חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיכום טיול 4 ימים ברומא

סיכום מסע שלי ל4 ימים מלאים ברומא שזה חמישי עד ראשון. טיול משפחתי
שירותי הסעה מהשדה למלון זה רק רומא בדרכים נתי וחני מדהימים עוזרים זמינים ומאוד נחמדים המלצה הכי טובה שקיבלתי פה ואימצתי אותה.
ביום הראשון הסתובבנו כדי להכיר את רומא ואת כל דברים מפורסמים קוליסאום מי שלא מעוניין בהדרכה מקומית היא יפה גם מבחוץ לדעתי וזה מה שעשינו, פחות דיבר אלינו להסתובב באתר היסטורי בלי יכולת להבין.
הלכנו למדרגות ספרדיות ולכול חניות מסביב זארה בראשקה וכו׳.
עשינו סיור קולינרי שווה במיוחד ברומא בדרכים שילמנו 75 יורו אומנם המחיר גבוה אבל שווה כל שקל ושקל לא מתחרטת לרגע מה שרצינו קיבלנו, אחותי היה דודא לכל מיני דברים באמצע הטעימות של סיור והיא קיבלה.
יום שישי הלכנו לכל מיני נופים ואתרים ושוב טיילנו קנינו. מוניות לא כאלה יקרות אם אתם הרבה רק תעלו מהר על מונית כי מונה שם עולה וזה מחיר סביר יחסית.
סגרנו שישי קידוש ברובע היהודי אווירה טובה ובית כנסת ענקית ומדהימה הייתי בהלם התפלאתי מיופי שלה והייתי בעננים שזה ארמון יהודי מבחוץ ובית כנסת מדהימה מבפנים.
שילמנו מראש לארוחת שישי
עשינו שייט שעלה 18 יורו לאדם וזה באמת קרוב לנקודות בילוי האמת שאפשר להשתמש בזה 24 שעות, עצרנו בנקודה שזה ממש מדרגות ספרדיות וזה מגניב ועלינו במקום אחר בכלל דרך טרמיני ברכבת הרכבת עולה 1.5 יורו ל100 דקות ואפשר להשתמש בה בכל מקום באוטובוס, רכבת.
הלכנו בסוף ללונה פארק זה שעה נסיעה וזה פארק עצום לילדים וגם למסוגרים עם הסעה 36 יורו לגבי לונה פארק תקראו באתר תמצאו את כל תשובות איפה לחכות תבקשו מהנהג להוריד אותכם שם.
מדרגות ספרדיות זה 124 מדרגות לעלות וזה עוד כלום מה שצריך לעלות ולרדת תביאו סנדלי שורש או נעלים נוחות להליכה שלא יכאב לכם בתור אחת שלא הולכת מאות קילומטרים ביום הרגליים שלי גמורות.
לגבי מלון המלון שלנו נקרא fh55 מלון פלטינום 4 כוכבים כ20 דקות הליכה מהמדרגות ספרדיות וכ5 דקות מקוליסאום, קילומטר מהטרמיני ראשי יש תחנת רכבת כמה דקות מהמלון יש הכל סביב המלון סופרמרקט. רמה גבוה של ארוחת בוקר למרות שנאלצנו לשלם על חביתה. טריה 5 יורו המלון
אנחנו שילמנו על 4 ימים מס תיירות 18 יורו כל אדם
אל תחפשו קיצורי דרך והנחות כי תשלמו יותר.
תנסו למצוא משהו משותף ותארגנו את טיול לפני כי לפעמים תבזבזו את יום שלכם בגלל חוסר התפשרות.
לגבי אינטרנט יש כמעט בכל מקום, יש מפה תבקשו מהמלון אפשר ללכת ולהתנייד עם מפה או לבקש עזרהו
במלון לפני היציאה.
לא יצאנו מרומא כי זה שורף את זמן חוץ מהלונה פארק.
תאכלו הרבה גלידות וקרפים ופסטות נדיר אכלנו גם kfc ובורגר קינג
חופשה מהנה

אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן