חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיכום קצר לטיול לרומא

סיכום קצר לטיול לרומא שומרי כשרות עם ילדים
מסעדות:
סוגטו– הקונספט של מסעדה איטלקית בשרית מעניין ופחות מוכר בארץ (כי כל האיטלקיות חלביות). פחות אהבתי את הבחירות שלי מהתפריט (קרבונרה וירקות מטוגנים. הירקות הגיעו סופר-קריספיים, אבל מפוצצים בשמן, הספגנטי היה אל-דנטה, שאני אישית פחות מתחברת, והרוטב לא היה עשיר מספיק בשביל שאצליח ליהנות ממנו). מצד שני נראה שהסטייק של בעלי והדג של חמותי היו בול במידת העשייה הנכונה.
קאזלינו– מודה שציפיתי ליותר, ועדיין- הניוקי היה רך וטעים. פטוצ'יני אלפרדו- קלאסי וסביר, הדג בגריל- מעולה. עוגת ריקוטה דובדבנים- לא הצלחתי להבין מה הסיפור סביבה.
פיצה בונה– נהדרת, במיוחד פוקאצ'ה תפוחי אדמה וגם הסופלי שלהם טעים (יש להם שלושה טעמים: קלאסי, פיקנטי ומוצרלה פלפל שחור, שזה קצת מזכיר את הטעמים של קאצ'ו א פפה, אני אהבתי). נציין שהפיצה סבירה אפילו שהיא קרה (לקחנו איתנו לדרך כשנסענו לטיבולי ואכלנו ברכבת).
המבורגר פונזי – טעים וסוגר פינה
כושר קייק– יש לה עוגות טעימות ממש! הקורנטו וניל מצוין, בעיקר עם קפוצ'ינו מטוטו. תפתחו ככה את הבקרים שלכם. מה צריך יותר.
ארוחת יום שבת ב"בגטו" הבשרית- רק לשבוע ולא מעבר. תשכחו מחוויה קולינרית. מצד שני, יש משהו נחמד בלאכול ארוחת שבת במסעדה יחד עם כולם. ולזכותם נציין שהם הסכימו להוסיף לנו שניצלים על חשבון הבית (סוכם מראש).
סיכום מסלול-
קולוסיאום- לא להחמיץ מרשים ממש. קנו כרטיסים מראש. אנחנו לא קנינו בגלל שתחזית מזג האויר לא הייתה עיקבית, והמתנו בתור כמעט שעה. פורום רומנו- לאוהבי העתיקות. היה מרגש לראות את שער טיטוס.
טרסטברה: שכונת מהממת, כייפית, אנרגיות טובות. צאו לסיבוב בשעות הערב ולא תתחרטו. אני מאוהבת. תשאלו אנשים איפה הרחוב של הברים והמסעדות (בגדול הוא מקביל לנהר, רק פנימי יותר)
טיבולי– וילה גרגוריאנה היא בעצם שמורת טבע קטנה וחמודה שלא שווה להגיע רק עבורה, אבל היא אחלה ממש כשהיא בנוסף למשהו אחר (לא הספקנו את וילה דה ג'אסט לצערי). תשתדלו להזמין כרטיסים לרכבת ישירה לפחות יום מראש.
טירת סנט אנג'לו- חוויה מיוחדת. לא הייתי בטירה מבוצרת מעולם. לפרקים הרגיש כמו בסרט  (במיוחד במנהרה הפנימית). התצפית מלמעלה – פרייסלס. לא קנינו כרטיסים מראש, אבל הגענו די מוקדם וחיכינו פחות מ-10 דק' בתור. כשסיימנו כבר היה תור ארוך ממש. שימו לב, אין כניסה לעגלות. אם אתם מגיעים עם תינוק – תבואו עם מנשא (אנחנו סחבנו בידיים…)
אוטובוס תיירים– הילדים נהנו ממש וזוכרים זאת כאחת ה-חוויות. מבוגרים יכולים להסתדר באוטובוס רגיל.
מוזיאון יהודי- חובה בעיני, ובמיוחד למי שלא לוקח סיור ולא הולך לתפילה בבית הכנסת. יש לצד המושגים הסברים גם בעברית וזה מלמד הרבה על החיים בגט.
פונטנה די טרווי– עמוס עמוס עמוס עמוס, אבל כשסופסוף מצליחים לראות את המזרקה מבינים למה. כיכר נבונה- כיף להסתובב (יש סיור תת קרקעי שפחות עד 19:00 בערב, אבל מור להיכנס אליו רק עד 18:20!). כיכר ונציה- מרשימה ממש. פנתיאון- חינם, אבל תורי ענק בכניסה (לא נכנסנו).
5/5 - (1 vote)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן