ostia Antica) פארק ארכיאולוגי

Ostia Antica הוא פארק ארכיאולוגי הממוקם במחוז לאציו באיטליה. זו הייתה עיר הנמל העתיקה של רומא והיא כיום אטרקציה תיירותית פופולרית. הפארק מכיל חורבות רבות, כולל תיאטרון רומי, מרחצאות, מקדשים ומבנים אחרים המספקים תובנה על חיי היומיום של האימפריה הרומית. הוא כולל גם אמפיתיאטרון בו נערכו משחקי גלדיאטורים. המבקרים באוסטיה אנטיקה יכולים לחקור את חורבותיה וללמוד על ההיסטוריה של האתר המרתק הזה. האתר משתרע על שטח של כ-1.5 קמ"ר ומכיל חורבות מהמאה ה-1 לפנה"ס ועד המאה ה-4 לספירה.

Ostia Antica מציעה למבקרים הזדמנות ייחודית לחקור את ההיסטוריה והתרבות המרתקות שלה באמצעות המונומנטים הרבים שלה, המקדשים, המרחצאות התרמיים ומבנים אחרים. המבקרים יכולים גם לחקור את שרידי הנמל של אוסטיה, שהיה פעם אחד הנמלים החשובים בעולם. פארק ארכיאולוגי זה מספק תובנה נהדרת כיצד חיו החיים בימי קדם וכיצד הם עיצבו את החברה של ימינו.

זהו אתר של עיר נמל רומית לשעבר שנוסדה במאה ה-4 לפני הספירה ושגשגה עד שקיעתה במאה ה-5 לספירה. חורבותיה של אוסטיה אנטיקה שמורות להפליא, ומספקות למבקרים הצצה לאיך נראו החיים בתקופות קדומות. המבקרים יכולים לחקור את ההריסות, כולל מקדשים, מרחצאות, תיאטראות ועוד. יש גם מוזיאון באתר המציג חפצים שנמצאו באוסטיה אנטיקה. עם ההיסטוריה העשירה וההריסות המדהימות שלה, אוסטיה אנטיקה היא חוויה בלתי נשכחת לכל מי שמעוניין לחקור את העבר.

כתובת:

Viale dei Romagnoli, 717, Roma 

שעות פעילות - מתי נפתח? מתי נסגר?

יום שבת8:30–15:30
יום ראשון8:30–15:30
יום שניסגור
יום שלישי8:30–15:30
יום רביעי8:30–15:30
יום חמישי8:30–15:30
יום שישי8:30–15:30
5/5 - (1 vote)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן

Booking.com