חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרטיס "דלג על התור" בוותיקן + כניסה לגני הוותיקן הסודיים

הכרטיס כולל אופציה לדלג על תורי הכניסה הידועים לשמצה ובמקום המתנה ארוכה תוכלו להכנס במהרה אל המוזיאון של הוותיקן על ידי הצגת הכרטיס הנייד שלך ישירות השומרים בכניסה בתור המיוחד למחזיקי כרטיס זה.

חשוב לדעת: בכל תקופה בשנה כמעט יש תורים ענקיים בכניסה לוותיקן, התור יכול להגיע לשעתיים עד שלוש שעות בתקופות השיא. ואין פלא, מדובר באחד המקומות החשובים ביותר על פני כדור הארץ למאמינים הנוצרים, הקטוליים. מעבר לכך מגיעים אליו מטיילים רבים (בדיוק כמוכם) בכדי לראות את האומנות והאריכולוגיה וכמובן את יצירותיו של מיכאלנג'לו כמו הקפלה.

כרטיס כניסה למוזיאון הוותיקן כולל גני הוותיקן ונסיעה באוטובוס הפתוח!

כמו כן, מאחורי המוזיאון יש את החצר הפרטי הגדולה ביותר בעולם..23 דונם עם המון פרחים, מבנים מימי הבניים, מזרקות, פסלים ועצים בכל מקום..זה המקום שהאפיפיור מטייל בו שהוא זקוק לזמן למחשבה או לאוויר טהור. קחו את ההזדמנות לראות את הוותיקן והמקומות היפים בו מקרוב.

גני הוותיקן

בעבר כאשר גני הוותיקן נבנו לראשונה הם היו עשויים מאדמה מהר הגולגולת שם נצלב ישו (כך לפחות הם מאמינים)..בעבר הכניסה אל הגנים הייתה אפשרית רק לבעלי כוח, ממון והשפעה בעיר רומא אך כיום הכניסה ניתנת לכולם, אך עם כרטיס מיוחד שרוכשים חוץ מכרטיס הכניסה הרגיל למוזיאון.

אולי אפילו תצליחו לראות את האפיפיור משוטט בחצר האחורית העצומה שלו..

לאחר סיור יוצא דופן זה, תוכלו להגיע ימינה אל החלק הקדמי של מוזיאון הוותיקן ולראות מקרוב יצירות של אמני הרנסנס, כולל חדרי רפאל, מיכלאנג'לו והקפלה, היכל המפות וחצר פינה (Pinecone), זה שווה את זה.

מה כרטיס זה כולל?

  • דילוג על התור בוותיקן – כניסה לוותיקן
  • סיור בגני הוותיקן
  • כרטיסים חכמים – הצגה לשומר בכניסה דרך הטלפון
  • משלוח מיידי של הכרטיס
  • לדלג על כל התורים בכניסה לוותיקן על ידי הצגת הכרטיס הדיגיטלי שלך דרך הטלפון בכניסה הנקראת: CASSA ONLINE E GRUPPI ברחוב Viale Vaticano.
  • אין אפשרות לבטל כרטיס זה

מוזמנים לבדוק את הזמינות בתאריכים שלכם ברומא:

 

4.9/5 - (9 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן