חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסקנות לאחר טיול ברומא של 4 ימים

טסים לרומא ל-4 ימים? מוזמנים לצפות במסקנות הטיול לאחר ארבעה ימים..טיפים אשר יעזרו לכם לארגן ולסדר את הטיול שלכם ברומא!

1. מלון – לקחנו מלון residenza antica, הנמצא ברחוב טריטון שזה אומר בין תחנת ברבריני לויה דל קורסו. מיקום מעולה, בדיוק באמצע של הכל, נקי ממש, צוות נעים. מומלץ לגמרי. שילמנו 3.5 יורו לאדם ליום למרות שזה מלון ארבעה כוכבים.
המחיר הזה זה מס עירוני!!!

2. שאטל משדה התעופה עד למלון – מומלץ בענק.גם בהלוך גם בחזור בלי בעיות.

3. סיור אוכל קולינרי – בלי בכלל להתלבט תעשו לעצמכם טובה ותזמינו, נהננו ממש וקיבלנו המלצות ששינו פרספקטיבה על הטיול כולו, עזר ממש. בלי קשר המדריכה גם ממש מקסימה ומעניינת וחוויה מדהימה.

שף איטלקי סיור גורמה
שף איטלקי סיור גורמה

4. סים של טים – קנינו ב20 יורו 10 ג'יגה עם יותר מדי דקות שיחה לחול ובתוך איטליה, לא ניצלנו יותר מחצי ג'יגה ושלוש דקות שיחה.
אם מתווכחים איתם אפשר לקבל סים ב14 יורו של שני גיגה גלישה בלבד, עדיף לחלוטין.

5. ותיקן – הזמנתי באתר ,לקחנו את הכרטיס של המוזיאון והקפלה עם דילוג על התור, יצא לי 8 יורו ולו 17 כי עד גיל 18 כולל זה מוזל. שימו לב שצריך להראות תעודה מזהה בכניסה. באנו בעשר והיה תור עצום , אבל לא בשבילנו כי היה לנו כרטיס מהיר מדלג על התור. גם באתר הרשמי אם אין קוד קופון מחיר הכרטיסים גבוה בהרבה מהאתרים אחרים, חפשו טוב.
בתור אנשים שלא מחפשים ככ אומנות מהסוג הזה זה היה מספיק לחלוטין. לא אחזור לשם שוב, רק סימנו וי.

אוכל –
6. נמנענו מלאכול במסעדת thats amore בטענה שהיא מלכודת תיירים. במקום זה הלכנו לשוק האוכל בטרמיני שיש בו מסעדת שף של אוליבר – la tavola, שף עם מסעדות בעלות כוכב מישלן. אם גם אתם לא אוהבים פירות ים כמונו – יש רק מנה אחת שאין בה פירות ים שהיא רביולי, אבל מומלץ בכל זאת בגלל האווירה, השירות, הטעם, והיין. לא יקר גם יחסית למסעדה כזו – 55 יורו לשלוש כוסות יין, שתי מנות, קינוח, ועוד קיבלנו ראשונה על הבית.

7. Analemma – בית קפה קרוב לקולוסיאום, מומלץ בענק טעים בטירוף.

8. בר אמברה רוז בטסטוורה מומלץ ממש

9. Hard rock caffe איך לא, אני אוהבת ממש. למי שלא חובב המבורגרים – לקחתי סלמון וממש היה לי טעים

10. פיצריה fortuna ליד ויה דל קורסו (בפנייה ממול לפול לוקר בערך) פיצה לפי משקל, זאת לא באמת פיצה כי אין רוטב עגבניות קלאסי וגבינה מלמעלה אבל ללא ספק המאפיה הכי טעים שיצא לי לאכול אי פעם בחיים שלי. לקחתי עם בצל מקורמל (לא ידעתי שזה מה שזה, לאנשים שלא אוהבים בצל כמוני – אין טעם של בצל, בקושי ניחשתי מה זה) עם אגוזי מלך, רוטב בלסמי וכבינת גורגונזולה. בן הזוג שלי לקח עם פרשוטו ומוצרלה (שוב, אני לא אוכלת חזיר ולא אוהבת, אבל זה היה מעבר לטעים גם)

***** את רומא ממצים בשלושה ימים אם לא מבזבזים זמן. השץגענו כבר ביום הרביעי האחרון כי אין מה לעשות!!!
****** אין מה לקנות ברומא, הסיילים לא שווים כלום, הוצאנו את הכסף על אוכל
****** קנו גבינות ונקניקים בcoop ושוקולד בvenchi, לא תצטערו.
****** אני לקחתי 100 יורו ליום והספיק לי על הקשקש בגלל שלא עשיתי קניות (לא התקמצנתי על כלום וקניץי כל מה שרציתי) קחו בחשבון שצריך להביא כסף.

אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן

סגור