חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיור אוכל שיורדת החשכה ברומא הוא שונה מסיור אוכל במהלך היום של רומא. בסיור ערב, לילה ברומא תוכלו ללכת וליהנות משכונות האוכל של העיר שנפתחות רק בערב, וללמוד על ביקורים במפעלים האהובים ביותר. תהיה לך הזדמנות לטעום את מיטב המאכלים, יינות, ומוצרים מקומיים של רומא עם מעל 20 סוגי טעימות.

סיור אוכל לילי ברומא! שווה ביותר! לחצו כאן ושריינו מקום עוד היום!

על פעילות זו:
משך 4 שעות
אישור מיידי
מדריך אישי בשפה אנגלית
ביטול קל – בטל עד 24 שעות מראש לקבלת החזר כספי מלא

עיקרי הדברים לגבי סיור קולינרי בערב של רומא
תוכלו ליהנות מ -20 טעימות של אוכל במסע ערב מודרך דרך רומא
לפגוש את המשפחות מאחורי מפעלי המזון וללמוד את סודותיהם
טעמו חומץ בלסמי בן 25 שנה וחמאה היקרה ביותר בעולם
למד כיצד לזהות גלידה אמיתית בגלידריה אותנטית
תיאור מלא על – סיור הקולינרי לילי ברומא
4 שעות של סיור לילה בערב הליכה עם המדריך שלך שיכיר לך שכונות אוכל המציעות כמה מן סוגי האוכל הטובים ביותר, יין, ומוצרים מקומיים. תוכלו ליהנות מ- 20 טעימות מזון טעימים!

הסיור מתחיל עם aperitivo ב Le Chiccherie, חנות המומחיות מים באפלו. לטעום מגוון רחב של מוצרים, כולל גבינות Mozzzella di bufala, ricotta di bufala, ואת חמאה di bufala. תיהנו מדגימות כמהין, פסטו DOP, עגבניות, וארטישוקים, מלווה בכוס יין רוטב מרענן DOC.

לאחר מטעמים ראשונים שתקבלו תלכו ל-Pizzarium, מספר 1 – פיצריה של רומא. לטעום מבחר פיצות יצירתיות ביותר שנעשו על ידי גבריאלה Bonci.

היכונו להתפוצצות של צחוק וכיף כאשר אתם מגיעים לחנות האוכל הגורמה פאצ'יוטי האגדי. תוכלו לפגוש את סטפנו פאסיוטי (Stefano Paciotti) הגדול מהחיים ולדגום גבינות איטלקיות, פרוסקיאטוס וסלמי איטלקי, לצד יין משובח. תוכלו למצוא כמהין נדירים, חומץ בלסמי בן 25, ופינוקים אחרים גם כן.

התענגו על 3 מנות פסטה רומיות טריות, מלוות ביין, במסעדה אותנטית שממוקמת על ידי המקומיים. תהנה מטירמיסו תוצרת בית לאחר הפסטה.

הסיור שלך מסתיים בשיעור בג'לאטו, בגלטריה פטמורגנה. להיות מומחה ג 'לטו על ידי למידה כיצד להבדיל בין גלידה אמיתית ואיכותית לגלידה פחות איכותית.

סיור אוכל לילי ברומא! שווה ביותר! לחצו כאן ושריינו מקום עוד היום!

כולל
מדריך מזון אישי
20 טעימות מזון
סיור והליכה
מה לא כלול
איסוף והחזרה למלון שלכם

נקודת המפגש: נקודת המפגש נמצאת בתחנת המטרו סיפרו (Cipro), הנמצאת במרחק של 7 תחנות מתחנת טרמיני (Termini). המדריך שלך יחכה לך במפלס התחתון כאשר תצא מהתחנה. המדריך שלך יחזיק תיקייה אדומה.

אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן