חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בית חב"ד רומא

בית חב"ד ברומא ממוקם מרוחק מהרובע היהודי ונמצא פיאצה בולוניה: המידע על ארוחת שישי – שבת ברומא, בית הכנסת הגדול ברומא, המלצות וטיפים לשומרי כשרות ברומא ועוד.

יש בית חב"ד בפיאצה בולוניה – יש מטרו לשם מהקולוסיאום. מטרו B בקו הכחול . טלפון: 3338130919 או 0694368049.

בית חב"ד בולוניה טלפון +39 06 9436 8049 אפשר גם לברר בוואטאפ +39 333 8130919

יש אצלם ארוחות ערב רק בשבתות וחגים. לא בימות החול.

רוצים להירשם לארוחת שישי – שבת בבית חב"ד? ארוחת חג? לחצו כאן על הקישור ותעברו לאתר של חב"ד , תבחרו את התאריך הרצוי והאירוע הרצוי ותשריינו לעצמכם מקום.

בית חבד אנשים מקסימים וחמים ברחוב ויה בלבו. ויש לך את הבית כנסת הגדול ברובע היהודי.

כתובת בית חבד פיאצה בולוניה:
Viale di Villa Massimo, 39 00161 Roma

רב בית חב"ד ברומא – קישור לפייסבוק שלו: Menachem Rivkie Lazar

ממליץ להגיע לארוחת ערב שישי בבית חבד,  ארוחה מושקעת לאירוח נפלא עליכם לקחת בחשבון שבית חבד ממוקם במרחק גדול מהמרכז (כשלושה קילומטר ויותר, והצעידה חזרה בלילה היא די קשוחה). נוסף על כך יש אופציות להזמין מקום במסעדות ברובע היהודי מראש. המחירים לא זולים בכלל ונעים בין 30-40 יורו לאדם לארוחה.

קישור לאתר של בית חב"ד בולוניה ברומא: http://chabadpbrome.com/

מחפשים מלון כשר ברומא? לחצו כאן לקבלת רשימת מלונות לחופשה כשרה ברומא!

בית חבד מציעים שירות של אירוח בבתים של יהודים ברומא. באתר שלהם צריך למלא טופס והם עוזרים לך, בדכ החוויה טובה אבל המשפחות קצת מרוחקות מהמרכז אז זה משו שצריך לקחת בחשבון.

באזור הגטו ליד הבית כנסת יש שם המון אוכל כשר בית חבד מאוד רחוק מאזור המרכזי

בית חבד מרוחק מהמרכז! אין צורך לחפש מלון ליד בית חבד היות ובמרכז יש את הגטו ובגטו יש מסעדות כשרות עם אוכל מגוון וטעים. המלצה שלי מלון במרכז ויש בשפע.

קבלת טיפים רומא לדתיים – שומרי כשרות ברומא

מה לעשות שבית חב"ד לא פעיל באותו יום ?

בגטו היהודי יש 2 מסעדות ששם ניתן לשלם מראש , כלומר לפני שבת ולאכול שם ארוחת שישי ושבת בבוקר. המסעדות הם "בלה קרנה" ו " בגטו". אך קחו בחשבון זה עולה לאדם 40 יורו , די יקר והרמת אוכל דיי ירודה.

טיפ קטן: לעיתים בבוקר בבית הכנסת הגדול יש סנדוויצים ודברי מתיקה וגם אחרי מנחה.

מבחינת אטרקציות – אפשר להכנס ללא בעיה מבחינת דת אל קולוסיאום ופורום. וותיקן בעקרון גם, כי האתר שנכנסים בתשלום זה מוזיאון ולא כניסיה. אם לוקחים סיור, אז בדרך כלל בסוף הסיור ממשיכים לכנסיית סן פטר, אז לא להמשיך עם הקבוצה לשם כי זו כנסיה. פנטאון זה כנסייה פעילה אז לא להכנס. השאר זה מזרקות ופיאצות ואין בעיה.

רשימת מסעדות כשרות ברומא בקליק אחד!

טיפים של ישראלים לשומרי הכשרות:

  • אנחנו היינו במלון כרמל (Hotel Carmel), בעל המלון שם לנו במטבח פלטה ומיחם של שבת, כך שיכולנו לאכול את האוכל שהבאנו מהארץ ולשתות חופשי. בנוסף לאוכל המבושל לשבת, הבאנו למהלך השבוע לחם פרוס, טורטיות, נקניק, גבינה צהובה ונשנושים. הסתדרנו מצוין ובשביל הכיף אכלנו גלידה כשרה וארוחה בשרית במסעדת בלה קרנה. מלון כרמל, פשוט, נוח וזול ומרוחק כרבע שעה מהרובע היהודי. אתם תלכו כל כך הרבה ברגל, שזמן ההליכה הזה יהיה זניח. חשוב להזמין במלון הזה חדר עם חדר רחצה פרטי ופנימי. בהנאה
  •  בית חבד ברומא הוא באזור של פיאצה בולוניה . בכללי זה מקום קצת מרוחק מהמרכז ומכל המקומות המרכזיים והתיירותיים(ברור שאפשר לקחת תחבורה ציבורית) אז אם אתם רוצים בית חבד בשבת כדאי לישון באזור הזה רק בשבת ובשאר השבוע לקחת מקום מרכזי יותר .
    אם לא רוצים לעבור אז עדיף דירה שקרובה לגטו ולקנות שם אוכל במסעדות ובמאפייה המעולה
  • אנחנו היינו במלון Hotel Monte Cenci ממש צמוד לגטו היהודי. הודענו שאנחנו שומרי כשרות וכל בוקר בארוחת בוקר הביאו לנו לחם וקרואסונים כשרים. יש הרבה מסעדות כשרות בגטו כך שבאמצע שבוע ממשלא בעיה. לא הייתי בשבת אבל הבנתי שאפשר במסעדות לשלם מראש ולבוא לאכול ארוחות שבת. בבית הכנסת הגדול מתקיימות תפילות כל השבוע.
  • יש בית חבד באזור בולוגנה, אשלח לך קישור להרשמה לארוחות https://www.chabadpbrome.com/events בוחרת את השבת שרלוונטית לך ומשלמת כבר באתר..
  • כשאנחנו היינו ברומא לפני שנתיים, קיבלנו המלצות טובות ובתקשורת עם בית חב'"ד ברומא קיבלנו מידע על מסעדות, בתי הארחה ומידע כללי לשומרי מסורת. http://www.chabadpbrome.com/he/about-us/ אפשר ליצור קשר דרך פייסבוק, בטלפון וגם דרך האתר עם הרב מנחם ורבקה לאזאר
  • אם אתם אוכלים רק כשר אז עדיף לכם לקחת מלון באזור של רובע היהודי, אזור של פיאצ'ה ונציה גם אפשרי, זה בערך 10 דקות הליכה מהרובע וגם אזור מרכזי, פשוט לפני סגירת מלון תבדקו את המרחק מהרובע היהודי (אוכל כשר זה ברובע היהודי)
  • לגביי שבת שאני שומרת היה חשוב לי לעשות קידוש כמו שצריך לכן בדקתי כמה אופציות .
    אפשר לשלם מראש על האוכל ואז להגיע לאכול ברוב המסעדות בגטו היהודי .
    אפשר להתארח אצל משפחות במחיר סימלי.
    אפשר להגיע לבית חב"ד.
    הלכתי על בית חב"ד בשביל האווירה
    כל השבוע שמעתי אנגלית, הודית ואיטלקית ותאמת היה חסר לי קצת עברית ברקע .
    האוכל בבית חב"ד היה טעים ממש!
    הכול היה בשפע אם זה בירות ,שמפניות ,דגים, קינוחים הכול!
    יש לציין שזה לא נמצא ברובע היהודי.
  • המסעדות ברובע היהודי לא היו כל כך טעימות בלשון המעטה ויחסית לא זולות,אנחנו לא אהבנו את האוכל וקבוצה שהיתה לידנו אמרה את אותו הדבר,אם אתם שומרי כשרות אז אין ברירה,אבל אם תמצאו מלון קרוב לאיזור ויותר זול עדיף לכם. אל תשכחו לומר שאתם במסעדה כשרה שאתם ישראלים,כי יש מסעדות שעושות הנחה לישראלים
  • מסעדות טובות ברובע היהודי (שנקרא גטו) הן:
    Bella Carne
    La Taverna del Ghetto
    ויש עוד….האזור מאוד קטן ויש באמת הכל!!! גלידה כשרה, פחזניות טובות בkosher cakes, מסעדות והאזור עצמו מאוד יפה.
  • אנחנו אכלנו במסעדת בלה קארנה, מסעדה בשרית כשרה ברובע היהודי והיה טעים מאוד, גלידה גם ברובע, היתה טעימה מאוד. ישנו במלון Carmel, מלון פשוט ונחמד, 15 דקות הליכה מהרובע היהודי, עבורינו זה הספיק. היו מלונות יקרים יותר וכשרים גם בתוך הרובע, קרוב לבית הכנסת הגדול. הרובע היהודי ממוקם במקום מאוד מרכזי וכמעט כל האטרקציות המרכזיות רחוקות ממנו מקסימום 10-15 דקות הליכה ברגל. תהנו, רומא מדהימה ומאוד ידידותית
  • הרובע היהודי ממוקם סביב רחוב
    via del portico d'ottavia
    שם כל המסעדות הכשרות של הרובע וממש ליד נמצא ביהכנס הגדול העתיק של רומא.
    אני פשוט הכנסתי את הרחוב לחיפוש והסתכלתי מה במרחק של עד קמ מהרחוב הזה.
    בעיקרון יש בגטו עצמו מלון בוטיק כשר אבל יקר. אנחנו ישנו ב Arenula Suites שזה מרחק של 3 דק ברגל והיה מעולה כי המחיר טוב ובשבת יש מפתח רגיל וכו.
    בשבת אפשר להזמין ארוחות שבת מראש בחלק מהמסעדות כמו baghetto ו bella carne וזה מאוד נוח. בית הכנסת הוא מדהים וזו חוויה מטורפת להתפלל שם בשבת.
    מבחינת מיקום הגטו נמצא ממש במרכז וקרוב להרבה נקודות חשובות. חוץ מזה שעושים הכל ברגל ברומא וזה הכי כיף 🙂
    בגטו יש גם מכולת פיצפונת שאפשר לקנות שם חלב וקרקרים וכאלו. ממליצה בחום לבדוק בכל מסעדה את הכשרות כי יש כאלו שכותבים כשר אבל יש ערבוב בשר וחלב.
    יש עוד ריכוז של מסעדות ליד חבד בפיאצה בולוניה אבל זה איזור פחות תיירותי ומרחק של 45 דק הליכה מהמרכז של רומא אז לא ממליצה להיות שם שבת.
    תהנו!
5/5 - (10 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן

סגור