חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שבוע ברומא לזוג צעיר

חזרתי עכשיו מטיול של שבוע עם חבר שלי ברומא, מעדכנת המלצות:

אוכל:
– המסעדה ג'ויה מיה – gioia mia. קרובה לכיכר טרבי. מסעדה מדהימה! אוכל איטלקי פשוט וטעים, לא תיירותי, וגם המחיר סביר מאוד (40 יורו לארוחה מפוצצת לזוג). הרבה מקומיים אוכלים שם. אני ממליצה להזמין טורטליני/ פטוצ'יני אלא ג'ויה, סקלופינה אלא ג'ויה, שטרודל תפוחים. גם הבירה טובה.
– המסעדה maccheroni – מנות מאוד טעימות. בעיני אין מה להשוות לג'ויה מיה, אבל שווה ביקור. קרובה מאוד לפנתיאון אז אפשר לאכול בה אחרי ביקור בו.
– קפה גרקו – קפה איכותי וגם מאפים טעימים, אבל יקר מאוד. משלמים בעיקר על האווירה במקום – העימוב של המסעדה מרשים מאוד, שווה את זה.
– קפה tazza d'oro – קפה מעולה וזול. הבראוניז שלהם טעים מאוד.
– גלידת venchi – מדהימה! אסור לפספס.

אתרים:
– כמובן הקולוסיאום והפורום הרומאי, הוותיקן, הפנתיאון, המדרגות הספרדיות, מזרקת המשאלות וכל האתרים המפורסמים הנוספים. המקום היחיד בו קניתי כרטיס מראש היה הוותיקן – וממש לא היה צורך בכרטיסים מראש באתרים אחרים (התור לא יותר מרבע שעה). בקשר למדריכי שמע – תבדקו שהם עובדים לפני שאתם קונים אותם, לפעמים ינסו לרמות אתכם עם זה.
– שכונת טרסטוורה – שכונה יפיפיה עם סמטאות מקסימות. כיף פשוט להיאבד שם. מעל השכונה יש איזור נחמד עם מוזיאון קטן ומעניין, כמה אתרים היסטוריים ופארק מהמם. יש בשכונה חיי לילה – ברים שהרבה מקומיים באים אליהם.
– העיירה אורבייטו – מי שטס להרבה ימים לרומא / מיצה את העיר, אני ממש ממליצה לקחת רכבת לאורבייטו. אורך הנסיעה הוא כשעה ורבע, והקו הוא ישיר. העיירה מקסימה ויפה מאוד, ויש בה את אחת הקטדרלות המפוארות באיטליה.

* הייתי במלון Pantheon Royal Suite. לצערי התאכזבתי מאוד ולא אחזור לשם. החדרים קטנטנים, הרצפה רעועה ונדמה שהמלון עומד להתפרק בכל רגע. עם זאת, המיקום שלו מעולה – על הפנתיאון, מרחק של 10 דקות הליכה מרוב האתרים. הכי הרבה שהלכנו לאתר מהמלון היה 30 דקות הליכה.
*אין כל כך מסעדות שמגישות ארוחות בוקר ברומא, אז אני ממליצה לקחת מלון שמגישים בו ארוחת בוקר. אם בכל זאת בא לכם ארוחת בוקר בחוץ, אני ממליצה מאוד על coromandel.

אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן