חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיור בגטו היהודי כולל כניסה למוזיאון היהודי ולבית הכנסת הגדול

מחפשים סיורים באיזור הגטו היהודי ברומא?
אתם מוזמנים לצאת לסיור מודרך עם מדריך מקומי במשך 3 שעות בגטו היהודי כולל כניסה למוזיאון היהודי ברומא שיציג עבורכם פריטים שנאספו ונשמרו מהקהילה במשך מאות שנים כולל כניסה לבית הכנסת וקבלת הסבר עליו ועל הקהילה שהתפללה בו.

תיהנו מסיור מודרך ייחודי ברובע היהודי ברומא עם מדריך מקומי שנולד וגדל בלב הקהילה היהודית-רומאית. בקרו במוזיאון היהודי ובבית הכנסת הגדול.

סיור בית הכנסת הגדול ברומא

צאו לסיור רגלי ייחודי בגטו היהודי ברומא שהוקם בשנת 1555 על גדת נהר הטיבר. למדו כיצד היה הגטו למעשה שכונת כלא בתוך רומא, איזור מוקף גדרות ושערים. כשאתם מטיילים ברחובות, תראו כיצד היה זה נחשב פסול שיהודים יוכלו לחיות יחד עם נוצרים. האפיפיור פאולוס הרביעי קאראפה הודיע על שורה של מגבלות על הקהילה היהודית וכיצד זה השפיע על הקהילה.

ראו כיצד רובע הגטו מייצג את מערכת היחסים בין יהודים לעיר רומא, הקהילה היהודית בחרה בגטו להיות ביתו של בית הכנסת הגדול שלה שנחנך בשנת 1904. בית הכנסת הוא סמל לחופש שהשיגו יהודי רומא לאחר ביטול הגטו.

לחצו כאן להבטחת מקומכם בסיור בגטו היהודי כולל כניסה למוזיאון היהודי ובית הכנסת הגדול של רומא!

מחיר הכרטיס כולל:

סיור רגלי במשך 3 שעות עם מדריך מקומי באיזור הגטו היהודי (באנגלית בכדי שהסיור יתאים לאנשים מכל רחבי העולם) + כניסה למוזיאון היהודי + כניסה לבית הכנסת הגדול

כתובת נקודת מפגש: Piazza d'Aracoeli, 16, 00186 Roma RM, Italia

חוות דעת של מטיילת בסיור: יעל הייתה המדריכה שלנו בסיור זה והיא עשתה עבודה מצוינת בשיתוף מידע והפיכתו למהנה ומהנה. ההיסטוריה מרתקת והיא הייתה מאוד מרתקת. ביום בו ביקרנו בבית הכנסת היה במקרה הכנסת ספר תורה, כך שהצלחנו לצפות ולהשתתף בחגיגה.

5/5 - (4 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן

סגור