חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לקנות כרטיסים מראש לקולוסיאום וגם לוותיקן? כן!

הגענו בשישי ולקחנו מונית ב50 אירו למלון. חשוב מאוד לקחת מונית רק מאלה שרשומים ויש עליהם מדבקה בצד עם המחיר! כמעט עלינו עם מישהו שהציע לנו מונית כשיצאנו מהשדה אבל ברגע שהוא לקח אותנו עד החניון של הרכבים הבנו שמשהו לא בסדר ושם הוא אמר לנו שאנחנו צריכים לחכות לעוד אנשים שיבואו איתנו במונית כי אם לא אז זה יעלה לנו 100 אירו – כמובן שלא חיכינו ופשוט הלכנו חזרה לאזור המוניות הרשומות. גם שם אגב יש כאלה שלוקחים 60 אירו ולא 50.
בערב אכלנו בבגטו, האוכל היה סביר ,40 אירו לאדם זה בהחלט יקר לתמורה אבל לא היתה לנו ברירה אחרת 
אנחנו שומרי שבת אז פשוט הלכנו מלא מלא מלא ברגל והטיפ על נעליים נוחות באמת היה הטיפ המנצח!

סיור צילום ברומא
סיור צילום ברומא

יום ראשון החלטנו שאנחנו משכירים וספה כי רצינו להספיק מלא דברים וזה באמת היה צעד חכם, חסך לנו מלא זמן והיה ממש נחמד. אפשר לחנות בכל מקום, והגענו למקומות שלא היינו מגיעים אליהם ברגל. עלה לנו 65 אירו ל24 שעות.
לא קנינו סים, בדיעבד זה היה טעות אבל הסתדרנו.כל פעם שהיה מקום עם wifi בנינו לנו מסלול בגוגל maps ואז גם כשאין אינטרנט המסלול עובד .
בערב יצאנו לicebar לא היינו אף פעם ורצינו לראות איך זה . הכניסה זה 15 אירו לאדם ומקבלים משקה 1 . הרוב יוצאים אחרי מקסימום 10 דק' כי המקום יחסית קטן ואין מוזיקה טובה שעושה חשק להישאר למרות הקור אז תעשו עת החישוב לבד אם זה מתאים לכם.
ישנו במלון אקדמיה (מיקום מעולה!!) וכמו שכולם פה המליצו הזמנו את חדרי הקלאב .
החוויה שלנו שם היתה פחות טובה עם החדרים האלה כי המזגן פשוט לא עבד והיה חם נורא !! הצוות באמת היה נחמד וקשוב והעבירו אותנו לחדר סופריר במבנה היותר ישן. המיטה הרבה פחות נוחה, אבל עדיין גדול ומרווח והמזגן שווה הכל!
לא נכנסנו לאתרים פרט למוזיאון של הבית הכנסת ולבית כנסת,כניסה עולה 11 אירו לאדם למרות שלבית הכנסת אפשר להיכנס להתפלל בחינם.

הכרטיס בקופות לוותיקן (הבסיסי) עולה 17€ לאדם
אם קונים מהאתר הרשמי זה עולה 21€ (תוספת 4€ להזמנה מראש)
במקרים שיש תורים ה 4€ הללו ממש מצילים! לעיתים קרובות יש תורים של שעתיים ואפילו שלוש שעות.
אם לא היו תורים היום, אז זכיתי להנות מהמוזיאונים כשהם פחות עמוסים.
אני ממליצה לרכוש מראש גם כרטיס לקולוסיאום, בממוצע יש 10,000 מבקרים ביום!
מסכימה שיש אתרים שגובים גם הרבה יותר אבל האופציה שזה כרטיס דיגיטלי שאפשר להראות דרך הטלפון, נציגים רבים של חברת הכרטיסים ברחבי רומא למקרה הצורך, אופציה לביטול, שירות לקוחות באנגלית, המהירות בהזמנת הכרטיס ועוד יתרונות נוספים שווים את ה3-4 יורו האלה.
בימים עמוסים (שהם רבים יותר מימים רגועים) אפשר לחכות שעות בתורים בחום מתחת לשמש לכן רצוי לקנות מראש כרטיסים לוותיקן וגם לקולוסיאום!
3.5/5 - (2 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן