חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיור טעימות – הגטו היהודי וקאמפו דה פיורי

מחפשים חוויה מיוחדת ברומא? סיור קולינרי היא חוויה כיפית ומהנה לכל גיל! פנקו את עצמכם באוכל, יין והתרבות של רומא, במהלך טיול של 4 שעות עם טעימות. לחקור את אוצרות "עיר הנצח הרומית" במראות כגון קמפו דה פיורי ופנתיאון. לעצור כדי לטעום את האוכל המקומי האיכותי בשעה ספציפית שבה פועלות המסעדות המסורתיות.

  • מה תקבלו?
    מדריך צמוד באנגלית
    משך 4 שעות של טעימות ב7 מסעדות שונות
    ביטול קל – בטל עד 24 שעות מראש לקבלת החזר כספי מלא

אופציונלי: שירותי איסוף – ניתן לבחור איסוף במלון תמורת תשלום נוסף. הינכם מתבקשים ליצור קשר עם הספק המקומי לאחר ביצוע ההזמנה במידת הצורך.

מעוניינים בסיור טעימות קולינרי בגטו היהודי ובשוק קאמפו דה פיורי? סיור מודרך כולל טעימות ב-7 מסעדות שונות! חוויה כיפית ומהנה – רכשו כרטיסים כעת והבטיחו את מקומכם בקבוצה קטנה של עד 14 אנשים.

סיור קולינרי ברומא

עיקרי הדברים
לטעום מאכלים מסורתיים ב -7 מסעדות שונות
חקרו את הגטו היהודי ואת ימי הביניים בקמפו דה פיורי
לפגוש מפיקים מקומיים, פונדקים ואומנים
תוכלו להתפעל מהחזית הרנסנסית הגבוהה של ארמון פרנצה (Palazzo Farnese)
ללמוד מתכונים מקומיים אשר הועברו לאורך הדורות
תיאור מלא
תוכלו ליהנות מסיור אינטימי ותרבותי ברומא בערב, ולראות את המראות העיקריים של "עיר הנצח" כפי שאתם טועמים ומתענגים על פסטה תוצרת בית, מאפים ועוד.

תפגוש את המדריך שלך על פיאצה מאטי בגיטו היהודי, וטיילו משם כדי לגלות רובעים עתיקים שמשתלבים עם מסעדות וחיי שוק. ראה מזרקות ופסלים מתקופת הבארוק, עצרו ב 7 מקומות טעימים שונים בדרך, כולל מסעדות, מעדניות, ואתרים בולטים אחרים.

עבור אל פיאצה נאבונה, שנבנתה באתר של אצטדיון דומיטיאן ואתר של שוק בעיר בסוף המאה ה -15. לראות כמה מקומות אדריכלות של הבארוק הטובים ביותר של רומא, ואת פונטנה של פונטנה דיי Quattro פיומי (מזרקה של ארבעה נהרות). בקרו באתר של שוק מימי הביניים בקמפו דה פיורי (Campo de 'Fiori), והתפעלו מהחזית הרנסנסית הגבוהה של ארמון פרנצה (Palazzo Farnese) על פיאצה פרנזה (Piazza Farnese).

למדו על מותו של יוליוס קיסר בתיאטרון פומפיי, ולהבין כמה מן השרידים המשמעותיים ביותר של רומא העתיקה, כולל הפנתיאון, תיאטרון מרסלוס, בית המקדש של אפולו, ואת פורטיקו של אוקטביה.

יין משובח ומזון מקומי לוקחים את מרכז הבמה לכל מקום, עם טעימות במקומות האהובים על המקומיים. גלה אתרים מיוחדים שרק מדריכים מקומיים מכירים, ולהקשיב לסיפורים של התרבות המקומית. פגוש אנשים אשר לוקחים גאווה גדולה באיכות התוצרת שלהם, בין אם זה פיצה, פסטה, או ירקות טריים מוכן כפי שהיו במשך דורות.

מעוניינים בסיור טעימות קולינרי בגטו היהודי ובשוק קאמפו דה פיורי? סיור מודרך כולל טעימות ב-7 מסעדות שונות! חוויה כיפית ומהנה – רכשו כרטיסים כעת והבטיחו את מקומכם בקבוצה קטנה של עד 14 אנשים.

כולל
מדריך מקומי צמוד
מזון ויין ב-7 מסעדות שונות
מה לא כלול
טיפים
איסוף או החזרה למלון

נקודת מפגש: Hostaria Pane Vino and San Daniele, Piazza Mattei 16, Rome

דע לפני שאתה רוכש
• מקסימום של 14 אנשים בקבוצה, למעט בהסדר מיוחד
• סיורים מפעילים גשם או ברק
• הסיור מתחיל בגיטו היהודי בשעה 18:00
• אפשרויות צמחוניות זמינות

4.6/5 - (14 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן