חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיכום טיול של שומרי כשרות ברומא

אחרי 5 ימים מלאים ברומא פעם ראשונה וכזוג דתי שומר כשרות חייבת להודות בראש ובראשונה לקבוצה המדהימה הזו שבזכותה הטיול היה פשוט מושלם! תודה ענקית לכל אחד ואחת מכם על הטיפים, ההמלצות וחוות הדעת על מקומות שונים. משתפת בקצרה:
1. לנו במלון ht6 שממוקם בגטו היהודי ממש מאחורי בית הכנסת הגדול. מלון בוטיקי מפנק שמגיש ארוחת בוקר כשרה. בחור יהודי דואג לכל מה שצריך מבחינת הכשרות. הצוות עצמו שירותי ברמה גבוהה, ניקיון מופתי ואווירה אינטימית ונעימה.
2. הגענו מהשדה וחזרנו לשדה עם חברת רומיו – חיכו לנו לפני הזמן והנהגים היו שירותיים ואדיבים.
3. הצטרפנו לסיור של רומא הנסתרת דרך חברת רומיו עם המדריך בנימין. קסם של בחור שסייר איתנו תוך כדי הסברים בעברית. נהנינו מאד וכמובן החכמנו מאד.
4. השתתפנו בסדנאת הכנת ארוחה איטלקית חלבית וכשרה שהיתה מבחינתנו חווייה מדהימה, טעימה וכייפית. נופר מקסימה והיה לנו העונג להכיר אותה. השף היה מקסים, סבלני ומקצועי. בעלי הבית המפואר מקסימים והזוג שהשתתף איתנו כמובן 😊. בעלי, שאינו איש מטבח…., לקח חלק פעיל ובולט והפתיע בכישוריו במטבח 😉. מומלץ בחום!!!! לכולם ובעיקר לשומרי הכשרות. לא הרגשנו שום חוסר בגלל הכשרות. הכל היה בהקפדה על מוצרים איכותיים וארוחת 3 מנות מלווה ביין טעים.
5. הלכנו הרבה ברגל והתפעלנו מהעוצמה של רומא וההיסטוריה היהודית מאחורי המבנים המפוארים, היהודים בגטו ועוד ועוד….
אז לסיכום, תודה לכל מי שעזר לנו להנות מחופשה מושלמת, לבעלי היקר שתמיד הוא פרטנר מושלם ולילדים והחתן המקסימים שלנו שדאגו שהכל יתפקד בבית בצורה מופתית ונחזור לשבת ערוכה ומפנקת עם המשפחה.

אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן