חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסלול טיול 4 ימים ברומא

*פוסט סיכום 4 ימים ברומא* 🙂
חופר,אבל יש פה הרבה טיפים אז כדאי לקרוא 😉

✈️ טיסות- וויזאייר בעלות של 74 דולר לכרטיס כולל תיק של 10 ק"ג לכל אחד, ותוספת 180 ש"ח לטרולי נוסף של 10 ק"ג. איחור של חצי שעה בהלוך ויציאה בזמן בחזור 🙂 ואפילו לא בדקו לנו משקל. ממליצה!

🚎 התניידות- מהשדה לעיר אפשר לקחת רכבת ב14 יורו מהירה או 8 יורו איטית. בנוסף קנינו כרטיס חופשי שבועי לתחבורה הציבורית (אוטובוסים, מטרו, רכבת קלה) בעלות של 24 יורו לאדם. יש גם כרטיסים ליום אחד או ל3 ימים. למרות שהולכים המון(!) ברגל לדעתי זה עדיין שווה כי ככה אפשר להיות גמישים ולקפוץ ממקום למקום בלי לתכנן מראש.

מידע חשוב-
🐾 אמרו לפני אבל אדגיש להביא נעליים נוחות הולכים הרבה!
🌦️ לא להתבאס מתחזית של גשם, גם לנו כל השבוע הייתה תחזית כזו אבל בפועל היה טפטוף קל ולא קר אלא נעים.
🎯 הרבה מלונות לא עושים צ'ק אין/אאוט בלילה, כדאי לבדוק לפני ההזמנה.
🧑‍🎓 יש מקומות עם הנחות לסטודנטים (כולל בוקינג) אז מי שטס הרבה יחסית שווה לו לעשות כרטיס בינלאומי

יום 0- נחתנו בצהריים, נסענו לעיר ברכבת לטרמיני שם יש גלידת venchi מומלצת🍦 ושוק אוכל כיפי ביותר עם אווירה מגניבה, מי שרוצה לאכול פסטה טרטופו/כמהין זה שם🍝, אכלנו קצת ונסענו למלון על פיאצה דל פופולו- לא אמליץ עליו, בערב הסתובבנו באזור הפיאצה וויה דל קורסו🎁.

יום 1- שוק פורטה פורטזה של יום ראשון, שוק ענק ממליצה נחמד מאוד. השוק מעגלי וחזרנו דרך טרסטוורה לגן התפוזים- חובה לעלות לתצפית! 🍊 משם הלכנו לקירקוס מקסימוס (מבחוץ), נהר הטיבר והגטו היהודי. עשינו סיור בבית הכנסת הגדול✡️, עברנו ליד תאטרון מרצ'לו, חזרנו למלון ובערב יצאנו לבלות בטרסטוורה💃

יום 2- התחלנו בקמפו די פיורי (בעיניי מיותר) אבל מה שכן יש ליד מאפיה מושלמת🍕 בשם fornaio על כל סוגי המאפים שיתחשק לכם וזה חם וטעים.עשינו את כל המפורסמים, פיאצה נבונה, פנתאון-כניסה חינם, טרווי⛲, כיכר ספניה והמדרגות הספרדיות. יש שם את pompi שכולם ממליצים עליהם🍪- אישית לא הבנתי על מה ההתלהבות, אבל ממש ממול יש חנות שמוכרת מנת פסטה פרסקה אחת כל יום בשעות הצהריים ב4.5 יורו, לא זוכרת את שמה, אבל זה ממש שווה.
החלטנו לנסוע ל Eataly שזו חנות-סופר-שוק-מסעדה – בעיניי כל כך שוווווה- יש שם את כל הפסטות המגניבות והגבינות , הנקניקים, הממרחים, האלכוהול והשוקולדים שתרצו🥂🧀, חובבי הקולינריה יוכלו להעביר שם לפחות שעתיים שלוש בכיף. מצרפת תמונה בהמשך מהשלל שלי ☺️

יום 3- נסענו לוילה בורגזה, שכרנו טוקטוק (מומלץ!!) ונסענו ברחבי הפארק, יש הרבה מה לראות ונחמד לצאת קצת מהאווירה של העיר.🌳 לקחנו לחם וגבינות שקנינו אתמול ועשינו פיקניק בפארק 🌷 משם נסענו לקולוסיאום, קנינו מראש כרטיס משולב לקולוסיאום+ פורום + פלטין, אפשר להיכנס במסגרת 24 שעות מהשעה שהזמנתם. אני ממליצה לפצל את הקולוסיאום ואת הפורום לימים שונים כי זה יותר מדי ליום אחד בעיקר אם לוקחים סיור.

יום 4- נסענו להסתובב באזור הוותיקן,🏛️ לא נכנסו למוזיאונים אך כן לקפלה הסיסטנית, באנו ב9:30 ונכנסנו תוך רבע שעה-כניסה חינם. המשכנו ברגל לטירת סנט אנג'לו מבחוץ, כיכר ונציה, גבעת הקפיטולין והפורום רומאנום (המלצה חמה!). בסוף רצינו מסעדה לא תיירותית, נסענו ל il corto בשכונת מונטה ורדה שעושה את כל הפסטה במקום וזה היה סיום מושלם!🥨

לא יודעת איך אנשים פה מצליחים עוד לנסוע לפירנצה או לטיבולי במסגרת 4 ימים, לדעתי זה לא מספיק זמן וזה אחרי שניצלנו ממש כל יום עד תום וראינו רק את הדברים הכי חשובים.
תהנו!! 💯❤️

אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן