חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רומא בחורף – חופשת חורף ברומא

מה עושים ברומא בחורף? יש לכם טיסה לרומא בחודשי החורף וראיתם שמזג האוויר מתריע על סערה או סופה? יש גשם/ברד/שלג ואתם מחפשים מה לעשות ברומא בחורף? אז מה עושים ברומא במזג האוויר החורפי? להלן הטיפים שלנו לגבי חופשה חורפית ברומא!

הנה כמה הצעות שאני משריינת ליום שיהיה ממש גשום: כרטיס כניסה לוותיקן, מעלית הזמן, המוזיאון היהודי, הקטקומבות של סן סבסטיאן וגם אפשרות ליציאה מהעיר לאורביטו למשל עירה מקסימה עם גישה ברכבת, וכמובן קניות בקניון ובחנויות ברחוב ויה דל קורסו.




חשוב לדעת כי בחורף רוב האתרים פתוחים, מלבד אתרי הסיורים והכנסיות. לא הייתי מבטלת אם קבעתם סיור. תמיד אפשר להתחיל יום בנחת, לרבוץ בבתי קפה ומסעדות ולנצל את ההפוגות לשיטוטים ברחובות. תהנו ותבלו!

קחו בחשבון שרומא יפייפיה בכל מזג אויר! הפסטה טעימה גם בגשם וגלידה אפשר לאכול גם במעיל. תמצאו את עצמכם אוכלים ערמונים חמים בפיאצה נבונה 🙂 גם בחורף יש מטריות אופנתיות בכל הצבעים , פיצה, קנלוני פיטוציני ומרטיני טוב יעשו לכם את החורף הקר לחורף חם.

פיאצה נבונה בחורף

להלן הטיפים המעניינים שלנו שיעזרו לכם להתחמם בחורף של רומא:

אופציה מומלצת – מתחמי אוכל מקורים! לפרטים לחצו פה!

  • לנסוע לתחנה המרכזית טרמיני באוטובוס, ולשוטט בתוכה בין החנויות זה מקורה. יש שם חנות כלבו ענקית בשם coin שדלת היציאה שלה תוביל אותך ישירו למתחם האוכל החדש שנפתח שם. לא תצטרך לצאת כלל לרחוב. אם אתה רעב תוכל לבלוס שם ממיטב הקולינריה האיטלקית למהדרין . זה נקרא ״שוק האוכל״ למרות שהמתחם אקסלוסיבי ורחוק מלהיות ״שוק״. אם אתה לא רעב, ברגע שתיכנס כבר תהיה רעב… אפשר לשבת על כוס קפוצינו מנחם לצד איזה קורנטו נהדר או שאר מתוקים ממיטב המתוקייה האיטלקית.
  • מעלית הזמן או מופע ברוכים הבאים לרומא – חוויה מדהימה למבוגרים וילדים! המקומות עצמם סגורים ונעימים כך שזה מפלט טוב משלג, קור או גשמים.
  • רשימת מוזיאונים מומלצים ברומא: לחצו כאן!
  • הקטקומבות של סן סבסטיאן – אחת האטרקציות הכי מקוריות ומיוחדות שיש ברומא. סיור בחדרי קבורה עתיקים.
  • מוזיאון הוותיקן הוא מוזיאון סגור (הגנים הם רק באוויר הפתוח), לכן אפשר לקחת יום גשום וללכת למוזיאון הוותיקן..קחו בחשבון שמחוץ למוזיאון יש תורים (כן גם בגשם) לכן הכרחי לרכוש כרטיס דלג על התור שיכניס אתכם במהרה למבנה של המוזיאון בלי להמתין הרבה בקור ובגשם.
  • במידה ועייפת מלאכול ועדיין גשם זלעפות, ברד וסופות – פיתרון יצירתי, לעלות לשעתיים על אוטובוס התיירים שבקומה הראשונה שלו הוא סגור. פשוט לעלות ולא לרדת באף נקודה פשוט לטייל איתו להנאתך בכל העיר. אפשרות נוספת, להיכנס למוזיאון יש הרבה כאלו ברומא 🤗
  • אפשר לעשות סדנת בישול עם שף מקומי. סדנא שמתרחשת במטבח בתוך מבנה וכך לא תצטרכו להיות בגשם ובקור בחוץ ולהתחמם עם אוכל וידע חדש לגבי אוכל איטלקי!
  • אפשרות נוספת לנסוע לאחד הקניונים הגדולים שבדרך כלל נמצאים בפרברי העיר. שאטל אליהם יוצא מאחורי התחנה המרכזית באוטובוסים עם שם הקניון מצועצע עליהם.
  • אפשרות נוספת לבקר את הסינים – יותר נכון את החנויות שלהם הפזורות בכל חור ברומא ולקנות ״מעיל גשם״ מניילון/פלסטיק ולצאת לחרוש את העיר או לקנות מטרייה ולהדביק את הברזלים שלה בפלסטרים או בנייר דבק 😜 מטריה פשוטה ב5 יורו לא תעמוד ברוחות הרומאיות….
  • חופשה חורפית ברומאקודם להשאיר את הארנק בקבלה במלון או בכספת או לנעול אותו במנעול ולהיכנס לחנויות כלבו גדולות כמו רינשנטה H&m כל מה שיש בהן מקומה שניה ומעלה…😜עד יחלוף הגשם…
  • קונים פנצו מניילון עולה 5 יורו..ומטרייה . המקומיים ירדפו אחריכם בכדי שתקנו. וממשיכים לטייל. במקרה הכי גרוע נוסעים לקניון סגור
  • באים עם נעליים נוחות מאוד, עם מטרייה…. לוקחים תיק מתקפל בתוך תיק צד, שיהיה למקרה שקונים דברים. בודקים היטב שעות פתיחה של כל מקום, לא נבהלים מהטרמיני, נחמד שם מאוד ולא הרגשתי שום חשש מבחינת המהגרים והמקומיים. קמים מוקדם, להיות בשוק ב 7 בבוקר זו חוויה.
  • מוציאים מטריה ומתהלכים בהנאה בגשם.. לרוב בתקופה הזאת הגשם לא חזק.. ותמיד אפשר למצוא בית קפה/מסעדה לשבת ולבהות בגשם או להסתתר באיזה מוזיאון/כנסייה/חנות.. עד יעבור זעם..😋
  • פחות כיף – להישאר בחדר ולצפות בתוכניות הבוקר הרדודות או לצפות בסרט איטלקי משנות החמישים ולנסות להבין מה קורה שם בפנטומימה ולמתקדמים לקרוא את שפתי המדובבים בסדרות אמריקאיות… ערוצי כבלים מומלצים עם תוכניות ריאליתי : ערוץ 9 . ערוץ 31 ערות 33 ערוץ 8 אחלה תוכניות…😜
  • מה דעתכם על שוקו איטלקי? צפו בהמלצות של מיכל מילרד (מדריכת סיורים קולינריים ברומא):הטמפרטורות ברומא מתחילות לרדת להן ובחוץ כבר קר. ואין דרך יותר טעימה וממכרת מאשר שוקולטה חמה (Cioccolata calda). 🍫לא תמצאו את המשקה הזה בקיץ והוא לא דומה בשום צורה לשוקו הישראלי.
    עכשיו תדמיינו לכם קרם שוקולד 🍫🍫חם וסמיך, מעט מתוק ומעט מר ( מפולי הקקאו) ומעל השחיתות הזאת קצפת אוורירית וטעימה. תוכלו למצא גם מקומות שיעשו לכם את השוקולטה עם שוקולד חלב, או שוקולד לבן.
    אז אם אתם ברומא, תעצרו לכם באחד מבתי הקפה או חנויות השוקולד ותהנו לכם ממנת שוקולד חמה בתוך כוס.
    רוצים לדעת איפה המקומות השווים ל שוקולטה ברומא? להלן:
    SAID – via Tiburtina, 135
    2Ciòccolati – via Marianna Dionigi, 36
    L'Albero del Cacao – Via di Capo le Case
    La Bottega del Cioccolato- via Leonina- monti
    Grezzo Raw Chocolate – Via Urbana, 130,
    Venchi – Via degli Orfani, 87,
    Lindt Chocolate Shop – Via della Maddalena, 12,
    Roscioli Caffè Pasticceria – Piazza Benedetto Cairoli,
    Tazza d'oro – Via degli Orfani
    Don nino – pantheonוההמלצה שלנו לשוקו הכי טעים הוא במקום שנקרא "Shari Vari" שאתם חייבים לנסות, כתובת: Via di Torre Argentina, 78, 00186 Roma RM, איטליה




4.9/5 - (19 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן

סגור