חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיכום טיול מושלם לרומא

סיכום טיול
רומא מהממת (אם כי מעט מלוכלכת), מלאה היסטוריה ומעניינת בטירוף
הסעות – רומיו, פשוט מעולים ומדוייקים! ממליצה בחום!
מלון – the hive hotel מלון מהמם! הכל חדש ושדרגו לנו את החדר בלי שביקשנו. המלון הוא כ 15 דקות הליכה מכל היעדים המרכזיים אבל אני אישית אהבתי את זה כי זה גרם לי לראות עוד מקומות בדרך ובנוסף היו מלא מסעדות וחנויות ליד המלון. השאלה איפה המלון ממוקם. אם זה ממש על הטרמיני זה מפחיד.. כשהלכתי לשם לשוק האוכל הרגשתי שאני בתחנה המרכזית בתל אביב. המלון שאני כתבתי היה 10 דקות הליכה משם שזה די רחוק אז זה היה סבבה לגמרי.
מסעדות – הלכתי אך ורק למסעדות שהומלצו פה הכי הרבה בקבוצה… אז ככה:
That's amore : מסעדה טובה, יש מנות יותר טובות ויש מנות גרועות. הזמנו את הפסטה כמהין שהייתה מעולה (עם טעם חזק של כמהין למי שאוהב) ופסטה אלפרדו שהייתה קצת טפלה אך עשויה ממש ממש טוב והפסטה עצמה טעימה. בפעם אחרת שהיינו שם הזמנו מנת ניוקי שהגיעה עם רוטב עגבניות בטעם קטשופ, וריזוטו ללא טעם בכלל גרוע ממש.
Tonnarello: כל כך הרבה כאן המליצו על המסעדה הזו, חיכיתי כל היום כדי לאכול שם והייתי עם ציפייה ענקית. חיכינו בתור למסעדה, הזמנתי את הפסטה פסטו שלהם, והתאכזבתי מאוד! הפסטה הייתה לא מבושלת בכלל! קשה כמעט כמו מהשקית (מה שמעיד על כך שהיא לא בהכרח טריה כמו שסיפרו) כשהמלצרית הגיעה ביקשתי חשבון והיא שאלה אותי למה לא אכלתי אז אמרתי לה שהפסטה לא מבושלת בכלל אבל שהכל בסדר שתביא לי את החשבון וזהו. היא כמובן התנצלה ורצתה להכין לי חדש אבל התאכזבתי ממש וויתרתי(כגודל הציפייה גודל האכזבה כנראה) עם זאת הרוטב של הפסטה היה טעים.
Osteria barabini- שלמות!!! באמת ששווה כל שקל ולא זול שם אבל אוכל ושירות ברמה גבוהה, לא אתפלא אם בקרוב יקבלו מישלן
Fonsie- פונזי המבורגר כשר ברובע היהודי, נחמד אבל לא להיט. גיוון טוב אחרי כל הפיצות והפסטות.
Cafe di museo – לפני הסיור בוותיקן הלכנו לשם לאכול משהו "קל" לפני הסיור. הזמנו פיצה שבעיני הייתה הפיצה הכי טובה שאכלתי ברומא. ובאופן כללי זו מסעדה איטלקית אותנטית – מומלץ!

פיצות:
אכלתי פיצה במסעדה שאני לא זוכרת את שמה – שימו לה לא להזמין פיצה שיש עליה "סלט" כזה או אחר, הפיצה כולה הגיעה רטובה ולא אכילה.
באופן כללי לא אהבתי את הפיצות ברומא, פיצה alice נחמדה בעיקר בגלל התוספות הטעימות שיש לפיצה.
גלידות – אכלתי בvenchi שהיה מושלם! (מזכיר את גולדה ואת אניטה בארץ)
קינוחים:
אכלתי את הטירמיסו פיסטוק בzum ליד שוק קמפיו דה פיורי שהיה טוב.
קינוח טירמיסו פירות יער בpompi שהיה מושלם!!! אכלתי כמעט את כולו לבד! ויש להם גם קנולי מדהים!!! שלמות!!! חובה לאכול שם!

המלצה נוספת ולא פחות חשובה לשיכורים מבינינו 😄 – באזור של מזרקת טרווי יש bar to go כל קוקטייל שם עולה 5 יורו הוא מכין לכם ואתם לוקחים לא יושבים שם- הקוקטיילים מעולים!!!

לגבי תכנון הימים ואטרקציות – זה היה התכנון שלנו:
יום #1 – קוליסאום, פורום וגבעת פלטין. מומלץ מאוד לקנות כרטיס שעוקף את התור כי התור ארוך מאוד! אני הזמנתי דרך אתר למטייל שהיה סופר קל. אחרי שסיימנו את האטרקציות האלו הלכנו סתם להסתובב לא בצורה מתוכננת ופתאום הגענו למזרקת טרווי ולפנתיאון. לכו לטייל גם במקומות שאין לכם מושג, ופתאום אתם מגיעים למקומות שווים.
יום #2 – בבוקר שוק קמפיו דה פיורי, ומשם לסיור בותיקן עם חגי סער המדהים! המלצה שלי- אל תלכו לותיקן בלי סיור, לא תבינו שום דבר וזה ירגיש לכם כמו בזבוז של זמן. חגי מדריך מדהים וכייפי, עם ידע מטורף. מומלץ ביותר (ניתן להזמין דרך "רומאחרת"). אחרי הסיור בוותיקן לקחנו אוטובוס לשכונת טסטברה- מהמם לטייל שם בערב.
יום #3 – הלכנו לויה דה קורסו, הסתובבנו שם ובאיזשהו שלב עצרנו לשתות קוקטייל ומשם הלכנו לרובע היהודי, לבית הכנסת היהודי ולעוד מוזיאון שנמצא שם באזור. יש בשכונה המון מסעדות כשרות, כייף לטייל שם.
ביום הזה גם הלכנו לעשות מסאז בNora Thai מומלץ ביותר במיוחד אחרי כל ההליכות!
יום #4 – הלכנו לוילה בורגוזה ולאחר שהסתובבנו שם לקחנו אובר (13 יורו) למדרגות הספרדיות והסתובבנו שם. לאחר מכן חזרנו למלון למנוחה קצרה ומשם הלכנו לשוק האוכל בטרמיני – כמו השרונה מרקט.

#תביאו נעליים נוחות – הולכים מלא ברגל!!!
#תזהרו מהחבר'ה האפריקאים- הם באים לפתח איתכם שיחה לא קצרה, שמים לכם צמידים על היד ואז מבקשים כסף – מלכודת תיירים! והם נמצאים כמעט בכל יעד תיירותי שם.
רומא יפה, תהנו 🙂

אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן

סגור