חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסעה פרטית מ / אל נמל התעופה פיומיצ'ינו

הסעה פרטית ברומא

הגעה ישירות למלון עם הסעה פרטית ונהג צמוד שיאסוף אתכם!

הזמינו את ההעברה הפרטית הפרטית הזו מראש לנסיעה בין חדרי האירוח במלון שלכם במרכז רומא ובנמל התעופה. את פניך יקבל נהג דובר אנגלית עם שלט עם השם שלך, אשר בקרוב יסיע אותך כל הדרך אל היעד שלך בנוחות ממוזגת.

הזמנת שאטל פרטי משדה התעופה של רומא למלון או מהמלון לשדה התעופה של רומא. מחיר קבוע ונוח לכל כיס! 48 יורו לקבוצה של עד 3 אנשים ברכב פרטי. לחצו כאן להזמנת הסעה!

על פעילות זו
משך 45 דקות נסיעה
אישור מיידי
שירות איסוף והחזרה

מדיניות ביטול – בטל עד 3 ימים מראש לקבלת החזר כספי מלא

הזמן מראש שירות זה כדי להבטיח הגעה ללא טרחה לרומא
נסיעה בסגנון רכב פרטי בין נמל התעופה של רומא למלון שלך

שירות הסעות זה של 45 דקות בין מרכז רומא לבין נמל התעופה פיומיצ'ינו (Fiumicino Airport) מתומחר במחיר של עד 3 נוסעים. באמצעות GPS מקומי, הנהג שלך יהיה מעודכן על הגעת הטיסה שלך וכל שינוי בלוח הזמנים.

הנהג שלך יחכה עד 90 דקות לאחר הנחיתה של הטיסה שלך ללא תשלום נוסף. ברגע שאתה עובר את המכס נהג יחכה עם השם שלך בשלט גדול.

הזמנת שאטל פרטי משדה התעופה של רומא למלון או מהמלון לשדה התעופה של רומא. מחיר קבוע ונוח לכל כיס! 69 יורו לקבוצה של עד 3 אנשים ברכב פרטי.
לחצו כאן להזמנת הסעה!

העברה פרטית נוחה על ידי רכב יוקרה או משדה התעופה פיומיצ'ינו לינה שלך ממוקם בתוך מרכז העיר רומא, או בכיוון ההפוך, ולהתחיל או לסיים את הביקור שלך לעיר הנצח בסגנון.

הימנעו מהמתח של מציאת מונית או טיפול במערכת התחבורה הציבורית. השירות זמין מדי יום ולילה, בתוספת תשלום נוסף עבור שירות בין השעות 12 בלילה ל6 בבוקר.

מושבי בייבי / ילדים הינם זמינים על פי בקשה.

כולל
הוֹבָלָה
סיוע מזוודות
שעה המתנה של שעה

• זמן המתנה של כשעה כלול בעלות הזמנתכם. אם מתעכבת הטיסה ביותר משעה, אנא אל תעזוב ברגל את שדה התעופה. שירות הלקוחות של הנהגים יתקשר אליך, הנהג שלך יבדוק את זמן הטיסה שלך ויתאם מחדש את האיסוף במקרה של עיכוב.
• יש חיובי קנס בגין זמני המתנה לא צפויים (של יותר משעה): 25 אירו לשעה עבור 1 – 3 נוסעים ו € 40 לשעה עבור 4 – 8 נוסעים. יש לשלם חיובים אלה בזמן האיסוף.

• יש תוספת שירות של לילה בסך של 5.00 אירו עבור העברות בין השעות 10 בלילה ל7 בבוקר.
• נא להזמין ולאשר מחדש את ההעברה שלך לפחות 24 שעות לפני מועד הטיסה
• הנהג שלך יחכה לך בטרקלין ההגעה בנמל התעופה פיומיצ'ינו
• צריך למסור מספר טיסה
• אין החזר זמין לטיסות שהוחמצו או מתעכבות, אם כי יש אפשרות לשחזור שירות ופירוש הדבר שיוצע לך מקום במעבורת הזמינה הבאה. אם בחרת לא לנקוט אפשרות זו, עדיין אינך זכאי להחזר כספי

הזמנת שאטל פרטי משדה התעופה של רומא למלון או מהמלון לשדה התעופה של רומא. מחיר קבוע ונוח לכל כיס! 69 יורו לקבוצה של עד 3 אנשים ברכב פרטי. לחצו כאן להזמנת הסעה!

2.6/5 - (5 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן