חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המלצה על טיול עם חוויות ברומא

היי כולם!
אז גם אנחנו רוצות לחלוק מהחוויה שלנו ברומא עם כמה טיפים חשובים.
ביום הראשון שלנו לקחנו סיור חינם מחברת https://www.freetourrome.com/

 עם עקרון של טיפים בסוף הסיור. הסיור עבר באתרים הקלאסיים שלא נכנסים פנימה אבל מקבלים הרבה מידע וסיפורים על המקומות. ביום השני לקחנו סיור נוסף עם אותה חברה בגטו עם מדריכה מקסימה ומצחיקה ממש. למדריכה קוראים קלאודיה ובמהלך הסיור היא העבירה את הסיפור שמאחורי בניית הקולסאום וסיפור היהודים בגטו על הקשר בינהם באופן מרגש שגרם לכולם להתחבר ולהבין את ההיסטוריה של היהודים ברומא. 

הסיורים מספקים מידע היסטורי ומידע על התרבות המקומית, מתקיימים באנגלית ודורשים הזמנה מראש באתר שלהם בעלות של 2.5 אירו לאדם.
ביום השלישי עשינו טיול יום לאורבייטו, עיירה ציורית מקסימה עם כנסייה ענקית ולא פרופורציונלית לגודל העיירה. ישנן נקודות תצפית מהעיירה שממוקמת על הר גבוה.
נסענו לשם ברכבת בעלות של כמעט 8 אירו לכיוון, כאשר העלייה לעיירה היא בפוניקולר שעולה כמעט 3 אירו וזו חוויה בפני עצמה.
בעיירה אכלנו במסעדה משפחתית מדהימה! לטעמי האוכל הכי טוב בטיול הזה.
למסעדה קוראים la pergola. מומלצת ביותר!
במהלך שיטוט בעיר רומא הגענו לקונדיטוריה מדהימה שמתגאה בטרמיסו מספר אחת, ולדעתנו זה ממש בצדק, בנוסף לקינוחים מדהימים שיש שם. Two Sizes, Via del Governo Vecchio, 88, 00186 Roma RM, איטליה.
את הסיור לותיקן הזמנו מהאתר הרשמי. הסיור מועבר באנגלית וההזמנה מראש מנעה את העמידה בתור. המלצה חמה ממש- לאכול טוב לפני כל סיור שתקחו. הסיורים לוקחים בין שעתיים לשלוש, מכילים הרבה מידע מעניין ומצריכים ריכוז בשביל הנאה מירבית. אוכל ממש יעזור  בנוסף, התחבורה הציבורית שם לא מאוד נוחה, אבל קו 85 עובר בין כל המקומות המתויירים ובשביל לשמור על קצת כח ברגליים, לפעמים שווה לקחת אוטובוס. רומא יפייפיה! תלכו אותה ותהנו ממנה, תאכלו המון ותספגו את האווירה 

אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן