חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המלצה רומא בחודש יוני ל-5 ימים ברומא

טסים לרומא בחודש יוני לחמישה ימים ומחפשים המלצה וטיפים? רומא אכן מהממת ומהווה יעד לחופשה קצרה ומושלמת. מזג אויר בעונה זו נפלא, מעט קריר בערב אך נעים ביותר במהלך רוב היום.
הגעה: טסנו בטיסת בוקר של אל על וחזרנו בטיסת לילה, כך שהיו לנו חמישה ימים מלאים. הזמנו מהארץ שאטל מ- Unique Rome במחיר של 15 יורו לאדם. נח מאד, התקשורת נעשית במייל בעברית. לינה: התאכסנו במלון Delle nazioni שנמצא כ-100 מטר ממזרקת טרווי. החדר נעים ונקי, הצוות שירותי ואדיב וארוחת הבוקר טעימה. יש לקחת בחשבון שבסוף השהות צריך להוסיף 6 יורו לאדם על כל לילה. בפוסטים שנכתבו נאמר שמקבלים טלפון נייד מהמלון עם סים מקומי, אצלנו לא היה. אך הסתדרנו מצויין בשל המיקום המעולה של המלון. התניידות בעיר: את כל רומא הלכנו ברגל!! הכל קרוב ונגיש, פרט ליום אחד בו לקחנו

סיור בפנתיאון ברומא
סיור בפנתיאון ברומא

מונית לוותיקן, ואז הסתבר שהנהג "סובב" אותנו סתם, משם כבר חזרנו רגלית, כ-20 דקות מהוותיקן לפיאצה נבונה.
אתרים: וותיקן– לא הזמנו כרטיסים למוזיאון הוותיקן מראש. אפשר להגיע בבוקר קצת לפני הפתיחה, התור זורם, לא יותר מרבע שעה עמידה. קוליסאום– גם כאן לא הזמנו תור מראש והגענו בשעת הפתיחה. שימו לב, מחוץ לקוליסאום ברחבה מצד ימין התור הוא למחזיקי כרטיס אשראי בלבד ולאלה שהזמינו כרטיסים באינטרנט. התור מצד שמאת בתוך הקולסיאום הוא לקניית כרטיסים בכסף מזומן. גם כאן התור זרם, לא יותר מ-5 דק. הכרטיס לקוליסאום כולל גם כניסה לפורום ולגבעת פלטין. מומלץ ומרגש שם נמצא שער טיטוס עם תבליט המנורה.
הרובע היהודי– נכנסנו למוזיאון ולמתחם בית הכנסת. הכניסה בתשלום. מרגש ביותר. בית הכנסת עדיין פעיל ובשעות התפילה הכניסה לבית הכנסת חינם. בית הכנסת קרוב לשוק קמפו די פיורי– לטעמי תיירותי מידי ולא מיוחד מאד. מקומות קטנים לאכול- בחרנו לא לאכול במסעדות אלא במקומות קטנים ומיוחדים עם תורים המעידים על הכדאיות. ליד המדרגות הספרדיות –Pasteficio– מקום קטן בו מכינים פסטה טרייה בעבודת ים. כל יום 2 סוגים אחרים. המכירה נעשית רק מהשעה 13:00. טעים בטירוף. מקום נוסף לפסטה טעימה-pastachefroma– בר מסעדה קטנה ומטריפה, של שני שפים המכינים פסטה, ריזוטו וניוקי טריים. הפתיחה בשעה 12:30. נמצא ליד הקוליסאום. לדרך, סנדוויץ טעים בצורת משולש Trapizzino נמצא ליד הוותיקן. בנוסף לכך ערכנו סיון אוכל קולינרי, היה מושלם. דרכו הגענו לעוד פיצריות טעימות ולחנות שוקולדים מיוחדת וקטנה עם טעמים מופלאים וגלידה נהדרת(לטעמי הרבה יותר טעימה מגלידת ונצ'י המפורסמת. החנות נמצאת ליד המדרגות הספרדיות ונקראת Quetzalocatl chocolater קנולו וספוליאטלי מצוינים ב- Don nino italia ליד הפנתיאון.
זהו, רומא נהדרת,לאכול, לטייל, לאהוב!. אריבדרצ'י רומא!!!!

אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן

סגור