חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפים מומלצים לישראלים ברומא

1. כדי לתכנן את הטיול בצורה הכי טובה נעזרנו באתר sygic הם נותנים את האטרקציות הכי מומלצות ואפשר לבנות מסלול לכל יום. ככה שידענו מה אנחנו עושים והכל היה מוכן בקובץ pdf שהאתר יוצר.
2. סים עם חבילת גלישה פשוט מציל חיים! אני תמיד הסתדרתי בלי אבל בחופשה הזאת זאת היתה פשוט הצלה, פשוט מנווטים בכל העיר בלי בעיה ולא צריך להכנס לכל בית קפה ולקנות משהו בשביל וייפיי.
3. סטודנטים- להביא תעודת סטודנט! קיבלנו הנחות בכמה מוזיאונים וחבל לשלם סתם.
4. מוזיאון הנזירים – Museum and Crypt of Capuchins – המקום אחד היחידים שאני בטוח אזכור לנצח. לדעתי פשוט חובה לבקר שם. זהו מוזיאון שבו מנציחים את הנזירים ועבודתם, והשתמשו בעצמותיהם של כ3700 נזירים ויצרו חדרים מדהימים. גם לאלה שחושבים שזה מגעיל, זאת פשוט אומנות לדעתי ואחד הדברים היותר מרשימים שראיתי.
5. המלון- hotel lella- מאוד זול ונמצא צפונית לטרמיני. קצת רחוק מהמרכז אבל באזור יש המון חנויות מגניבות באזור. המלון לא לכל אחד אבל כסטודנטים זהו מקום מעולה לשים את הראש ולהתקלח. אבל היו הרבה רעשים בלילה שזה כן הפריע.
6. להזמין כרטיסים לקולסאום ולותיקן מראש! באמת חוסך המון תור. וטיפ – כשהולכים מהקולסיאום לפורום יש תור ארוך מאוד (ואי אפשר כבר לדלג עליו כי לכולם יש כרטיס) אז תלכו מסביב (מצד שמאל) ויש כניסה צדדית שאין בה תור בכלל וקל לעלות למעלה ולראות את כל הפורום מהמצפה.
7. לבזיליקה של סנט פיטר באנו לקראת הערב ועמדנו 40 דקות בתור כי הכניסה חינם.
8. לא נתקלנו בבעיות של שהאיטלקים לא דיברו אנגלית. הם בסדר גמור.
9.רוב המסעדות לא עובדות מ15:00 עד בערך 19:30 אז צריך לזכור אם רוצים לאכול.
10. תמיד להזמין מקום מראש למסעדה, בדכ גם דרך המלון אפשר.
11. המסעדה hard rock cafe מגניבה בטירוף ומומלצת ממש (לאוהבי אוכל אמריקאי ומושחת).
12. כחובבת סושי, הלכנו למסעדת Tora וגם oisushi. המחירים גבוהים יחסית לסושי בארץ. אבל מבחינת הטעם והאיכות אין מילים לתאר כמה טעים שם. באמת שווה ביקור.13. חברת הנסיעות romio- 15 יורו לבן אדם לשאטל לא משנה אם לבד או עם עוד אנשים. גם כשהתעכבנו בשדה תעופה (היה תור של שעתיים בערך), הנהג עדיין חיכה לנו ולפני הנסיעה חזרה וידאו איתנו את כל הפרטים ווידאו שעלינו על ההסעה. באמת שירות טוב.

מקווה שהטיפים יעזרו למישהו ותיהנו!

אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן

סגור