חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסעדות ללא גלוטן ברומא

סובלים ממחלת ה"צליאק" ובאים לרומא בשביל ליהנות מאוכל איטלקי? אל חשש! רומא היא גן עדן לצליאקים כמעט בעל מקום יהיה פסטה ללא גלוטן פיצה לזניה וכו …
מודעות גבוהה מאוד גם בגלידריות לא תהיה לכם בעיה יש המון ללא גלוטן ובסופרים יש
מלאי מוצרים שלא מגיעים לארץ ובמחירים מעולים אז תמלאו מזוודה ….

מסעדות ללא גלוטן. בנושא זה רומא הינה גן עדן לאלו המוגבלים בצורה זו או אחרת מאכילה פרועה של בצקים, לקטוז ועוד מני מזונות. ברומא קיימת מודעות גבוהה לנושא גלוטן וגם ללקטוז. אנו הורדנו אפליקציה נהדרת שנקראת "FINDE ME GT" והיא יודעת למצוא מסעדות ללא גלוטן. יתרונה הגדול הינו שהיא רגישה למיקום ומאפשרת למצוא מסעדה מתאימה סביב המקום בו נמצאים. אפשר גם להוריד באפליקצייה של הטבעונות happy cow מציינים גם ללא גלוטן.

מחפשים מסעדה ללא גלוטן ברומא? פיצה ללא גלוטן? פסטה ללא גלוטן? ועוד מאכלים איטלקיים ללא גלוטן שאפשר למצא ברומא? להלן הרשימה המלאה למקומות המומלצים ללא גלוטן ברומא לכל הצליאקים שבינינו:

פסטה מומלצת ברומא

natural homemade gelato – נמצאת בשכונת מונטי

flower burger – מסעדה נפלאה של המון סוגי המבורגרים טבעוניים ליד הותיקן

Mama Eat המסעדה הטעימה ביותר שהיינו בה היתה mama-eat באזור טרסטוורה. מסעדה עם תפריט ללא גלוטן ( וגם אפשרות לגלוטן) שהיתה בה את הפיצה המושלמת ( גם לדעתם של אוכלי הגלוטן).. בטרסטוורה תחפשו אותה (כל התפריט ללא גלוטן) – פיצות ופסטות מעולות ללא גלוטן. Mama eat – יש סניף ליד הוותיקן שהוא של פאסד פוד ואחד בטרסטוורה שהוא ממש מסעדה. מדהים שם! רשת המבטיחה שכל התפריט שלה הינו ללא גלוטן ואנשיה עוברים הכשרה במתן שירות לרגישים לסוגי מזון שונים. מניסיוננו – גם השירות מצוין וגם האוכל טעים. יש להם מסעדת מזון מהיר כזו באזור הותיקן ומסעדה עם שני מטבחים מופרדים באזור טרבסטרה. אנו היינו בזו שליד הותיקן (כי גרנו שם).
mama eat street food זה הסניף שלהם ליד הותיקן שזה יותר גאנק פוד ופחות מסעדה יש שם שניצל וסופגניות טעימות עם נוטלה פשוט טעים למי שלא רגיל לאכול דברים כאלו ללא גלוטן!!

grill e wine-מעולה! הפיצה ללא גלוטן. קרובה מאוד לפונטה דה טרווי.

Pizza in Trevi: המלצרים נחמדים בטירוף, קיבלנו ללא תשלום גריסיני קטנים ללא גלוטן עם רוטב פלפלים בהתחלה, הפיצה הייתה מטורפת, הבצק הוא מין שילוב של משהו קצת דומה לאנג'רה וקראנצ'י מאוד באותו הזמן. ממש פלאים בפה. הפסטה עצמה הייתה מאוד טובה, אנחנו פחות אהבנו את מה שעשו לבשר בקרבונרה אז ממליצות לקחת פסטה אחרת. מגש נקניקים בתור מנה "ראשונה" היה פשוט מטורף!!! פיצרייה מעולה, ממש קרובה למזרקה, מחיר קצת יקר אבל היא טעימה מאוד! גם פה אפשר לקבל את כל הפיצות ללא גלוטן ללא תוספת במחיר.

Voglia di Pizza: מסעדה יותר ביתית, מלצרים צעירים ונחמדים, פיצה פסטה וסלט הכל מעולה! באיזור קמפו די פיורי, בין המסעדות הטובות שאכלנו בהן, פיצה מעולה, מנות גדולות ובמחיר יחסית זול. לאילו מבנינו שלא אוכלים גלוטן – אל תוותרו על המסעדה הזאת, יש אפשרות לקבל את כל התפריט ללא גלוטן.

That's amore – אכלנו שם פעמיים, נראה לי מעיד הרבה על כמה שהיא טובה, אכלתי שם את הריזוטו הכי טוב שטעמתי, מנות הפסטה שם מצויינות גדולות ולא יקרות במיוחד. עבור אלו שלא אוכלים גלוטן- למרות שהמסעדה מצהירה שיש להן פסטות ללא גלוטן, בפעמים שהיינו במסעדה נתקלו בבעיה עם זה – פעם אחת לקחנו את שתי המנות האחרונות ללא גלוטן, ופעם אחת נגמר לגמרי.

Cuccina e cantina – פסטה ללא גלוטן
pastation – פסטה ללא גלוטן.
Cucina del Teatro – מסעדה שמגישה ללא גלוטן
My-ale craft beer and street food – מקום חמוד עם פיצות בלי גלוטן ואפילו בירת אורז בלי גלוטן…
 
Romano – באזור טרימיני יש פיצריה מסעדה שמגישה גם מנות טבעוניות

Mangiafuoco Pizza & Grill – פסטה מושלמת ללא גלוטן בהכנה עצמית (עבודת יד). מדובר על פסטות טריות ותפריט עשיר של תוספות לצד הפסטה.

Risotteria Melotti Roma – ריזוטו ללא גלוטן ברומא? מצאתם את המקום הכי מושלם שיש! ריזוטו מותאם לצליאקים עם תפריט עשיר ושווה!
 

פיצה מושלמת ברומא

La Soffitta Renovatio – מסעדה מיוחדת שפתוחה רק שבת ראשון וכולה דוגלת בפיצה על טהרת ה- ללא גלוטן.

 
Rissoteria melotti – ליד פיאצה נבונה מסעדה שמגישה הכל על טהרת האורז
 
מסעדת la soffita ליד הותיקן, מבחר גדול של פיצות מעולות. יש גם ללא גלוטן. טעים מאוד. פיצה גדולה 10 יורו.
 
Le Coppelle: מסעדת פיצה שכונתית שנראית בדיוק כמו שאתם מצפים ממסעדת פיצה איטלקית להראות. התשובה לשאלה "איפה אוכלים פיצה איטלקית אמיתית?". פיצה דקה, טעימה, אין מה להוסיף על זה. אה, כן, יש גם ללא גלוטן!

קינוחים ללא גלוטן:

Pompi – טירמיסו מדהים, קופסה שנראית קטנה אבל היא מפוצצת, טעים ממש, וגם פה אופציה ללא גלוטן.

fiocco di neve גלידריה עם מגוון טעמים מיוחדים ושווים ליד הפנתיאון

Pandali – מאפיה מצוינת ללא גלוטן

gelato g italiano גלירדירה מעולה וללא גלוטן נמצאת ליד מזרקת טרווי

רשת Grom. פשוט גלידה טעימה. חומרי גלם איכותיים והקפדה על פרטים. גלידת קרמל מלוח הכי טעימה שאכלתי והקצפת שלהם מעולה (ולא מסיפון אז אין לה טעם לוואי מגעיל של גז). וגם כאן צריך לציין – ללא גלוטן! הכל. כולל גביעי הגלידה המאוד טעימים.

ליד הוותיקן יש קונדיטוריה מדהימה בשם La altre farine del mulino עם דברים שווים ומיוחדים ממש!


צליאקים יקרים! הכירו את "קמח הקאפוטו" האיטלקי!

קאפוטו קמח על בסיס עמילן חיטה ללא גלוטן!

אז ממה קמח הקאפוטו מורכב?

קמח קאפוטו ללא גלוטן
רכיבים: קמח חיטה ללא גלוטן (75%), דקסטרוז, עמילן תירס, קמח כוסמת, קמח אורז, סיבים תזונתיים מזרעי פסיליום, מסמיך (E412), חומר טעם וריח.
ערכים תזונתיים: אנרגיה: 357 קלוריות, שומנים: 0 גרם, נתרן: 40 מ”ג, פחמימות: 87.9 גרם, סוכרים: 3.5 גרם, כפיות סוכר: 0.75 , סיבים תזונתיים: 6.2 גרם, חלבונים: 0.6 גרם.
הקמח הוא פרווה ללא חשש ובישראל הוא מגיע בהשגחת חתם סופר בני ברק ובאישור הרבנות הראשית לישראל.
יש לנפות כמובן לפני השימוש.
(המידע על הקמח מאת עירית קטונר)
5/5 - (48 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן

סגור