חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המלצות / דיס המלצות מרומא – מקומות ואטרקציות

פוסט המלצות/דיס המלצות מרומא- מידע וטיפים על מקומות, אטרקציות, אוכל וכל מה שצריך לדעת על רומא לקראת החופשה שלכם

*תאריך הטיסה – אנחנו היינו ברומא בתחילת יולי, היה חםםםם מממממממש!! קשה מאוד להסתובב בחוץ בחום, חם מאוד ואנחנו חיפשנו כל הזמן מקומות ממוזגים ומקורים (גם המזגנים שם לא הכי בפול פאוור)
*נעליים נוחות – לא צחוק! חובה!! הולכים המון ברגל כל יום – הכל במרחק הליכה אחד מהשני בתכלס
*מלון – אנחנו היינו במלון בשם Roma luxus hotel (רחוב largo angelicum) המלון עצמו חביב, יחסית למלון 5 כוכבים לא היה ממש ״וואו״, קצת גותי, אבל במיקום ממש טוב (מרחק הליכה מהמקומות התיירותיים)
*הסעה לשדה וחזור – הזמנו דרך רומיאו – היה אחלה לגמרי, 15 יורו לבן אדם עם מזוודה לכל כיוון, הגיע בזמן והכל הלך חלק
*לא צריך להשאיר טיפ במסעדות!!! יש מסעדות שכבר רושמות בחשבון קופארטו/סרוויסה ואז זה אומר שהמס מסעדה כבר משולב בחשבון, ואם זה לא רשום-עדיין לא צריך להשאיר! אל תתפתו להשאיר או גם אם המלצר יזרוק ש״זה לא כולל חשבון״ למלצרים שם יש משכורת קבועה!
*מוניות- יש אפליקציה בשם my taxi שאפשר להזמין ממנה ממש כמו גט טקסי בארץ – להזמין מונית למיקום שאתה נמצא בו! מעולה! לא להשתמש של בuber – זה בלי ביטוח – אם קורה לכם שם משהו זה לא מוגן בביטוח!
*אני קניתי ממישהי מהקבוצה שקנתה ברומא כבר ולא ניצלה את כל החבילה סים שעובד ברומא – היה אחלה וליווה אותי בכל הטיול בעיקר גוגל מאפ!
*לדעתי אין טעם לקחת את האוטובוס של ההופ און המתוייר כי הכל באמת די במרחק הליכה אחד מהשני.

#מבחינת מקומות לראות-
-לקחנו בוותיקן את הסיור בעברית (סיור של 3.5 שעות) אני חושבת שהסיור מיותר.. המדריך מסביר על דברים, והתמונות, אבל איתו הסיור 3.5 שעות, כמעט אין מקומות לשבת, והמחיר גם מאוד יקר (40 יורו רק על המדריך – זה לא כולל את הכרטיס כניסה עוקף תורים)- לדעתי אפשר לוותר על הסיור. היה חם מאוד ועמוס תיירים, מה שגרם לכולם לאבד סבלנות ועניין בשלב מאוד מוקדם של הסיור.
-לקולסאום לא נכנסנו בגלל אמרות של אנשים, ראינו מבחוץ והצטלמנו וישבנו במסעדה ליד.
-התלבטנו אם לקחת שייט בנהר הטייבר ובגלל פוסטים בקבוצה החלטנו שלא לקחת – רשום שאין מה לראות, רואים רק קירות, השייט לא מיוחד

#עוד כל מיני אטרקציות ודברי אוכל-
-יש שוק מקורה עם אוכל מעולה (ליד תחנת רכבת טריני) עם פסטה ופיצה מעולים!! (יש דוכן אחד לכל מאכל)
-היינו בסיור אוכל של מיכל (חפשו בגוגל eatingtheworld) – היה מעולה, טעים, ממליצה לקחת את הסיור שלה ובעיקר בתחילת הטיול – מיכל נותנת טיפים, ממליצה על מקומות, היה סיור קליל וכיפי
-היינו בשני הקניונים- פורטה די רומא ואירומה 2 – שניהם די עם אותן החנויות, לא הייתי ממליצה ללכת לשניהם, הייתי הולכת וממליצה רק על אירומה 2 (שניהם במרחק של 25 דק נסיעה ממרכז העיר)
-יש רחוב ארוך (ויה דל קורסה) ליד המדרגות הספרדיות עם זארה, h&m ועוד כל מיני חנויות לקניות
-היינו במסעדה ליד המדרגות הספרדיות בשם tartufi and friends – מבוססת כולה על טהרת הכמהין (בכל המנות יש כמהין) מסעדה די יקרה ומנות קטנות – אבל האוכל היה טעים (ממליצה על הפיצה והריזוטו)
-הייתה גלידה מעולה ומאפה מדהים ליד הפנתאון – הגלידה במקום בשם Giolitti והמאפה במקום בשם don nino
-לנו הייתה מתחת למלון מסעדה אסייתית בשם zero 21 שהייתה נחמדה – למי שרוצה לגוון מהאוכל האיטלקי (;
-למי שמחפש מקום עם אחלה סלטים יש מסעדה בשם ginger ליד מדרגות הספרדיות

תהנוווווווווו

אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן