חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ביופארקו – גן החיות של רומא

גן החיות של רומא - ספארי בלב העיר!

קחו הפסקה מן הטיול המסורתי ברומא שמציג את ההיסטוריה של העיר, כעת יש לכם אפשרות לראות צד אחר של רומא..על ידי גן החיות ביופארקו – Bioparco !

יש לכם אפשרות לצאת לטיול באחד הפארקים הזואולוגיים המרשימים ביותר באירופה בגן החיות הרשמי של העיר מאז שנת 1911 (שמו הקודם: Rome's zoo) .
ראו מגוון מדהים של חיות בר אקזוטיות, דובים גריזליים, צפרדעים זעירות,
היפופוטים, ג'ירפות, נמרים, נחשים, קופים, גורילות ועוד.
תוכלו ללמוד על ההשפעה של פעולות האדם על הסביבה והטבע, כמו גם את המאמצים לשימור המסייעים לשמור על בתי גידול בסכנת הכחדה ברחבי העולם – וכיצד ניתן לתרום לחיות הללו.

לחצו כאן לרכישת כרטיס לגן החיות של רומא

Bioparco הוא לא רק גן החיות – כפי שהשם מרמז, זה ביו פארק – זואולוגי, כלומר כמות מסיבית של המשאבים של הפארק נשפכים לקידום למידה, שימור זנים נכחדים, תוכניות חינוכיות, ומארזים ידידותיים לבעלי חיים המספקים איכות חיים עבור 1,200 חיות מ 200 מינים שונים של יונקים, ציפורים, זוחלים ו דו חיים!

גן חיות ברומא

תוכלו לפגוש יצורים גדולים וקטנים מכל יבשת מסביב לעולם, הממוקמים בסביבה בוטנית שופעת המעוררים אווירה אקזוטית. למדו על הסכנות מול בית הגידול שלהם בשרשרת המזון, ואיך אתם יכולים לעזור להציל את בעלי החיים היפים האלה מן ההכחדה.

הילדים יעריכו את ההפסקה מכל האמנות וההיסטוריה הרומית, ואוהבי בעלי החיים יישארו חסרי נשימה על ידי גן חיות מדהים של יצורים יפים ונדירים.

שעות פתיחה: פתוח כל יום מ9 וחצי בבוקר ועד 5 בערב.

כתובת: Viale del Giardino Zoologico 1, 00197, Rome
* ביטולים אפשריים עד 24 שעות לפני תאריך הביקור שלך.

לחצו כאן לרכישת כרטיס לגן החיות של רומא

ביקור בבית זוחלים, בשבתות מ 14:45 עד 15:15
יש מפגש עם בעלי החיים עם צוות זואולוגי, בימי ראשון בשעות שונות
האכלת סופיה, הפיל האסייתי, בימי ראשון בשעה 12:00
האכלת המקקים, הלמורים, הנמרים, השימפנזים, ההיפופולים, הזאבים והחותמות, בימי שבת, ימי ראשון וחגים בזמנים שונים
הינכם מתבקשים לשים לב כי פעילויות אלה נכללות בכרטיס שלכם, אך יש להזמין אותן בדלפק ההזמנות שבכניסה
* בדוק בדלפק מידע לשעות מדויקות

מוזמנים לבדוק זמינות בתאריכים של הטיול שלכם:

 

Bioparco di Roma, או גן החיות של רומא, הוא גן זואולוגי הממוקם בלב רומא, איטליה. גן החיות, שהוקם בשנת 1911, משתרע על פני 42 דונם (17 הקטרים) וממוקם בתוך וילה בורגזה, אחד הפארקים הציבוריים הגדולים והיפים ברומא. הוא ביתם של יותר מ-1,000 בעלי חיים המייצגים למעלה מ-200 מינים שונים מרחבי העולם.

גן החיות מוקדש לשימור חיות בר, חינוך ומחקר. היא משתתפת באופן פעיל במספר תוכניות רבייה כדי להבטיח את הישרדותם של מינים בסכנת הכחדה והיא חברה באיגוד האירופי לגני חיות ואקווריה (EAZA). בנוסף לתערוכות חיות הבר שלו, גן החיות כולל אזור לילדים, בית זוחלים, ציפורה ומספר אזורי פיקניק.

המבקרים בביופארקו די רומא יכולים ליהנות ממגוון פעילויות, לרבות סיורים מודרכים, הפעלות להאכלת בעלי חיים וסדנאות אינטראקטיביות המיועדות לילדים ולמבוגרים כאחד. גן החיות מארח גם אירועים מיוחדים לאורך כל השנה, כגון חגיגות יום כדור הארץ, יום החיות העולמי ותוכניות חינוכיות.

גן חיות ברומא ביופארקו - איך מגיעים?

כדי להגיע לביופרקו די רומא (גן החיות של רומא) מחלקים שונים של העיר, אתה יכול להשתמש בדרכי תחבורה ציבורית שונות:

במטרו:
תחנת המטרו הקרובה ביותר לגן החיות היא תחנת "פלמיניו – פיאצה דל פופולו" בקו A (הקו האדום). משם, זה בערך 15-20 דקות הליכה דרך פארק וילה בורגזה כדי להגיע לגן החיות.

בחשמלית:
אפשר לקחת חשמלית 3 או חשמלית 19 ולרדת בתחנת "ביופרקו", שנמצאת ממש מחוץ לכניסה לגן החיות.

באוטובוס:
מספר קווי אוטובוס משרתים את האזור שמסביב לגן החיות. חלק מהפופולריים כוללים את אוטובוס 52, אוטובוס 53, אוטובוס 217, אוטובוס 910 ואוטובוס 926. אתה יכול לרדת בתחנת "Pinciana/Museo Borghese" וללכת כ-10 דקות דרך וילה בורגזה כדי להגיע לביופארקו.

במונית או ב-Rideshare:
אתה יכול גם לקחת מונית או להשתמש באפליקציית שיתוף נסיעות כמו Uber או FreeNow כדי להגיע ישירות לגן החיות. רק ספק לנהג את הכתובת: Bioparco di Roma, Piazzale del Giardino Zoologico, 1, 00197 Roma RM, Italy.

לפני ביקורכם, מומלץ לבדוק באתר הרשמי או להתייעץ עם אפליקציית תחבורה מקומית לעדכונים או שינויים במסלולים ובלוחות הזמנים.

4.7/5 - (16 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן