חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

העיר רומא בנויה על שבע גבעות, כאשר באחת הגבעות תוכלו למצוא את גן התפוזים. גן התפוזים ברומא משתרע על שטח עצום, הגן הוקם כבר בשנת 1932 על ידי המעצבת רפאלה דה וויקו. המטרה הראשונית של הפארק הייתה ליצור גישה עבור הציבור אל עבר התצפית המדהימה שהפארק מציע למבקרים בו.

גן התפוזים ברומא מושך אליו המון זוגות צעירים וגם לא צעירים, זהו המקום שבו המבקרים נוהגים לבקש נישואין מאהוב או אהובת ליבם.

אין ספק שבעת ביקור ברומא מומלץ מאוד לבקר בפארק התפוזים, המקום נחשב לתצפית הכי טובה בעיר ותוכלו לראות אותה באופן פנורמי.

שמו של גן התפוזים ברומא הגיע באופן טבעי בשל עצי התפוז שמקיפים אותו, ובמקום יש מבצר עתיק אשר נבנה על ידי משפחת סאוולי במאה השלוש עשרה.

גן התפוזים ברומא מעוצב בצורה סימטרית כאשר ישנה השדרה המרכזית אשר מיושרת באופן מושלם. בכניסה לפארק התפוזים תפגשו מזרקה המורכבת משני חלקים שונים וכוללים, מסכת שיש אשר גולפה כדי להיות קישוט למזרקה, החלק השני הוא אמבט תרמי רומי.

גבעת אוונטין רומא

גבעת אוונטין היא הגבעה הדרומית ביותר מבין שבע הגבעות של רומא, היא מחולקת לשני גבהים עיקריים, כאשר החלק הצפון מערבי הוא הגבוה יותר מזה הניצב בדרום מזרח.

מקור השם של גבעת אוונטין לא ממש ידוע אך משערים שהמקום נקרא על שם המלך אוונטינוס, המקום נחשב לאתר חשוב במיתולוגיה הרומית הישנה וישנם סיפורים על מפלצתיים על האנשים שחיו במקום בזמן הקדום.

כיום גבעת אוונטין הפכה להיות מוקד תיירותי המושך אליו עשרות אלפי מבקרים בשנה, המקום נחשב לרומנטי מאוד ולכן תתקלו בטיול בגן בהצעות נישואין אשר מתרחשות שם מדי יום, אך טיול בגנים מתאים גם למשפחות או חברים אשר מטיילים ברומא.

כאשר מגיעים לגן נתקלים בגבעה ירוקה ושם תמצאו מדרגות בהם עולים אל תוך הפארק, כאשר נמצאים בגבעת אוונטין ברומא אתם מקבלים נוף פנורמי של כל העיר, אתם גם תראו אנשים מצלמים בלי סוף מכל הזוויות ורוב הסיכויים שגם אתם תנציחו את הרגע בכמה וכמה תמונות יפות לזיכרון. 

חור המנעול נמצא בגן התפוזים שבגבעת אוונטין. בגן מנזר אבירי מלטה. הידעתם כי ברומא חיות ביחד 3 יישויות מדיניות? איטלה, הותיקן ומסדרי אבירי מלטה? מחור המנעול ניתן לראות אותם.... וזה אחלה מקום לצילומים, רק להאזר בסבלנות כי יש תור
חור המנעול נמצא בגן התפוזים שבגבעת אוונטין. בגן מנזר אבירי מלטה. הידעתם כי ברומא חיות ביחד 3 יישויות מדיניות? איטלה, הותיקן ומסדרי אבירי מלטה? מחור המנעול ניתן לראות אותם.... וזה אחלה מקום לצילומים, רק להאזר בסבלנות כי יש תור

חור המנעול ברומא - ‪Il Buco della Serratura‬

אחד המקומות המסקרנים שתמצאו ברומא, חור המנעול ברומא נמצא בקצה של פרדס התפוזים, וכאשר מגיעים אליו תחשוף בפניכם דלת שבדרך כלל תראו תור של אנשים משתרך מאחור כאשר הם מחכים בסבלנות בתור כדי להציץ מבעד לחור המנעול.

המראה הנגלה מבעד לחור המנעול ברומא הוא מיוחד במינו ובעצם אתם משקיפים על שלוש מדינת שונות בעת ובעונה אחת. כמובן שאיטליה,
מדינה נוספת אותה רואים היא מדינת הוותיקן המקום בו יושב האפיפיור,
המדינה השלישית היא המסדר הריבוני של מלטה.

מבקרים אשר כבר היו בחור המנעול ברומא מעידים על חוויה יוצאת דופן הנוף הנגלה לעיינים הוא מיוחד מאוד ואף תציצו בופן קצר יחסית הם עדיין ממליצים להגיע ולראות בעצמכם הטיול באזור מתאים גם למשפחות עם ילדים.

שאלות נפוצות על חור המנעול ברומא

הדרך להגיע לגן התפוזים ברומא היא פשוטה מאוד, עליכם לעלות על מטרו אשר מגיע לתחנת סירקו מאסימו, שם אתם יורדים ובמרחק של עשר דקות הליכה לצד הנהר הזורם במקום אתם מגיעים אל הגן לגבעת אוונטין.

לא הכניסה היא ללא עלות בכלל, כמובן שאתם צריכים לקחת בחשבון את הדרך לשם שבדרך כלל תעלה לכם לא יותר מכמה יורו בודדים לאדם, כמו אתם צריכים לקחת בחשבון את הנושא של האוכל, תוכלו למצוא כמה וכמה מסעדות ומאפיות בדרככם לגן.

אתם יכולים לבלות במקום מספר שעות או זמן קצר יחסית זה מאוד תלוי בכם, אנשים שאוהבים אווירה רגועה ונעימה לאורך זמן בהחלט יכולים להעביר מספר שעות בפארק, לעומת זאת אם אתם מחפשים טיול בהילוך גבוה רוב הסיכויים שתשהו בפארק חצי שעה או מקסימום שעה שלמה.

בהחלט מומלץ, בגבעת אוונטין ברומא יש את התצפית המרשימה ביותר על העיר אתם מקבלים נוף פנורמי מדהים, כאשר מסביבכם פארק מיוחד ומלא בעצי תפוז ושלל פרחים מדהימים, כמן כן בקצה הפארק ובמרחק הליכה קצרה תוכלו למצוא את חור המנעול ברומא, יעד מבוקש מאוד על התיירים המבקרים בעיר.

לסיכום על גן התפוזים והחור במנעול

אחת האטרקציות שאסור לכם לפספס בעת ביקור באיטליה זהו גן התפוזים ברומא, אחד היעדים הכי תיירותיים בעיר המציע למבקרים בו חוויה יוצאת דופן כאשר אתם עולים על גבעת אוונטין נגלה לעיניכם נוף פנורמי בלתי נתפס של כל העיר רומא.

עם הזמן הפך גן התפוזים ברומא למקום בו נהוג להציע נישואין, די בטוח שבעת ביקור בגן תוכלו לתפוס הצעה או שניים ולהתרגש יחד עם הזוג המאושר, הגן נחשב למקום רומנטי מאוד אך הוא גם מתאים בהחלט לטיול עם הילדים ותוכלו להעביר איתם כמה שעות במקום.

אחת האטרקציות שתמצאו בגן זהו חור המנעול של רומא, הנמצא בקצה הגן במרחק של כמה דקות ספורות של הליכה. שווה מאוד להגיע למקום ולהציץ מבעד לחור, את התמונה שתראו לא תשכחו הרבה זמן כאשר רואים את מבני הוותיקן המרשימים, טיפ חשוב מאוד למבקרים בגן זה להגיע עם מצלמה טובה רוב הסיכויים שלא תרצו להפסיק לצלם את הנוף המטריף.


גן התפוזים עם נוף מגבוה על רומא לרדת בתחנת circo masimo בקו האדום וללכת לתצפית.בדרך עוברים את גן השושנים ואחרי גן התפוזים יש את השער עם חור המנעול שדרכו רואים את הוותיקן דרך שדרת עצים.

4/5 - (4 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן

Booking.com