חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אוכל כשר בגטו היהודי ברומא

אוכל *מסעדת ca pizza del pasta* המסעדה הכי טובה שאכלנו בה! השירות היה מושלם! כל הזמן דאגו שהכל בסדר, שאמרתי שהפסטה יותר מידי אל דנטה בשבילינו ישר רצו להחליף לנו לפסטה יותר מבושלת למרות שהדגישו שזה הקטע של הפסטות באיטליה, אמרו לנו לא להזמין יותר מידי ואם נרצה עוד ישר יביאו לנו. השירות מעולה, האוכל הכי טעים שאכלתי ברומא וממש לא רואים אותך כלקוח שבוי בגלל שזה כשר. ההליכה לשם לגמרי סבירה ואפשר לשלב עם טיול בשכונת טרסרוורה.

*מסעדת יוטבתה* לא הבנו בכלל על מה כל המחמאות. השירות הכי מזעזע שנתקלנו בו, האוכל היה הרבה פחות טעים מהרבה מסעדות אחרות. ניסינו להתייעץ עם המלצר שאמר לנו שיחזור שנחליט מה להזמין, הזמנו ניוקי ופיצה, הניוקי היה לא אכיל אף אחד לא שאל איך האוכל ושראה שהצלחת כמעט מלאה לחלוטין לא שאל כלום ופינה את השולחן. ראינו הרבה ביקורות על השירות ,אבל באמת שזה היה מחפיר!

*בר טוטו* אחלה של קפה, לא תמיד מביא חלב ישראל , מה שמעצבן שכל יום דפק לנו מחיר אחר לקפה פעם 2 יורו, פעם 3 וביום האחרון רצה 5 יורו שזה ממש מוגזם, ואז שאמרתי משהו קיבלתי צעקות. שלא לדבר על פעם אחת שהבאתי בטעות מטבע שהוא לא יורו וגם ישר קיבלתי צעקות. ובקיצור לדעתי יש מספיק מקומות אחרים ותהיו מוכנים שפשוט מחרטטים אותכם במחיר בשיטת מצליח. בר טוטו לא כשר כולו אבל יש בו חלב ישראל ומאפים כשרים מסומנים

*מאפיית העוגות השרופות* טעים מאוד ממליצים בעיקר על העוגה עם הריקוטה והריבה המושלמת!

*פונזי בורגר* אכלנו בסניף ליד המדרגות הספרדיות , טעים מאוד!!!! לא הרגשנו שאנחנו בחול ואפילו לוקח חלק מהמבורגריות פה בארץ. לגמרי שווה כל שקל, לא יקר נורא.

*גלידה* נחמדה, לא עפנו.

*פיצה בונה* מאוד טעים, מגוון של דברים וכל מה שאכלנו היה טעים. *סוגטו* נחמד טעים, אכלנו בעיקר מאכלים מסורתיים מקומיים. שירות נעים..

*תודה רבה לאיילת המטיילת על ההמלצות

4/5 - (1 vote)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן