חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרטיס "דלג על התור" בוותיקן

כרטיס כניסה לותיקן כולל עוקף תורים? יש כרטיסים מיוחדים למוזיאון הותיקן הכוללים דילוג על התור! הכרטיס כולל גישה לכל חדרי המוזיאון כולל הליכה רגלית בגנים וכמובן חדר הקפלה הסיסטינית שרק בשבילו שווה להכנס! שאתם בותיקן שימו לב לתקרה המדהימה לכל אורך המבנה (עשויה זהב) ולכל יצירות האומנות המדהימות שנמצאות לאורך כל המסדרונות.

אין צורך לעמוד בתור - רוכשים כרטיס אונליין עם אופציה "דלג על התור" ונכנסים מהר!

עדכונים 2023

אין יותר יציאה מהוותיקן לכנסייה . מגיעים לביקור לכל אחד מהם לחוד. המעבר סגור כעת ואי אפשר לעבור מהחדר של הקפלה ישירות לבזיליקה – צריך לצאת החוצה מהמוזיאון וללכת כעשר דקות לבזיליקה.
כיום אי אפשר מהוותיקן לרדת ישירות לכנסיית פטרוס.
מפנים את כל האנשים לצאת החוצה וצריך ללכת ברגל לכנסיה.
מי שהזמין כרטיסים באינטרנט למוזיאון הוותיקן מופנה לתור מהיר שנכנס מיידית למקום.
לקחת בחשבון את זמן הביקור בכנסייה ועוד 10 דקות לערך , הליכה מהכנסייה למוזיאון הוותיקן .
– לכנסייה הכניסה היא בחינם . יש תור אבל מתקדם מהר. תלוי באיזו שעה מגיעים.

אפשר לראות כאן ביומן את הזמינות של הכרטיסים האחרונים בקופה!

התור בוותיקן בממוצע לוקח כשעתיים. אך מי שמזמין כרטיס דלג על התור פשוט עובר את התור בכניסה בלי להמתין כלל! זה חיסכון מטורף של זמן, כאב ראש וכאבי רגליים! אל תחמיצו!

על פעילות זו – כרטיס "דלג על התור" בוותיקן:

  • משך 2 שעות (זמן ביקור ממוצע בוותיקן)
  • לדלג על התור
  • אישור מיידי

לחצו לרכישת כרטיס עקיפת תור לוותיקן! הזמינו עכשיו אונליין!

בא לכם לחוות את הותיקן בצורה מיוחדת?

רשימת כרטיסים/סיורים משודרגים

כרטיס כניסה זה יקנה לכם את הכניסה המהירה בכדי לחקור את אחד המוזיאונים המוכרים והעמוסים ביותר בעולם – בזמן המועדף עליך בחופשה ברומא.
דרך הכניסה המהירה תוכלו ליהנות מהביקור בקצב שלכם, ללא המתנה מיותרת בכניסה.
צאו למסע מרגש דרך האמנות והיסטוריה עם כניסה למוזיאון הוותיקן והקפלה הסיסטינית.

כדי להכנס לכנסייה שהיא הבזיליקה החשובה ביותר לנוצרים לא צריך כרטיס והכניסה חינם אך יש בחוץ תורים. מטורפים.. בכדי להכנס למוזיאון הוותיקן (איפה שיש עשרות אוספים של אומנות וגם את הקפלה של מיכאלנגלו) כן צריך כרטיס כניסה וגם שם יש אופציה לרכוש כרטיס עם דילוג על תורי הכניסה למוזיאון..כמו כן יש מעבר מהמוזיאון ישירות לבזיליקה בלי להמתין שוב בחוץ את כל התורים..

טיפים לגבי הוותיקן ברומא

ביציאה מהחדר של הקפלה יש דלת מצד ימין..כניסה אליה תעביר אתכם ישירות לבזיליקה בלי לצאת ובלי לעמוד בתור בחוץ..אם תפנו לדלת השמאלית היא תוביל אתכם ישירות ליציאה ללא כניסה לבזיליקה ואז תצטרכו ללכת 800 מטר ולעמוד בתור .. אז לא לשכוח דלת ימנית ולא שמאלית 😉 (בתנאי שאין טקס בבזיליקה) – אם לא תמצאו את הדלת או שיש בבזיליקה טקס ולא תוכלו לעבור ישירות לבזיליקה ניתן לרכוש כרטיס דלג על התורים בבזיליקה (לחצו כאן) ולהכנס ישר בלי להמתין בחוץ.

לא מוצאים את המוזיאון? זה כנראה כי אתם נמצאים מול הבזיליקה (הכיפה הגדולה והיפה). אם הבזיליקה מולכם תלכו ימינה לצד החומה, עד שתראו את כל התורים לכניסה למוזיאון..אם יש לכם כרטיס דלג על התור תיצמדו לימין (אל תעמדו בתורים שנמצאים בצד שמאל) וישר תגיעו לשומר בלי להמתין, תציגו לו את הכרטיס שלכם למוזיאון הוותיקן והופה נכנסתם ישירות לבידוק הביטחוני. לאחר הבידוק תעלו במדרגות ושם יהיו עמדות לאימות הביקור וסריקת הכרטיס ולאחר מכן תמשיכו ותכנסו ישירות לטיול שלכם.

בתמונה כאן תוכלו לראות את התור הארוך לכניסה למוזיאון הוותיקן למי שאין כרטיס "דלג על התור"
מי שעומד בטור הקרוב ביותר לחומה הוא ללא כרטיס, מי שעומד בטור השמאלי הוא עם כרטיס "דלג על התור" ופשוט עובר ומדלג על כולם ומגיע ישר לשומר בכניסה.
חבל על כאבי רגליים וכאבי ראש..
הזמינו מראש ותחסכו זמן ועצבים!

תור כניסה לוותיקן

כרטיס דלג על התור כולל:
Skip-the-line – דלג על התור. כרטיס כניסה שמור במועד הנבחר לך למוזיאונים של הוותיקן והקפלה הסיסטינית
דמי טיפול
מדריך אודיו (אם האפשרות נבחרה)
מה לא כלול:
סיור מודרך
כרטיס לבזיליקה של St.Peter (ללא תשלום, אך הגישה אליה אינה מובטחת, היא עשויה להשתנות עקב בקרת קהל)
גישה לכיפת הבזיליקה של סנט פיטר

רק 21 יורו לכרטיס! הזמינו עכשיו אונליין!

• נא להכין תעודת זהות תקפה לילדים (6-18). ילדים מתחת לגיל 6 נכנסים בחינם ואינם זקוקים להזמנה של כרטיס
• נא להתבונן בקוד הלבוש המחמיר; אסור מכנסיים קצרים או חולצות ללא שרוולים
• מדריכים קוליים זמינים אם נרכשו כתוספת בגרמנית, אנגלית, צרפתית, גרמנית, ספרדית, יפנית, קוריאנית, סינית, רוסית ופורטוגזית
• להיות מוכן לעבור בדיקת אבטחה בסגנון שדה התעופה
יש לציין כי שעות המוזיאונים וסגירתם עשויים להשתנות עקב אירועים מיוחדים במוזיאונים של הוותיקן, והבזיליקה
• גישה לבזיליקת פטרוס הקדוש והכיכר עשויה להיות סגורה בבוקר עקב הגעת האפיפיור

לבדיקת זמינות בוותיקן בתאריכים שלכם ברומא:

 

שאלות ותשובות נפוצות על הוותיקן ברומא

וותיקן היא המדינה הקטנה ביותר בעולם! בתוך גבולותיה המוקפים בחומות נמצאים מוזיאוני הוותיקן וגני הוותיקן. במוזיאונים של הוותיקן יש אוספי אומנות והיסטוריה, עתיקות, פסלים, תקרת זהב מעוצבת והכי חשוב את הקפלה הסיסטינית המפורסמת בעולם.

אם אתם לא אוהבים אומנות והיסטוריה אז לא היינו ממליצים לכם. אבל אם אתם רוצים לראות את היופי של הוותיקן ואת אוסף האומנות הגדול ביותר בעולם רצוי מאוד להכנס.

קוד הלבוש בוותיקן הוא שאסור ללבוש גופיות או חולצות ללא שרוולים. רצוי להגיע עם חולצה קצרה רגילה בקיץ ולא חולצה לא מכבדת את המקום.
בנוסף לגברים אסור מכנסיים קצרים מעל לברך והם צריכים ללבוש מכנס ארוך או ברמודה או ג'ינס קצר מתחת לברך. כמו כן, אסור חולצות בטן, אסור חצאית קצרה או שמלה קצרה (מינימום שהבגד יגיע עד לברך).
סנדלים זה בסדר, אך אסור להגיע עם כפכפים. כמו כן, אם אסור כובעים. בקיצור: אסור ללבוש בגדים נמוכים או ללא שרוולים, אסור מכנסיים קצרים, חצאיות מיני וכובעים.

הזמן הכי טוב להגיע לביקור בוותיקן הוא בשעות הבוקר המוקדמות (עד חצי שעה מהפתיחה) אחרי אחרי השעה 16:00. כמו כן מומלץ לא להגיע ברביעי, שבת וראשון כי יש עומס מבקרים יותר מהרגיל.

בוודאי! בעונות השיא התור בוותיקן יכול להגיע לשעתיים וחצי ואפילו יותר. הזמן של הטיול שלכם שווה הרבה יותר..
אל תהססו ותרכשו כרטיסים מראש עם אופציה לדילוג על התורים בכניסה! במיוחד בחודשי האביב והקיץ זמני המתנה של שעתיים לפחות בחום כבד תחת כיפת השמיים ולעיתים גם בחודש דצמבר (תקופת חג המולד) וגם בחודש מרץ-אפריל יש עומסים כבדים.

זמן הביקור בבמוצע במוזיאון הוותיקן לוקח כ3-5 שעות, כמו כן קחו בחשבון שאם אין לכם כרטיסי כניסה שקניתם מראש אז תוסיפו זמן לעמידה בתור. בנוסף, אם אתם מגיעים מכיכר פטרוס קחו בחשבון 15-20 דקות הליכה לאורך חומות הוותיקן עד לכניסה של מוזיאוני הוותיקן.

כן אפשרי לצלם בתוך הוותיקן אך אסור לצלם בחדר של הקפלה הסיסטינית. כמו כן, אסור מקל סלפי ואסור לצלם עם פלאש.

הוותיקן מאפשר כניסה חינם ביום ראשון האחרון של כל חודש. כמו כן כניסה חינם ביום ראשון של חג פסחא, 29 ליוני, 25-26 לדצמבר (אם הם נופלים על יום ראשון), 27 לספטמבר (יום התיירות העולמי).

לא. הכניסה לכנסייה היא בחינם ולא עולה כסף. אך קחו בחשבון שהתור אליה הוא ארוך. טיפ: מתוך מוזיאון הוותיקן (בחדר של הקפלה הסיסטינית) יש דלת מצד ימין אם תעברו דרכה תוכלו להכנס למוזיאון הוותיקן בלי לצאת החוצה ולהמתין בתור בכדי להכנס לכנסיית פטרוס הקדוש

שאלת התיירים על הוותיקן

תשובת המומחים של רומא

האם כנסיית פטרוס הקדוש בתשלום?הכניסה לכל המוזיאונים זה בתשלום בכרטיס אחד, אבל הכניסה לכנסייה זה בחינם מהצד הדרומי (ליד טירת סנט אנגלו).
האם לקנות כרטיסים לוותיקן? כמה זמן מומלץ להיות שם?מומלץ ואף רצוי לקנות כרטיסים מראש אחרת תוכלו לעמוד המון זמן בתור תחת כיפת השמיים (פחות כיף שיורד עליכם גשם וקר או שיש שמש חמה) הביקור למתעניניים לפחות 2-3 שעות, אלו שרק רוצים לראות את הגנים ואת הקפלה אז גם שעה תספיק. יחד עם זאת מומלץ לפנות יום לפחות לותיקן והמוזאונים – לחובבי ההיסטוריה והאומנות גם יומיים לא יכסו את כל המתחמים. המקום פשוט מהמם ביופיו ובמוצגים שיש בו. שווה להגיע בבוקר ולהקדיש לזה יום שלם כדי לעבור בשלווה על כל המוצגים.
האם באמת עמוס, צפוף עם הרבה אנשים בוותיקן?חוויה מרשימה ומעניינת ביותר. למעט עניין העומסים והתורים במקום – חובת ביקור! 
מפוצץ בפנים בטונות של אנשים שקשה להנות מהמוזאון. למי שיש פובמיה ממקומות עמוסים ש"כולם רומסים אותכם" – באופן כללי המוזיאון עמוס בצורה מוגזמת בקבוצות תיירים שלא ממש מאפשרות תזוזה וחוסמות כל נתיב אפשרי, מקומות ישיבה מוגבלים מאוד ונמצאים בחלקים מאוד ספציפיים של המוזיאון ולכן באמת קשה להעביר את הדרך הבלתי נגמרת של המוזיאון הבאמת ענק הזה שמביא אנשים למצב שהם רק רוצים לצאת החוצה וגם זה לא מתאפשר בגלל חסימות של הקבוצות והאורך הבלתי הגיוני של המסלול.
האם לדתיים מותר להכנס למוזיאון הוותיקן?מבחינה הלכתית ניתן להכנס למוזיאון, אבל מומלץ לשים לב לא להכנס לקומה השלישית שבה מצוייה הקפלה הסיסטנית, מאחר ואין דרך לעסור בקומה זו מבלי לעבור בקפלה, המשמשת מקום קדוש לנוצרים ואסור הלכתית לכניסה. ניסינו לחזור אחורה ולא איפשרו לנו כי עברנו את מעבר היציאה אז שימו לב.
5/5 - (44 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן

סגור