חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסלול טיול מומלץ 4 ימים ברומא

מחפשים מסלול טיול מומלץ 4 ימים ברומא למטיילים ישראלים? לא יודעים מה יש לעשות 4 ימים ברומא? שימו לב:

הסעות 🚙– קבענו עם סימון- בחור מקסים דובר עברית וזמין לכל שאלה, הנהגים היו אדיבים ודייקנים , לקחנו ואן גדול כי היינו 4 אנשים עם 4 מזוודות , הואן היה נוח וממוזג
סימון 0503920080 אפשר לדבר איתו דרך הוואטספ.
סים 📞– קנינו סים מVodafone , המינימום שם הוא 8 ג׳יגה והוא עלה 20 יורו , ניצלנו 1.5 ג׳יגה אם מישהו מעוניין לקנות שישלח לי הודעה בפרטי 🙂
מזג אוויר🌤 – המזג אוויר מאוד הפכפך יום אחד יכול להיות חמים ונעים וביום השני יכול לרדת מבול, אנחנו נתקלנו ביומיים של גשם שירד לרבע שעה והפסיק.
ביום ניתן ללכת עם קצר ובערב עדיף כבר לשים עליונית וג’קט מעל.
מלון/בית הארחה🏠– אני רוצה להמליץ על בית הארחה שלא מוזכר הרבה בקבוצה והוא Excllence suite – ממוקם 2 דק מכיכר ברבריני וכ5 דק הליכה מפונטנה דה טרווי והמדרגות. מקום נקי ושקט , בנות הקבלה חמודות ותמיד מוכנות לעזור, ארוחת בוקר צנועה שכוללת טוסטים , קרואסונים וקפה (בדיעבד היה ניתן לוותר על א.בוקר)
מומלץ לקחת את הסוויטות או ג׳וניור סויט- כי החדרי דילקס והרגילים ממוקמים בקומות העליוניות ואין מעלית.
ביום הראשון – נחתנו בצהריים , הנהג של סימון חיכה לנו ושם אותנו במלון , לאחר מכן יצאנו לאכול במסעדה That’s amore מחירים סבירים ואחת הפיצות הטעימות שאכלתי , המשכנו משם לכיוון פונטנה דה טרווי , המדרגות הספרדיות והמשכנו עד פיאצה דל פופולו שם בערב יש זמרי רחוב שמנגנים ושרים מאוד יפה.
ביום השני- לקחנו את הצלם האחד והיחיד Gregor Morosini Gatti שלקח אותנו לסיור מהמם ברחבי הותיקן , סנט אנגלו, טרסטוורה ,קמפו דה פיורי , פיאצה נבונה והמשכנו איתו עד הקוליסאום שם הציעו לי נישואין♥️ בתחילת הסיור משלמים לו 10 יורו ואז על כל תמונה הוא גובה 2 יורו. הוא מדבר קצת עברית , מצחיק ונותן המלצות מעולות להמשך הטיול , אחכ המשכנו למסעדת המבורגרים נחמדה על הויה דל קורסו וחזרנו לנוח במלון. בערב יצאנו לטרסטוורה אכלנו במסעדה ombré rosee אווירה נחמדה יש מוזיקה ובאזור מלא צעירים.
ביום השלישי- תפס אותנו גשם אז נסענו לשוק באוכל בתחנת טרמיני מזכיר קצת את שרונה שלנו , מומלץ לטעום שם את הארנצ׳יני מין כדור אורז וגבינה ממש טעים , ואכלנו פיצה בדוכן של פייר דניאל – מומלץ ביותר פיצה איכותית!
שנהיה יותר בהיר המשכנו לכיוון הרובע היהודי וראינו את בית הכנסת הגדול , משם הגענו לרחוב המפורסם ויה דל קורסו- אישית לא מצאתי את עצמי שם אופנה טיפה מבוגרת ומתאימה יותר לחורף שלהם בדיעבד היה מיותר לעבור את כל הרחוב הזה אכלנו שם גלידה בvenchi גלידרייה מטורפת עם מזרקת שוקולד בפנים שווה טעימה!, חזרנו להתרעננות קצרה במלון ויצאנו לאכול במסעדת הבשרים kilo מומלץ מאוד להזמין מקום מראש , אנחנו לא הזמנו וחיכינו 20 דק לשולחן אבל היה שווה את זה , בשר איכותי וטעים וכמובן יותר זול מהארץ , סטייק אנגוס שם עלה 18 יורו.
ביום הרביעי- חזרנו להשלים את המקומות שראינו עם הצלם , הותיקן , המצודה , קמפו דה פיורי שם קנינו פסטות ופסטו טעימים במיוחד , קבלו המלצה רותחת על המסעדה maranega הפסטה בולונז הכי טובה שאכלתי! שירות מעולה אוהבים שם ישראלים ופינקו אותנו בצ׳ייסרים בסוף הארוחה. המסעדה נמצאת מול הדוכנים בשוק. לאחר מכן לקחנו מונית לאזור ויה נציונלה שם יותר מצאתי את עצמי מבחינת שופינג , החנויות המקומיות שלהם מעולות והרבה יותר שווה מהויה של קורסו , חזרנו לנוח ויצאנו לאכול במסעדה t bone station 4 דק מהמלון שלנו , מחירים זולים ואחלה בשרים !
בכל ה4 ימים האלה ביחד עברנו את ה50 קמ , חובה להביא נעליים נוחות , העיר מהממת ביופיה ומומלץ להכיר אותה ברגל.

אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן