חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למה כדאי לקנות מראש כרטיסים עם "דלג על התור" לוותיקן ולקולוסאום ברומא?

למה כדאי לקנות מראש כרטיסים עם "דלג על התור" לוותיקן ולקולוסאום ברומא? כרטיס "דלג על התור" וותיקן / קולוסיאום ניתן לקנות מראש כאן 👇

בא לכם לחוות את הותיקן בצורה מיוחדת?

רשימת כרטיסים/סיורים משודרגים

בא לכם לחוות את הקולוסיאום בצורה מיוחדת?

רשימת כרטיסים/סיורים משודרגים

מתחם הקולוסיאום
מתחם הקולוסיאום

לבדיקת זמינות בקולוסיאום בתאריכים שלכם ברומא:

 

העיר רומא היא בירת איטליה ונחשבת לאחת מהערים היפות באירופה ובעולם. מבחינה תיירותית, יש כל כך הרבה מה לראות בעיר הזו. מבחינה היסטורית, רומא נוסדה עוד הרבה לפני הספירה, ושימשה כבירת האימפריה הרומית, שהייתה מהאימפריות המפוארות שידע העולם.

האימפריה הרומית השאירה מורשת היסטורית ותרבותית משמעותית לאנושות. מבחינה ארכאולוגית, נותרו מבנים רבים מהתקופה שבה רומא שלטה בעולם הישן, וביניהם מבנה הקולוסאום, שער טיטוס ועוד אתרים רבים ברחבי רומא ואיטליה כולה. העיר רומא עשירה מאוד באתרים היסטוריים וארכאולוגיים מהתקופה ההיא, אך גם מתקופות מודרניות יותר.

כבירת איטליה, רומא מילאה תפקיד חשוב במאות השנים האחרונות ונמצא בה גם המוקד של העולם הנוצרי הקתולי – הוותיקן. בוותיקן יושב עד היום המנהיג הרוחני של הקתולים – האפיפיור. ניתן לבקר בוותיקן ובכל אתרי המורשת ההיסטוריים והתרבותיים של רומא, וניתן אף לעשות זאת בצורה יעילה ע"י קנייה של כרטיסים לקולוסיאום ללא תור וכן כרטיסים לוותיקן ללא תור.

למה פשוט אסור לכם לוותר על ביקור בוותיקן ובקולוסאום?

מכיוון שיש כל כך הרבה אתרים מרתקים ברומא, אם מגיעים לחופשה של כמה ימים בעיר – יש להתמקד ולבחור את האתרים המעניינים והאטרקטיביים מכולם. כמובן שחשוב גם שלא לוותר על אכילה במסעדות המקומיות שמתמחות במטבח האיטלקי – שנחשב לאחד המטבחים הטעימים בעולם. אם אתם אוהבים לשתות קפה מומלץ מאוד גם שלא לוותר על כוס אספרסו טובה או קפוצ'ינו איכותי.

אך לאחר שסיימתם ליהנות מהקולינריה (וגם מהשופינג), פשוט אסור לכם לוותר על ביקור בקולוסאום ובוותיקן. שני האתרים מהווים תמצית של המורשת ההיסטורית האדירה שיש ברומא. הקולוסאום הוא למעשה אמפיתאטרון ענק, שבשיאו הכיל יותר מ-80,000 מושבים. באתר זה היה נהוג לקיים קרבות גלדיאטורים, ולספק שעשוע להמונים שמילאו אותו. זהו המקור למושג ההיסטורי "לחם ושעשועים" – שמתייחס לכך שהשליטים הרומים נהגו להלעיט את תושביהם בבידור מסיבות שונות. הקולוסאום הוא אחד מ-7 פלאי עולם, והשתמר בצורה יוצאת מן הכלל. כרטיס לקולוסאום יקנה לכם את האפשרות לבקר בתוך המבנה האדיר, להתרשם מקרוב מהזירה שבמרכזו ולהצטלם עם גלדיאטורים מחופשים – פעילות שאהובה מאוד על ילדים.

האתר השני שאנחנו ממליצים עליו כמקום שאסור לוותר על הביקור בו – הוא הוותיקן. הוותיקן מכיל כמה כנסיות, מבנים היסטוריים ומוזיאונים מרתקים. מדובר למעשה בעיר מדינה נפרדת שמצויה בתוך השטח של רומא. לוותיקן משטרה משלו והוא מהווה יחידה מדינית אוטונומית.

כרטיס לוותיקן יקנה לכם את האפשרות לסייר בין המבנים היפהפיים ולהתרשם מיצירות האמנות הרבות שבמקום  – הכנסייה הקתולית היא בעלת אוסף האמנות מהגדולים והחשובים בעולם. מומלץ להתרשם מהציור המפורסם של מיכאלאנג'לו בקפלה הסיסטינית ולא לוותר על כנסיית סנט פול המרכזית. אם תגיעו לוותיקן ביום ראשון, תוכלו אף להצטרף לאלפי אנשים נוספים בדרשה שאותה נושא האפיפיור בכבודו ובעצמו (פרנציסקוס כיום).

כרטיסים וותיקן

איך מדלגים על המתנה של שעות בתור?

אחת מהסוגיות שהכי מטרידות תיירים שמגיעים לרומא היא בעיית התורים הארוכים בכל מקום. אם לא הצטיידתם בכרטיס לוותיקן מראש או בכרטיס לקולוסאום מראש – צפוי לכם תור שיכול להתארך עד לכמה שעות בכל אתר. זאת מכיוון שתיירים רבים מכל העולם עולים בהמוניהם לאתרים האלה. תור ממוצע בוותיקן ובקולוסאום (כאשר עונת התיירות בשיאה) אורך כשעתיים וחצי.

החדשות הטובות הן שניתן לדלג על ההמתנה הזו ע"י הצטיידות בכרטיס "דלג על התור" שאותו ניתן לקנות מראש והוא מאפשר כניסה ישירה ללא המתנה לאתרים הללו. מכיוון שרומא היא בירת תיירות בינלאומית, רבבות תיירים מציפים אותה בכל עונות השנה (לא רק בעונת הקיץ). כאשר רוכשים כרטיסים לוותיקן ללא תור או כרטיסים לקולוסאום לא תור, ניתן לצלם בהנאה את התור הארוך מהצד ולעקוף אותו ללא חשש עם הכרטיסים ביד. כך ניתן ליהנות באופן מקסימלי מהביקור באתרים אלה.

איך קונים כרטיסי "דלג על התור" מראש?

ניתן לקנות כרטיס שמדלג על התור בוותיקן דרך האינטרנט באתרים שונים. ניתן להזמין את הכרטיס שייתן לכם גישה מהירה למוזיאונים של הוותיקן דרך סוכנויות תיירות וכן באתר הוותיקן עצמו. חשוב להתכונן לכך שבמקום עצמו ישנה בדיקת אבטחה יסודית וכן הקפדה על לבוש צנוע לנשים וגם לגברים.

כרטיס שמדלג על התור בקולוסאום ניתן להזמין אונליין מראש גם כן. חשוב לדעת כי ישנם גם כרטיסים משולבים שייתנו לכם גישה מהירה ללא תור לאתרים שונים ברומא  – כולל לוותיקן ולקולוסאום.

לסיכום לגבי כרטיסים לוותיקן ולקולוסיאום

העיר רומא היא בחירה נהדרת לטיול בלתי נשכח שמתאים לכל סוג של הרכב – זוגות, משפחות עם ילדים וגם לקבוצות חברים. אם כבר בחרתם לבקר בעיר, מומלץ מאוד לקנות כרטיס לוותיקן מראש וכרטיס לקולוסאום מראש. קנייה של כרטיסים אלה תאפשר לכם לדלג על תור שיכול להימשך כמה שעות. כך תוכלו ליהנות מהיסטוריה עשירה ומיצירות אמנות אוניברסליות מבלי להתייבש בחום של הקיץ או בקור של החורף ותוך חיסכון משמעותי בזמן יקר.

4.7/5 - (68 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן

Booking.com