חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

5 ימים ברומא – חופשה כשרה

ערב טוב לכולם,
אחרי חמישה ימים מדהימים ברומא אשמח לעזור לכם ולתת כמה טיפים לבאים שיטוסו. 5 ימים ברומא, חופשה כשרה – להלן ההמלצות:
1) כרגע (חודש יולי) מזג האוויר חם אבל סביל, אין לחות. אני ואימי (בת 54) הסתבובנו שעות בחוץ וברגל כמובן ושרדנו.
2) ברומא מפוזרות כל כמה מאות מטרים ברזיות שמוציאות מים קפואים שמיועדים לשתייה ממש מתחת לאדמה ככה שאין מה להיסחב מהארץ עם בקבוקים. המים הכי טעימים ששתיתי.
3) ממליצה לקחת מלון פשוט במרכז רומא, הלכנו לכל מקום ברגל . המוניות ברומא יקרות מאוד ולא שוות את זה, אם רוצים להכיר את רומא באמת עדיף להגיע לכל מקום רגלית.
4) הגעה משדה התעופה למרכז העיר- נסענו ברכבת משדה התעופה לתחנת הרכבת טרמיני ב14 יורו בלבד לבן אדם מבוגר, נסיעה של חצי שעה בערך במזגן בתוך רכבת.(מאוד נוח וממולץ)

כניסה לוותיקן ברומא
כניסה לוותיקן ברומא

5) אימי שומרת כשרות ולכן כל חוששי הכשרות הסירו דאגה מליבכם ברובע היהודי יש לכם הכול מהכול ומגוון שירותים ומסעדות כשרות החל מסופרמרקט כשר, מאפיה, קונדיטריה, פיצריה ומסעדות חלביות וכשרות- ממליצה מאוד מאוד על מסעדות "בגטו" החלבית אוכל איטלקי אמיתי, שירות מדהים, וניקיון ברמה גבוהה.
6) לגבי אתרים ארכיולוגים לדעתי זה מספיק להתסכל ולראות מבחוץ כי התורים הם ארוכים מאוד והמחירים לא זולים. רומא בעצמה היא היא מוזיאון אחד גדול רק מללכת ברחוב.
7) שייט בנהר הטיבר– כרטיס למבוגר עולה 18 יורו תוך 3 דק של שיחה הבחור שמכר הוריד לנו את המחיר ל14 יורו לאדם מבלי שביקשנו ככה שתשימו לב. כעיקרון השייט אמור להיות שעה וזה לא באמת שעה אז אל תתבאסו. אבל בסך הכול זה מאוד נחמד וזו חוויה חד פעמית. לאורך כל השיט יש המון דוכנים של תכשיטים, בגדים וינטג' ויד שנייה, מסעדות ופאבים מגניבים בטירוף (ממליצה!)
8) קניונים רחוקים בטירוף מהמרכז לכן לא בזבזנו את זמננו על כך. מה שכן יש רחוב אחד במרכז שיש בו חנות של זארה בת 5 קומות ברשקה מנגו ועוד כמה מותגים. וכמובן שליד המדרגות הספרדיות יש את כל המותגים הסופר יוקרתיים.
9) יש בערבים באתרים השונים סוחרים שיתנו לכם פרח/ צמיד "מתנה" ויאמרו לכם שזה למזל טוב וזה בחינם אבל לאחר כמה שניות יבקשו מכם כסף ללא בושה ( אל תיפלו בפח)
9) לגבי סיור קולינרי- היינו( לא ממליצה בכלל לשומרי כשרות) המחיר הוא יחסית גבוה ובוא נגיד שמי שמנסה "לצמצם" בהוצאות הוא לגמרי יכול לפתוח את גוגל ולראות את המסעדות המובחרות של רומא ולהגיע לשם עצמאית. אבל מי שיש לו את האפשרות (הכספית) זה דווקא נחמד.
חברים רומא מדהימה!! אנשים מאוד רגועים, טובי לב, יענו לכם לכל שאלה באדיבות ובנחמדות, השירותיות שלהם מעל הכול.
תהנו לכם! מקווה שעזרתי😊

אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן