חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שריינו כרטיסים בהתאם לימי החופשה שלכם ברומא

אטרקציה ייחודית ממש ליד הקולוסיאום בה תוכלו להיות גלדיאטורים לשעתיים שלמים!!!
תלמדו איזה קשה זה להיות גלדיאטור רומי עתיק בבית הספר הרשמי לגלדיאטורים ברומא.
יהיה לכם שיעור מעשי מיוחד וכיפי עם מדריכים ותלמדו כיצד להילחם עם כלי נשק מיוחדים המזכירים את כלי הנשק של אותה תקופה, במקביל ילבישו אתכם בבגד רומי עתיק שהיו לובשים אותו הגלדיאטורים.

בית הספר לגלדיאטורים – דרך ייחודית ואינטראקטיבית ללמוד על התרבות, הגלדיאטורים והאימפריה הרומית העתיקה.

יש גם את מופע הגלדיאטורים המפורסם - מומלץ!

סדנת לימוד איך להיות גלדיאטור בבית ספר לגלדיאטורים ברומא. מתאים עבור מבוגרים וילדים כאחד, שיעור כיף של 2 שעות ילמד אותך איך להילחם כמו לוחם של רומא העתיקה, תוך למידה על החיים בעיר הקיסרית, נשק רומי, ועוד.

מה תקבלו?
מדריך אישי
שפות: אנגלית, איטלקית
משך: 2 שעות
נגישות לכיסא גלגלים
ביטול קל – בטל עד 24 שעות מראש לקבלת החזר כספי מלא

רוצים ללמוד איך זה להיות גלדיאטור בסדנת הגלדיאטורים? האטרקציה הכי מיוחדת ברומא לכל חובבי הגלדיאטורים! אל תפספסו – לחצו ורכשו כרטיס כעת! מספר המקומות מוגבל!

סדנת גלדיאטורים ברומא

עיקרי הדברים
תלמד להיות גלדיאטור בבית ספר רשמי לגלדיאטורים ברומא!
לחזור בחזרה לבית ספר, גם בזמן החופשה שלכם, אך בית ספר מסוג אחר!
ללמוד איך זה להיות גלדיאטור, לוחם רומאי אמיתי, בשעתיים של כיף והנאה, ללמוד כישורי לחימה והגנה עם חרבות ולשמוע על החיים של הגלדיאטורים ברומא העתיקה..וגם לשמוע סיפורים על גלדיאטורים מוכרים שבהיסטוריה הרומית.
אטרקציה זו מתאימה למבוגרים וילדים כאחד, להרגיש למשך שעתיים כלוחם אמיתי, ללבוש בגדים של גלדיאטורים, מסיכה של גלדיאטור וחרב של גלדיאטור..כמובן, הכל בבטחה.

לאחר היכרות עם ההיסטוריה הרומית בבית הספר לגלדיאטורים אתם תלמדו את הטכניקות הבסיסיות של הלוחמים הגלדיאטורים. כל מפגש כולל תיאור של חיים כמו גלדיאטור ועצות ללחימה עם נשק רומי אותנטי.

אתם או הילדים אוהבים את רומא? חולמים לשמוע ולראות גלדיאטורים? זה הזמן ללכת לסדנת גלדיאטורים אמיתית לשעתיים של חוויה ייחודית ושונה ברומא.

כולל
ביקור במוזיאון הגלדיאטורים
אימון גלדיאטורים אמיתי
תְעוּדָת לוחם גלדיאטור
מַשׁקָאוֹת על חשבון הבית

כתובת: גרופו סטוריקו רומנו, Via Appia Antica, רומא. תחנת האוטובוס הקרובה ביותר: Appia Antica-Travicella (קווים 118 או 218) – הבית ספר נמצא בדרך אפיאן, לא רחוק מהקולוסיאום שבו הכל קרה!

רוצים ללמוד איך זה להיות גלדיאטור בסדנת הגלדיאטורים? האטרקציה הכי מיוחדת ברומא לכל חובבי הגלדיאטורים! אל תפספסו – לחצו ורכשו כרטיס כעת! מספר המקומות מוגבל!

5/5 - (7 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן