חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יום סיור בטוסקנה מרומא

רוצים ליהנות מרומא אך גם מטוסקנה? הסיור מתמקד באזור ואל ד'אורסיה המפורסם, ומבקר בערי הגבעות ההיסטוריות מונטפולצ'יאנו, פיאנצה והכרמים של מונטלצ'ינו.

כרטיס לטיול מרומא לטוסקנה – אל תחמיצו את החוויה של יום טיול לטוסקנה מרומא! לחצו כאן להזמנת כרטיסים!

על פעילות זו
משך 12 שעות
אישור מיידי
מדריך קבוצתי צמוד
שפות – אנגלית, גרמנית, איטלקית
שירות איסוף מהמלון והחזרה למלון
ביטול קל – בטל עד 24 שעות מראש לקבלת החזר כספי מלא

טיול לטוסקנה מרומא

עיקרי הטיול לטוסקנה מרומא
בקר באזור Val D'Orcia
תוכל להתפעל מן המראות היפים
תיהנו מיין וגבינה נפלאים
תיאור מלא של הטיול לטוסקנה ליום אחד מרומא
קח הפסקה מהכאוס של רומא עם יום כיף לטוסקנה. הסיור מתמקד באזור ואל ד'אורסיה המפורסם, ומבקר בערי הגבעות ההיסטוריות מונטפולצ'יאנו, פיאנצה והכרמים של מונטלצ'ינו. אם יש לך חלום לראות את טוסקנה אבל רק זמן קצר ברומא שבאיטליה, זה הסיור בשבילך! מכונית ממוזגת או מכונית מיניוואן נוחה תאסוף אתכם ברומא ובאמצע הבוקר, אתם תהיו בעיר האטרוסקית העתיקה מונטפולצ'יאנו. התחנה הבאה נמצאת בכרמים של מונטלצ'ינו. זה המקום שבו אחד היינות הטובים ביותר של איטליה, Brunello di Montalcino, מיוצר.

תוכלו לראות כמה מהכרמים היפים ביותר של טוסקנה לפני הנסיעה למנזר סנט אנטימו שבו, עם קצת מזל, אתם תהיו בדיוק בזמן לשמוע את הנזירים מבצעים שיר פיוטי. הנהג שלך ייקח אותך מחוץ לעיר על כרם יפה טוסקנה. בארוחת הצהריים, תוכלו ליהנות מטעימות יין מלווה ברוסקטה ועוד שלושה סוגים של יין יחד עם התפשטות של מנות קרות והתמחויות מקומיות מעל ארוחת צהריים שלוש מנות. התחנה הבאה – פיינזה. אתם תשמעו איך האפיפיור פיוס השני נתפס על ידי האפיפיור פיוס השני כ"כפר אוטופי "ותוכלו לקבל מידע על אתרים שתרצו לבקר בהם, כמו שני ארמונות הרנסנס והדואומו היפה. Pienza היא עיר קטנה, כך שתוכל לצאת לבד שלך לקחת קצת זמן להסתובב, נהנה אדריכלות עתיקה ונופים של הכפר המתגלגל.

לא משנה מה תבחר לעשות עם הזמן שלך, הקפד לדגום את המוצר החשוב ביותר של Pienza, גבינת פקורינו, באחת מחנויות המזון האומנות רבות ברחבי העיר. רוב המטיילים חוזרים עם שקיות מלאות עם יין וגבינה, אנו בטוחים שגם אתם! לאחר הקניות נפגשים חזרה במכונית עבור נסיעה נוחה בחזרה לרומא.

כרטיס לטיול מרומא לטוסקנה – אל תחמיצו את החוויה של יום טיול לטוסקנה מרומא! לחצו כאן להזמנת כרטיסים!

כולל
וויי – פיי
מים
מה לא כלול
מזון
טיפים לנהג

אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן

סגור