חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפים לישראלים ברומא

היי לכולם! טיפים ל-5 ימים ברומא:




כותבת: נגה אגמון

1. ההמלצה המרכזית – אטרקצייה מצוינת free bike tour:

מסעדת פסטה ברומא
מסעדת פסטה ברומא

כמו כל הסיורים החינמיים שיש, רק על אופניים למשך 3 שעות ועם מדריך מצוין בעל כמות ידע מטורפת על ההיסטוריה של רומא. מבחינת האתרים אליהם מגיעים, אז הסיור לא מגיע לאתרים המרכזיים, ולפי המדריך "משתנה כל פעם בהתאם לדרישה", בתחילת הסיור הוא אכן שאל אם יש מקומות שאנו מעוניינים להגיע אליהם, אך לאפחד בקבוצה לא היה אז זה היה תלוי בו… היינו בגטו היהודי, ב trastevere ובאזור הדרומי יותר של העיר, חומות העיר וCirco Massimo. מקבלים בסיור הרבה ידע מעבר למה שמועבר בד"כ לתיירים, ואפשר כמובן להרחיב לכל נושא שרוצים למדריך באמת יש ידע נרחב.
ממליצה מאוד מאוד על הסיור, נורא כיף להסתובב ברומא 3 שעות באופניים. הסיור הוא כאמור בחינם בשיטת הטיפ, אך כן יש עלות של 10 יורו של השכרת האופניים.
הסיור מיועד לכאלה שיודעים לרכב על אופניים ובכושר סביר+, לא צריך להיות מומחים גדולים אבל כן צריך לדעת לרכב כמו שצריך.
עוד משהו, יש 2 סיורים ביום אך לא תמיד יש מספיק ביקוש אליהם ואז הם לא תמיד מתקיימים (לפחות לא עכשיו, אולי באוגוסט אין בעיה), אז תנסו להיות גמישים אם ישאלו אתכם על שעה אחרת ממה שתיכננתם (פשוט מתכתבים איתם במייל).
טיפ: קחו אופני הרים ולא אופני עיר, הרבה יותר קל להסתובב.




2. מלון Domus Alberti Bed & Breakfast
רוצה להמליץ על b&b מקסים שהיינו בו, 10 דקות הליכה מתחנת רכבת טרמיני ורבע שעה הליכה מפיאצה ונציה וכל המקומות המרכזיים, וליד תחנת אוטובוס שמוביל לכל מקום שצריך (וותיקן וזה…). אפשר להסתכל על תמונות מבוקינג, התמונות מייצגות במדויק את החדר, הכל חדש ומאובזר ברמה מאוד גבוהה, והחדר ענק (אנחנו היינו בחדר קומפורט זוגי). הבעלים ממש חמוד, הכין ספרון כזה עם מסעדות מומלצות באזור ופרטי אוטובוסים, אפשר גם לדבר איתו ולשאול על המלצות.
ארוחת בוקר – לא יודעת מה הסדנדרט ברומא האמת, ארוחת הבוקר כללה ביצים קשות, מאפים טריים שהביאו כל בוקר, מכונת קפה משוכללת וכיפית, קורנפלקסים, לחמים, עוגות, עוגיות,לחם, מיצים, פירות, נקניקים וגבנ"צ (אף ירק, אבל לפחות יש פירות…).למעט הביצים הקשות והמאפים, המטבחון פתוח 24/7 וניתן לאכול ולנשנש ממנו חופשי, מאוד נוח. ארוחת הבוקר היא self served כזה, אין שם אפחד שמגיש או משהו.
לדעתי אחלה ארוחת בוקר ביחס לסטנדרט אירופאי.
המחיר של המלון טיפה יקר, אבל יש הנחה בבוקינג למשתמשי genius + יש לינק כזה של חבר מביא חבר שמביא 10% הנחה, אז ניתן להשתמש גם בו. מן הסתם כדאי לחפש גם באתרים אחרים אולי שם יהיה יותר זול…




3. מסעדה Poldo e Gianna Osteria
אז הכנתי שיעורי בית לפני שנסענו לרומא והגעתי עם רשימת מסעדות מומלצות, ועדיין רוב המסעדות שאכלנו בהם היו בסדר גמור אבל לא מדהימות (ברור לי שיש המון טובות, פשוט לצערי לא הצלחנו להגיע אליהן). המסעדה היחידה שעפנו עליה היא זו, מסעדה טיפונת יקרה וקצת פלצנית (המנות לא הכי גדולות) אך ממש ממש טעימה! אנחנו הזמנו רק פסטות (אנחנו זוג ויצא שבסוף הזמנו 3 מנות פסטה מרוב שהיה לנו טעים) והן היו מדהימות. המסעדה מתהדרת בכך שאין לה מקפיא בכלל, כל האוכל טרי והם קונים את המצרכים כל בוקר. באמת מומלץ.

אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן

סגור