חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרטיס משולב עם "דלג על התור" – קולוסיאום, הפורום הרומאי וגבעת פלטין

הקולוסיאום הוא הכוח, העוצמה והגאווה של איטליה כולה ורומא בפרט. יש לכם אפשרות להיכנס אל הקולוסיאום, גבעת פלטין, הפורום הרומי כרטיס אחד משולב. כרטיס זה גם מקנה לכם "skip the line" משמע דילוג על התורים בכניסה.
תהנו מחוויה היסטורית מושלמת ללא טרחה בעמידה בתור ותבלו בקצב שלכם.

חבל סתם לעמוד בתור - רכשו עוד היום כרטיסי כניסה לקולוסיאום, לפורום הרומי וגבעת פלטין (כרטיס משולב)

עדכונים שנת 2023

היינו הבוקר בקולוסאום ולא היו כרטיסים, אלא רק למי שהזמין באינטרנט. הכניסה לפורום שהיתה פעם דרך ויה פוריי דה אימפריאלי סגורה לכניסה, אלא רק ליציאה. בגלל הקורונה היה שינוי וכרגע הכל נעשה דרך הקולוסיאום.

מה הכרטיס לקולוסיאום כולל?

  • כרטיס משולב ל-3 אתרים היסטוריים ללא עמידה בתור – כניסה מהירה (קולוסיאום, גבעת פלטין, הפורום הרומי)
  • לדלג על התור של הקופות, להיכנס מהר יותר
  • אופציונלי: נגישות לכיסא גלגלים
  • מדיניות ביטול – ניתן לבטל בהודעה מראש של יותר מ-24 שעות לקבלת החזר מלא (ע"פ GETYOURGUIDE)

לחצו כאן לכרטיס כניסה משולב (כולל דילוג על התור) לקולוסיאום, פורום וגבעת פלטין – אל תחמיצו את החוייה המדהימה ביותר בסמל המרכזי של רומא!

זה היומן כפי שתוכלו לראות כרטיסים אחרונים בקופה לימים הקרובים!

בא לכם לחוות את הקולוסיאום בצורה מיוחדת?

רשימת כרטיסים/סיורים משודרגים

עיקרי הדברים:
מסע חזרה לרומא העתיקה עם כרטיסים עבור הקולוסיאום, הפורום הרומי, ואת גבעת פלטין ביחד. משמע כרטיס משולב עם אופציה של דילוג על התור" משמע כניסה מהירה יותר.

ברכישת הכרטיס המשולב לקולוסיאום מקבלים מפה להורדה של אמפריית רומא העתיקה כדי לעזור לכם לחקור את האתרים ההיסטוריים הללו.

תיאור מלא
לדלג על התור הארוך עם הכרטיס וללכת ישר למסלול הכניסה המהירה לקופה ייעודית למחזיקי כרטיס זה ואז לבדיקות אבטחה. לאחר הכניסה הקולוסיאום, תוכל לראות את כל הסיפורים של הקיסרים והגלדיאטורים שנכנסו באותו מקום כמו שאתם נכנסים לקולוסיאום (אמפיתאטרון פלבי). תהנו בקצב שלכם מהקולוסיאום ללא הגבלת זמן, הלוא הוא האמפיתיאטרון הגדול ביותר שנבנה אי פעם.

הכרטיס שלך כולל גם כניסה לגבעת פלאטין, מראה חובה לכל המבקרים ב"עיר הנצח". לפי המסורת העתיקה, זהו המקום שבו נולדה רומא. תסתכלו על חורבות המקדשים בפורום הקיסרי, מרכז של כל החיים הפוליטיים, החברתיים והכלכליים בעיר במהלך הרפובליקה הרומית.

לבדיקת זמינות בקולוסיאום בתאריכים שלכם ברומא:

 

לחצו כאן לכרטיס משולב (כולל דילוג על התור)
לקולוסיאום, פורום וגבעת פלטין –
אל תחמיצו את החוייה המדהימה ביותר בסמל המרכזי של רומא!

מה כלול בכרטיס הכניסה לקולוסיאום:
חבילה משולבת עם כניסה מהירה (דילוג על התורים) במסלול בזמן שבחרת לקולוסיאום, הפורום הרומי, וגבעת פלטין
דמי טיפול
מפת ההורדה של אימפריאל רומא
מה לא כלול בכרטיס הכניסה הרגיל:
סיורים מודרכים, הדרכת אודיו

*הכרטיסים ניתנים להורדה ישירות באינטרנט. שאתם מגיעים לקולוסיאום עברו ישר במסלול המהיר ותציגו את הכרטיס בכניסה לשומר. הוא יסרוק את הברקוד שקיבלתם ויאפשר לכם להכנס בלי להמתין בתור. (אם מזמינים עם TIQETS צריך להגיע לנקודת מפגש ומשם נציג יפגוש אתכם ויכניס אתכם לקולוסיאום).

שמגיעים לקולוסיאום באים לקופה המהירה למי שרכש אונליין ומקבלים שובר קשיח שאותו נותנים בכניסה לשומר בקולוסיאום (גם בתור המהיר למי שרכש מראש) ואז נכנסים ישר לבידוק הבטחוני..שמסיימים בקולוסיאום הולכים 2 דקות ומצד ימין יש כניסה לפורום ולפלטין..מציגים שם את השובר הקשיח שקיבלתם בהתחלה בקופה ופשוט נכנסים..הם סורקים את זה..ממש קל ונוח

  • לא להגיע על הדקה – להקדים קצת, ולא לאחר! מי שמאחר או מגיע על הדקה סביר להניח שלא ייכנס. תקדימו ברבע שעה לכל הפחות.
מתחם הקולוסיאום
מתחם הקולוסיאום

שאלות נפוצות בנוגע לקולוסיאום ברומא

הקולוסיאום הינו אמפיתאטרון ענק שנבנה תחת הקיסרים הפלבים (flavian). ההיסטוריונים טוענים שהבנייה של הקולוסיאום החלה בין ה-70 – 72 לספירה בתקופת שלטונו של אספסיאנוס קיסר רומא

הקולוסיאום שימש בעיקר לתחרויות גלדיאטורים והופעות ציבוריות עקובות דם כמו צייד בעלי חיים, קרבות מדומות בין בני אדם או בין חיות פרא, הוצאות להורג ואפילו שיחזור של קרבות אמיתיים של חיילי רומא ששיחזרו כיצד האסטרטגיה שלהם בשטח מסוים הייתה במקום מסוים בו הם ניצחו.

הקולוסיאום חושף אותנו לתרבות של האימפריה הרומית. הקולוסיאום הוא אחד מציוני הדרך המוכרים והפופולאריים ביותר בעולם והוא משמש כסמל של האימפריה הרומית העתיקה. כמו כן, המבנה עצמו גדול ומרהיב.

הכרטיס המשולב לקולוסיאום כולל גם כניסה לגבעת פלטין והפורום (2 אתרים ארכיאולוגיים מרשימים שנמצאים כ-3 דקות הליכה מהקולוסיאום). שימו לב כי כרטיס כניסה סטנדרטי לקולוסיאום כולל גישה לקולוסיאום אך רק לשטח העמידה (2 קומות אמצעיות).
הקומות התחתונות וקומת האנדרגראונד לא כלולה בכרטיסים ומצריכה סיור עם מדריך בלבד.

הקולוסיאום שימש לקרבות גלדיאטורים והוצאות להורג במשך 390 שנה. במהלך תקופה זו על פי ההיסטוריונים מתו כ-400 אלף איש בתוך הקולוסיאום. כמו כן, בגלל השימוש בחיות פרא (כמו אריות, נמרים, דובים וכו') במהלך הקרבות מתו כ1,000,000 בעלי חיים בקולוסיאום.

בקבוק מים מפלסטיק אפשרי להכניס. למבקרים אסור להכנס עם בקבוק זכוכית, ספריי דאורדורנט, סכינים או מספריים. כמו כן, אסור להכנס עם תיקים גדולים או מזוודות אלא רק עם תיקי גב רגילים

כן בוודאי. כנסו פנימה בכדי לראות בעניים שלכם לפחות פעם אחת בחיים את הקולוסיאום מבפנים.
אמנם רואים בעיקר הריסות אך תתנו לדמיון המפותח שלכם לדמיין את הקרבות, לשמוע את הקהל, לתת לחוויה שלכם להתעצם עם מדריך שמע שיסביר לכם פרטים מדויקים יותר..ובגדול זו חוויה שאסור לפספס.

רצוי להזמין כרטיסים מראש כולל דילוג על התורים, לא להגיע בימי ראשון (במיוחד לא ביום ראשון הראשון של החודש).
בעונות מסוימות התורים יכולים להגיע לשעה וחצי של עמידה בתור לכן רצוי להזמין כרטיסים מבעוד מועד כולל אופציה של עקיפת התור. חשוב להקדים לפחות ב-15 דק' לפני שעת הביקור שלכם בכרטיס!

אין קוד לבוש בכדי להכנס לקולוסיאום!
אך יחד עם זאת אנו ממליצים לבוא עם נעליים סגורות ולא לבוא עם כפכפים או נעליים פתוחות מכיוון שהרצפה של הקולוסיאום, גבעת פלטין והפורום לא אחידה ויש המון אבנים וחצץ לא באותו גובה ולכן נעליים פתוחות יכולות להיות בעייתיות לקבלת מכה או הליכה לא נוחה!

זמן הביקור הממוצע במתחם הקולוסיאום הוא כ-3 שעות אם מכלילים את פלטין והפורום. אם מדברים רק על הקולוסיאום עצמו אז כשעה. אפשר כמובן גם פחות ואפשר גם יותר זמן..הכל תלוי כמה אתם אוהבים היסטוריה, ארכיאולוגיה ואומנות.

אם לא קונים כרטיס מראש ומתכוונים לעמוד בתור לקופות אז הכי טוב להגיע בחודשי העונה הנמוכה (נובמבר, אוקטובר, דצמבר חוץ מחג המולד וערב השנה החדשה, ינואר, פברואר),
עדיפות להגיע באמצע שבוע ולא בסופ"ש, רצוי להגיע בשעה 8 וחצי בבוקר כשנפתח לראשונה או שעה לפני הכניסה האחרונה לקולוסיאום. בכל מקרה מומלץ לקנות כרטיס מראש שחוסך את העמידה בתור ומאפשר כניסה מהירה ודילוג על תורים במידה ויהיו.

הכניסה לקולוסיאום היא חינמית ב9 במאי, 5 ביוני, 29 ביוני, 23 בספטמבר, 4 באוקטובר, 4 בנובמבר, 22 בנובמבר, 18 בדצמבר. וגם ביום ראשון הראשון של כל חודש.
כמו כן רצוי לציין כי בימים שבהם הכניסה חינם לקולוסיאום יש תורים עצומים ועומס גדול בתוך המבנה ומחוצה לו..אם יש לכם אפשרות לרכוש כרטיס מראש עם אופציה לדילוג על התורים עשו זאת והגיעו ביום אחר.

הקולוסיאום הרוס בחלקו בגלל רעידת אדמה גדולה שהתרחשה בשנת 1349 שגרמה לקריסת הצד הדרומי החיצוני ולכן חלק גדול מהאבנים נפלו.

אתר חובה לביקור ברומא- מרשים ומרהיב (לא סתם אחד מפלאי תבל). ניתן לצפייה במבנה מבחוץ. ניתן גם להיכנס פנימה בתשלום עצמאית או עם מדריך. אזור עמוס מבקרים בכל שעות היום.

הסטוריה אלימה ומפוארת בו זמנית להריח את דם הלוחמים שרצחו אחד את השני ולחוות את עוצמת המבנה ההסטורי פשוט דילמה חיובית

תור הכניסה ארוך ולכן מומלץ להצטייד בכרטיסים מראש

אורך הסיור הממוצע כשעה עד שעתיים

עם תעודת נכה אפשר להכנס חינם גם למלווה

שאלת התיירים על הקולוסיאום ברומא

תשובת המומחים של רומא

האם צריך לקנות כרטיסים לקולוסיאום? האם לקנות מהאנשים בחוץ?הקולוסיאום הוא מקום נחמד ומרגש. רק לדמיין איך העניינים התנהלו שם לפני מאות שנים ומה היה במקום בו אתה עומד כעת. יש בחוץ מלא הודים ומקומיים שמנסים לרכוש כרטיסים ולהציע סיורים וזה קצת מעצבן בכניסה שפונים אליך כל מיני אנשים ואתה לא יודע אם הם עובדים של המקום או סתם כאלה שמציקים ורוצים לעבוד עליך בנושא הכרטיסים ומנסים למכור לך דברים..שימו לב שייתכנו זיופי כרטיסים או יביאו לכם מדריך לא מנוסה..בקיצור, לא להתפתות ולקנות רק אונליין או בקופה אם אין תור.
האם מומלץ להכנס או רק לראות מבחוץ? כמה זמן לפני לקנות כרטיסים?מקום יפה מחזיר אותך אחורה להיסטוריה של האימפריה הרומית. מומלץ לקחת גם סיור באנדרגראונד ובארנה קחו סיור מקצועי יכניסו אתכם פנימה, תחשפו לדברים שלא חשבתם עליהם. מדהים ללמוד את ההיסטוריה. הכי חשוב לקנות כרטיסים לכניסה מראש ולתכנן את ההגעה.. מינימום שבוע מראש מומלץ
האם יש קשר לקולוסיאום וליהודים?כדי להתחבר למקום מעט יותר חשוב לדעת שמתו כמעט +60 אלף יהודים שנלקחו כעבדים
וכגלדיאטורים במהלך פעילותו של המקום.
יש מפה עתיקה של ירושלים בכניסה הראשית למעלה חרוטה באבן, פרט מרגש ומגניב ממש. וגם בשער הגדול מחוץ לקולוסיאום יש אזכור ליהודים (שער טיטוס שנושא עליו בין השאר תבליט קטנטן של חיילים רומים נושאים בשבי את ארון הברית). מונומנט היסטורי מרשים שנבנה על ידי גולי יהודה בשנת 70 לספירה לאחר חורבן הבית השני גם כדי להשפילם וגם כדי שיהיה לחם ושעשועים להמונים.אספסינוס ובנו טיטוס בנו אותו. שער טיטוס צמוד.
לסיכום: אסור לשכוח כמה דם יהודי נשפך שם במשחקי גלדיאטורים אכזריים, יהודים נטבחו שם בדרכים אכזריות….
אפשר לומר כמה פרקי תהילים במקום לזכרם🕯️
5/5 - (42 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן

סגור