חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קצת המלצות לקראת הביקור שלכם ברומא

המקומות האיטלקיים האותנטיים שלא פונים לתיירים מבחוץ ודווקא סועדים שם איטלקים ממעמד הפועלים ועל הלוח רשומות שמות המנות באיטלקית בלבד. אלו המסעדות המומלצות ביותר.

בניית מסלול טיול ברומא? יש לקחת בחשבון שנכנסים כאן שיקולים של :
א. תחומי עניין של כל אחד
ב. כלכלי- כניסות לאתרים, סיורים מודרכים, הכל תלוי באותו אדם ובאופיו. אם לדוגמה יש אדם ששומר כשרות אז לא יאכל בשום מסעדה ויכול לקנות פירות טריים בסופר ואז אין הוצאה על מסעדות/ בתי קפה/ גלידריות. יש שיסתפקו במקומות פשוטים ויש שירצו מסעדות יוקרה ולאכול כל יום סטייקים. זה ממש תלוי.
ג. יש אתרים שלא פעילים כל יום. למשל: וילה בורגוזה לא פעילה בימי שני, ולא רק היא.

בתוך העיר אתם יכולים להשתמש במטרו בעיקר על קו A בין האתרים המרכזיים. אם תרצו לחסוך מדי פעם זמן אתם יכולים לקחת מונית לנסיעות של רבע שעה בתוך העיר יעלה בערך 10 יורו. האוטובוסים על הפנים לא מומלץ.

הקפה ברומא בעמידה זה יורו וחצי שתיים וכשיושבים יגיע גם ל5 יורו. הגלידה גם בסביבות 5 יורו. פיצה טובה בין 10 יורו ל15 תלוי בתוספות. פסטה מעט יותר יקר. מומלץ להימנע ממלכודות תיירים ולחפש מקומות בהם המקומיים אוכלים וקונים!

ממליצה לעשות סיבוב "אופניים" זוגי בוילה בורגוזה. האופניים הם כמו ריקשה וגם חשמליים אז זה כיף ממש. לא נכנסנו לגרליה כי התעייפנו מאמנות ופסלים😲 אבל הפארק מהמם והאופניים איפשרו לנו לנוח (ברומא אתה מתחיל להעריך כל דקה שאתה יכול לשבת).זה עלה 10 יורו לשעה.

אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן